kaza

222 27 33
                                    

Genç doktor bileğine baktı.
Evden hızla çıktığı için saatini takmayı unutmuşdu.
Karnı ise guruldamak üzereydi.
Ayağa kalkarak çimen gözlerini yaşlı adam'a çevirdi.

-Ahmed amca senden rica ediyorum gitme.
Bunu doktorun olarak değil bir kızın olarak istiyorum. Ben hikayenin devamını merak ediyorum
Gitmeyerek bana hikayenin devamını okur musun?

Yaşlı adam dolu dolu olan gözlerini genç kıza çevirdi. 'Kızın olarak' demişdi.
Artık istese de gidemezdi.
Yaşlı adam tamam anlamında başını salladı.
Genç kız ise içten bir tebessüm ile karşılık verdi.

Belçin odadan çıkarken kapı da endişeli gözlerle bekleyen sevde'yi görmeyi beklemiyordu.

-Sen gidebilirsin

-Tamam hocam

Sevde giderken Belçin elini karnının üzerine götürdü.

-çok acıktım ya. Canım midem az daha dayan sana yemek bulacağım

Belçin kantine gitti.

-Davut abi bana bir poğaça ve çay verir misin?

-Tabi kızım

Ellili yaşlarının başında olan adam belçin'e istediklerini verdi. Belçin poğaça ve çayı alarak masalardan birine geçdi.
Poğaçasını ısırırken karşı masadan oturan birini fark etti. Ağzın da poğaçayla kala kalmışdı.
İstese'de hareket edemiyordu. Kısa bir süre sonra henüz lokma dahi alamadığı poğaçasından ayrılarak karşında oturan adam'a baş selamı verdi.

Levent az çok  belçin'i tanımışdı ondan  rahatsız olduğunu düşündüğü için konuşmadı.
Belçin ise başını eğerek yemeğini yemeye başladı.
İçinden de Levent'e saydırıyordu.
'Kalk be adam kalk da rahat rahat yemek yiyeyim'
Çok geçmeden Levent gitti.
Bu sefer belçin;
'Akıl gücüyle adamı kovdum maşAllah bana'  dedi.

Aç karnını doyuran belçin muyahanesine gitmek için ayaklandı ama telefonundan gelen ses ile duraksadı.

-Hocam acil'e gelin

Belçin cevap vermeden telefonu kapattı.
Koşarak acile ulaşdı.

-Söyle Merve

-Hocam düğün konvoyu kaza yapmış

Bir hastanın başına geçen belçin bir yandan hasta ile ilgilenirken bir yandan da hemşire merve ile konuşuyordu.

-Kaç ölü kaç yaralı var

-Şimdilik altı ölü yar yaralıların ise bir kısmı burada bir kısmı olay yerinde

-bu kadın'ın kolu kırılmış birde ezikleri var sevde'ye söyle kolunu alçıya alsın bizde durumu ağır olanlara bakacağız

-Tamam hocam

-Demirrrr

Belçin ve Merve arkaların'da dizlerinin üstünde durarak haykıran kadına baktılar.

Merve;

-Gelin

Kızıl saçlı kadın yerde bir yandan bağırıp bir yandan ağlıyordu gelinliği ise kanlar içerisin'de kalmıştı.

-Demir beni bırakma sevgilim beni bırakma

Bu haykırış belçim'e piraye'yi hatırlatmışdı.

'Beni bırakma'

Sonra gözler gelinin yanından geçen sedeyeye kaydı.

Sedye de kanlar içinde tepkisizce yatan adam damat olmalıydı.

PİRAYEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin