15. Problém

141 10 0
                                    

Lehla jsem si na postel a jen koukala do stropu. *opravdu jsem se zamilovala do kapitána Ameriky?* říkala jsem si v hlavě
Přemýšlela jsem nad tím ještě dlouho do noci a usnula až nad ránem.

Bylo asi deset dopoledne když nás Tony svolal do meetingové místnosti.
Jarvis: Pane, ředitel Fury čeká na lince 4
Tony: Fajn už jsou tu všichni tak ho dej na obrazovku.
Fury: Avengers
Všichni: Pane/ Řediteli
Fury: Včera ve 22 hodin místního času byl sestřelen soukromí quinjet. Na jehož palubě bylo Lokiho žezlo které bylo převáženo na Australskou základnu. Tři letouni Hydry sestřelili náš quinjet a ukradli žezlo. Tři naši agenti zemřeli. Odpoledne za vámi dorazí agent Barton společně s panem Wilsonem a Barnesem. Hydra je pořád někde venku a čím déle tam je tím je větší. Musíme najít jejich základny, zajmout jejich agenty, získat informace a především najít žezlo. Jeho záření je tak malé že se nedá vystopovat.
Steve: Už máme nějaké informace k základnách?
Fury: Všichni dělají na tom aby nějaké byly. Neustále sledujeme základny hydry, ale na žádné nám známé nebyli zaznamenány žádné změny.

Všichni jsme až do odpoledne přemýšleli a snažili se najít jakékoli informace a přesunech hydry. Na základny které už jsme našli a kde můžou být teď. Kolem 4
Jarvis: Pane agent Barton a pan Wilson a Barnes přistanou za dvě minuty.
Za pět minut už vešli do meetingové místnosti Clint Sam a Bucky.
Já: Barnesi
Bucky: eeemm?
Já: Potkali jsme se v Hydře skoro dva roky zpátky. Ale chápu že si mě asi napam..
Bucky: Děkuju
Já: Za co?
Bucky: Řekli mi že si to byla ty kdo mě nechal zajmout SHIELDem, díky tobě jsem teď venku. A jsem Bucky
Já: Nemáš zač, já Caitlin. podali jsme si ruce

Tony: Super tak co kdyby jsme přestali kecat a začali něco dělat.
Nat: Tony pracovali jsme celý den co si takhle oddechnout.
Sam: Tak jestli tím oddechem myslíš skleničku whisky tak jsem pro
Toby: no fajn, taky si dám, ale jestli železná ruka něco rozbije ať s..
Clint: pojďte si dát věci nahoru ukážu vám volný pokoj
Clint, Sam a Bucky si šli dát věci nahoru do pokojů a my ostatní jsme se přesunuli do obýváku. Tony a Bruce zašli vybrat láhev a Nat vzala skleničky.

Tony: Co si takhle zahrát nikdy jsem? Ať to tu trochu oživíme. ani nečekal na odpověď ostatních a pokračoval. Nikdy jsem nepolíbil nikoho z téhle místnosti
Napila jsem se já, Steve, Nat a Bruce
Clint: Začíná to být zajímavý
Sam: Nikdy jsem nenachytal rodiče při tom
Já: Co je tohle za otázky
Napili se skoro všichni až na mě, Bruce a Nat
Já: Nikdy jsem nešel ven v pyžamu mezi lidi
Napila jsem se já, Tony a Bucky

Takhle jsme si zahráli ještě pár kol a docela se bavili. Vzhledem k situaci že se Tony a Bucky nemají rádi nevznikl žádný konflikt. Trochu více jsem poznala Sama a je to jako by jsme se znali spoustu let. Všechno jsme uklidili a každý šel do svého pokoje.
Dala jsem si sprchu a lehla do postele. Nějakou dobu js m se převalovala ale pak jsem konečně usnula.

New Start (Avengers) CZKde žijí příběhy. Začni objevovat