Bála jsem se Stevovi reakce. Co když uz mě nemiluje? Radši bych byla rok na misi a vrátila se, ale takhle. Zvláště potom co mi udělala hydra.
Nat: Caitlin?
Já: No? vytrhla mě z mého přemýšlení
Natasha se dívala směrem na mé ruce které jsme měla před sebou. Byla kolem nich fialová energie. Když jsem si to uvědomila přestala jsem
Já: Promiň
Nat: Jak to funguje?
Já: Těžko se to popisuje.
Nat: Dokážeš to kontrolovat že jo?
Já: Jo dokážu neboj. Kdybych věděla že to nezvládnu nechodila bych mezi lidi.Nat: A ten výbuch?
Já: Plánovala jsem to. Nečekala jsem ale že to bude až tak moc.
Podívala se na mě ať mluvím dál
Já: Použila jsem maximum energie. Čekala jsem dlouhou dobu na vhodný okamžik. Ten nastal před dvěmi dny. Každý měsíc přijížděly kamiony se zásobami prakticky všeho. Zaslechla jsem že tentokrát přivezou větší zásobu výbušnin, že tohle bude na měsíc přestupní stanice a pak je pošlou dál. Na druhý den co je přivezli jsem to udělala. Explodovalo všechno.Nat: A ta energie? Co je to?
Já: Má to více faktorů, nebo jak to nazvat. Je toho dost takže jestli to pak můžu říct najednou?
Nat: Jo, musí to být těžké
Já: Zvládnout to psychicky je těžší než se s tím smířit fyzicky. Ta síla nebo energie je ale silnější než já. Dokážu ji ovládat, ale potom co jsem ji použila na maximum, ztratila jsem veškerou energii. Snažila jsem se jít. Potom si nic nepamatuju. Ráno jsem se probudila v nějakém krmelci.Nat: Jsem tu pro tebe kdyby něco.
Já: DěkujuJá: Co tu vlastně děláš?
Nat: Fury poslal mě a pár agentů po tom výbuchu.Já: Nat? podívala se na mě a kývla ať mluvím dál. Jak myslíš že to přijmou ostatní?
Nat: Nemám tušení. Myslím že všichni z týmu budou rádi že jsi zpět. Jediný koho bych se bála je
Já: Tony.
Nat: Víš že ti nevěřil ani předtím
Já: Jo vím. A teď to bude jen horší.
Nat: Má jen strach. Že je někdo silnější než on, a to ty teď jsi. Jsi silnější než kdokoli z násJá: A jak se máš ty?
Nat: Jo jde to. To víš když jsem jediná holka mezi sedmi klukama je to občas náročný. zasmála jsem se
Já: To věřím. Nějaká změna s tvým milostným životem?
Nat: No já a Bruce
Já: Fakt?! No konečně! Jak dlouho?
Nat: Asi pět měsíců
Já: GratulujuNat: Odlétáme zítra v 6:30.
Já: Kde jsou ostatní agenti?
Nat: Někteří se možná ještě hrabou v těch troskách, ostatní jsou asi na hotelu.Já: Přežil někdo?
Nat: V troskách našli jen těla. Žádné známky života. U většiny nedokázali určit ani identitu.
Já: Máš někde seznam těch u kterých se to podařilo?
Nat: Jo, tady.
Podala mi telefon. Prohlížela jsem si jména. Celkem bylo ve složce 18 fotek. U 11 z nich bylo jméno. Zajímalo mě jen jedno. Pozorně jsem se dívala na fotky které neidentifikovali. Zastavila jsem se u té 17. Byl to Rumlow. Poznám ho. Oddechla jsem si.
Já: Chceš jména i těch dalších?
Nat: Pokud víš
Kývla jsem. Napsala jsem dalších pět jmen, nebo aspoň přezdívku jakou někteří měli.
ČTEŠ
New Start (Avengers) CZ
AksiSteve X Reader Co se stane, když se jedna z nejlepších špionek na světě stane součástí nového programu Avengers? Stanou se její novou rodinou nebo to budou její nepřátelé? **S: Cat? Caitlin kde jsi? Co se děje? Žádná odpověď. Doběhl jsem k vypínači...