4. Brána

215 16 2
                                    

Já a Nat jsme stáli uprostřed cesty a likvidovali chitauri. Steve běžel na roh ulice a snažil se dostat lidi do suterénů budov.

Přes vysílačku
Steve: Thore jak to tam nahoře vypadá?
Thor: Nedaří se mi najít Lokiho a nevím ani jak tu bránu zavřít.
Tony: Pozor tam dole vedu vám zábavu.

Tony vyletěl z poza rohu a namířil si to přímo ke mě a Nat, následoval ho další obří chitauri.
Nat: Tohle mi nepřijde jako zábava
Já: To ani mě, co s tím jako máme dělat?

Tony se otočil a vletěl chitauriovi přímo do úst a rozstřílel ho zevnitř. Tony zůstal chvíli dole se mnou a Nat, ale pak zas odletěl.
Já: Tahle práce je fakt únavná. řekla jsem a setřela si krev z tváře.
Nat: To mi povídejte.
Přiběhl za námi Steve.
Steve: Zvládáte to?
Já: Zatím jo, ale někdo musí jít nahoru, najít Selviga a postarat se o tu bránu.
Nat: Kapitáne uděláte mi můstek?
Steve: Jasně, ale jste si tím jistá?
Nat: Jo, je to hračka.
Steve udělal Nat můstek a vyhodil ji nahoru, Nat se chytila prolétajícího chitauri.
Já: Dostal jste lidi do suterénů?
Steve: Snažil sem se, policie pomáhá.
Steve: Pozor!
Přiběhl ke mě a oba nás zakril štítem před výstřelem chitauri. A potom ho štítem zabil.

Přes vysílačku
Clint: Vidím Lokiho a mám ho na mušce.
Tony: Tak na co čekáš, střílej!
Clint vystřelil a Loki spadl na střechu Stark Tower a Thor a ním začal bojovat.

Nat: Lidi mužu tu bránu zavřít, opakuji můžu tu bránu zavřít.
Tony: Ještě a tím vydrž.
: Proč?
Tony: Letí sem atomovka. Jestli vybouchne po půlce New Yorku se slehne zem.
: Co chcete dělat?
Tony: Píchnu jim s ní do hnízda.

Tony podepřel raketu a navedl ji přímo do díry a zmizel v ní i s ní.

Steve: Zavřete tu bránu.

Nat vrazila žezlo přímo do středu stroje a brána se začala zavírat.
Nat: No tak Starku.
Tony na poslední chvíli vyletěl z díry
Steve: Tony ty šmejde
Thor: Vůbec nezpomaluje.
Thor už se chystal vzlétnout ale Hulk skočil z budovy na budovu a popadl padajícího Tonyho.
Tony ležel na zemi a kolem něj jsme stáli já, Steve, Thor a Hulk
Hulk zařval a Tony se probral.
Tony: Dokázali jsme to?
Steve: Jo, dokázali.
Všichni jsme si oddechli a šli nahoru na Stark Tower, kde ležel zmasakrovaný Loki. Zajali jsme ho a žezlo předali Furymu.

Druhý den brzy ráno jsme se všichni sešli a rozloučili se s Thorem, který odletěl s Lokim a tesseractem zpět na Asgard

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Druhý den brzy ráno jsme se všichni sešli a rozloučili se s Thorem, který odletěl s Lokim a tesseractem zpět na Asgard. Odjela jsem společně s Nat do S.H.I.E.L.D.u předat nějaké informace Furymu a potom jsem šla domů.

New Start (Avengers) CZKde žijí příběhy. Začni objevovat