36. Jen naražený

86 6 1
                                    

Ve své skříni jsem měla dost místa, protože sama nemám moc oblečení. Naskládala jsem tam to Stevovo a šla pro další věci. Vzala jsem krabici a začala do ni dávat věci z koupelny. Odnesla jsem to k sobě a něco vyskládala. V koupelně jsem neměla tolik volného místa. Šla jsem si pro šroubovák a přidělala jsem tam ještě dvě poličky.

Už toho moc nezbývalo. Do krabice jsem dala věci co měl na psacím stole a nočním stolku. Naposledy jsem prohlídla pokoj a ujistila se že už tam nic nezůstalo. Zavřela jsem dveře a šla dolů.

Bylo půl druhé. Po tom stěhování mám hlad jako vlk. Koukala jsem do ledničky a nevěděla co si mám dát. Koukla jsem do skříňky a našla tortilly. Vzala jsem jednu tortillu dala na ni tatarku, salát, rajčata, sýr a na pánvi jsem rychle osmahla kuřecí maso.

Nic neobvyklého se nedělo. Mluvila jsem s Hillovou ale žádná mise na kterou bych mohla vyrazit se nekonala. Kolem 3 jsem byla běhat v parku.

Bylo půl páté
Jarvis: Pan Rogers a Barton přistávají za tři minuty
Já: Díky Jarve
Zvedla jsem se a šla na střechu.

Když se otevřeli dveře uviděla jsem Steva a Clinta. Byli úplně zničení. Oba byli špinavý a plní šrámů. Steve měl rozseklé stehno a Clint se držel za žebra.
Já: Co se stalo? byla jsem trochu vyděšená
Clint: Nešlo to úplně hladce
Já: Pojďte na ošetřovnu, Bruce je s Tonym do zítřka pryč

Došli jsme na ošetřovnu. Steva jsem posadila na postel a Clinta na židli.
Šla jsem do chladícího boxu a vyndala studený obklad a podala ho Clintovi.
Já: Na dej si to na ty žebra

Šla jsem k posteli na které seděl Steve.
Já: dej tu nohu na postel a sundej si ty kalhoty.
Steve: Teď a tady? To snad ne
Já: Hahaha dělej už nebo neočekávej nic ani potom
Vzala jsem si lékařské rukavice a prohlížela si ránu.
Já: Budu ti to muset zašít
Steve: Víš doufám jak na to
Já: Prosím tě za koho mě máš
Vzala jsem vatový tamponek a dala na něj dezinfekci. Ránu jsem vyčistila a připravila si šití. Vzala jsem kousek obvazu a dala na něj vodičku která má nohu umrtvit.

Sáhla jsem kolem rány
Já: Cítíš něco?
Steve: ne
Já: Hlavně sebou neškubni
Zašila jsem mu ránu na pět stehů a potom ji zalepila.

Přišla jsem ke Clintovi.
Já: Co tvoje hlava?
Sáhla jsem mu kolem šrámu co měl na čele.
Clint: to nic.. au
Vzala jsem si znovu tamponek s dezinfekcí
Já: zvedni hlavu
Vyčistila jsem ránu i jemu
Já: Na šití to není jen ti to zalepím. Co ty žebra
Clint: To bude jen naražený
Já: A jak si tím můžeš být tak jistý?
Clint: To poznám
Já: Vyhrň si triko, dělej bude to deset vteřin.
Ač nerad tak si vyhrnul triko. Prohmatala jsem mu místo kde ho to bolelo.
Já: Máš štěstí, máš to jen naražený

Já: Co se vlastně stalo?
Steve: Měli jsme přepadnout pár chlápků kteří měli nějaké informace.
Clint: Jenže se ukázalo že to byla past. Místo pěti nebo šesti členné skupinky na nás vyběhl celý gang.
Steve: Informace neměl nikdo z nich. Odnesli jsme si z toho jen naražená žebra a rozseklou nohu.

Dnes 28.8.2021 je to rok co nás opustil Chadwick. WAKANDA FOREVER

New Start (Avengers) CZKde žijí příběhy. Začni objevovat