Τ Ε Σ Σ Ε Ρ Α

185 22 47
                                    

...7 Χρόνια μετά...

Άνοιξε την πόρτα του πλέον μεγάλου διαμερίσματος και μπήκε μέσα. Μπορεί αυτό το σπίτι να είναι μεγαλύτερο, φωτεινότερο και γενικά καλύτερο από αυτό που είχαν όταν παντρεύτηκαν, αλλά η έλλειψη της ζεστασιάς και της θαλπωρής ήταν εμφανής.

Ήταν απόγευμα και έλειπε από το πρωί. Είχε αρχίσει πριν μία εβδομάδα να προσέχει ένα αγοράκι 2 χρονών και έπρεπε να δουλεύει περισσότερες ώρες από ότι συνήθως. Τουλάχιστον τα χρήματα ήταν καλά όποτε χαλάλι η κούραση.

Προχώρησε και μόλις μπήκε στο σαλόνι έπαθε ένα μικρό σοκ. Ρούχα ήταν πεταμένα σε όλο τον καναπέ, άπλυτα πιάτα στο τραπεζάκι και ένα σωρό χαρτιά να βρίσκονται σε κάθε γωνία του δωματίου.

«Άλεξ;» φώναξε γιατί δεν τον έβλεπε πουθενά στο σαλόνι. Τον είδε να έρχεται προς το μέρος της με μία μόνο πετσέτα τυλιγμένη γύρω από τη μέση του. Πάντα της άρεσε το σώμα του, αλλά τα δύο τελευταία χρόνια είχε ξεκινήσει εντατικά γυμναστήριο και η γράμμωση του είναι πλέον εκπληκτική.

«Έλα, τι φωνάζεις;» την ρώτησε καθώς σκούπιζε με μία μικρή πετσέτα τα μαλλιά του.

«Κοίτα γύρω σου και πες μου τι βλέπεις.» του ζήτησε φαινομενικά ήρεμη και εκείνος το έκανε.

«Το σαλόνι μας. Τι προσπαθήσεις να μου πεις;» την ρώτησε κουρασμένος από αυτό το 'παιχνίδι' της γυναίκας του.

«Όχι αγάπη μου, δεν βλέπεις το σαλόνι. Το μόνο που φαίνεται είναι ρούχα και χαρτιά παντού. Για να μην μιλήσω για τα πιάτα που πρέπει αν είναι εδώ από το μεσημέρι.» του είπε με ελαφρώς ανεβασμένη φωνή.

«Έφαγα και δεν πρόλαβα να τα μαζέψω. Είχα αργήσει για το στούντιο και δεν είχα χρόνο να ασχοληθώ με αυτά. Θα τα μαζέψεις εσύ στα γρήγορα, δεν σε φοβάμαι.» της είπε ενθαρρυντικά.

«Μάλιστα...» μουρμούρησε απογοητευμένη. «Γυρίζω πτώμα από τη δουλειά μετά από τόσες ώρες και έχω και να καθαρίσω. Σε ευχαριστώ πολύ που με βοηθάς αγάπη μου.» είπε με ειρωνικό τόνο.

«Δεν είναι ανάγκη τώρα να με ειρωνεύεσαι.» της είπε.

«Και εσύ θα μπορούσες να με ξεκουράσεις λίγο.» του είπε και για λίγα δευτερόλεπτα αναμετρήθηκαν με τα μάτια.

«Σου είπα ότι είχα γύρισμα και δεν μπορούσα να αργήσω.» την ενημέρωσε.

«Φυσικά! Η δουλεία σου είναι πάνω απ' όλα.» του είπε και πάλι ειρωνικά.

Problems in Paradise   #TYS2021Where stories live. Discover now