Ήταν Παρασκευή απόγευμα και η Μαριάννα μαζί με τη Βαρβάρα είχαν αποφασίσει να πάνε για ψώνια μωρουδιακών πραγμάτων. Μπορεί η Μαριάννα να μην έχει επιβεβαιώσει ακόμα ότι το μωρό της είναι αγόρι, είχε όμως ήδη αρχίσει να αγοράζει μικρά πραγματάκια που θα χρειαστεί στο μέλλον.
Στην θέση του οδηγού καθόταν η Μαριάννα και η Βαρβάρα χάζευε ανέμελα έξω από το παράθυρο χαϊδεύοντας την πλέον φουσκωμένη κοιλιά της. Οι δρόμοι ήταν σχεδόν άδειοι και έτσι η Μαριάννα πήγαινε άνετα και με ελαφρώς ανεβασμένη ταχύτητα.
«Έτσι και γυρίσω σπίτι με δέκα σακούλες ο Αλέξανδρος θα με σκοτώσει. Επιμένει να μάθουμε πρώτα το φύλλο του μωρού και μετά να αρχίζουμε να ψωνίζουμε. Δεν μπορεί να καταλάβει ότι εγώ είμαι σίγουρη ότι είναι αγόρι. Ο μικρός μας Δημήτρης.» είπε η Μαριάννα πάνω στη συζήτηση με την πλέον φίλη της Βαρβάρα.
«Έτσι είναι οι άντρες. Δεν εμπιστεύονται το ένστικτο μας. Θέλουν χειροπιαστές αποδείξεις.» συμφώνησε μαζί της και η Βαρβάρα. «Να σήμερα είχαμε μια παρόμοια συζήτηση με τον Μιχάλη.» της ανέφερε μετά από λίγο.
«Δηλαδή;» ρώτησε με απορία η Μαριάννα χωρίς όμως να αποσπάται η προσοχή της από την οδήγηση.
«Του είπα ότι έχω ένα πολύ άσχημο προαίσθημα για σήμερα και εκείνος επιμένει ότι αυτά είναι βλακείες.» είπε αγανακτισμένη.
«Τι προαίσθημα έχεις;» την ρώτησε σμίγοντας τα φρύδια της.
«Δεν είναι κάτι συγκεκριμένο, απλά από το πρωί που ξύπνησα νιώθω ότι κάτι κακό θα συμβεί.» της εξήγησε. Η Μαριάννα έμεινε για λίγο σιωπηλή.
«Έλα μωρέ, βλακείες. Εγώ δεν τα πιστεύω αυτά.» της είπε για να καθησυχάσει την Βαρβάρα αλλά και τον ίδιο της τον εαυτό.
«Μπορεί να είμαι επηρεασμένη από κάποιο όνειρο που είδα.» δικαιολογήθηκε η Βαρβάρα.
«Ναι αυτό θα είναι.» συμφώνησε μαζί της ενώ ταυτόχρονα πάταγε φρένο αφού ο δρόμος στην πορεία μίκραινε. Κάτι όμως πήγαινε λάθος. Πάτησε φρένο μέχρι κάτω αλλά το αυτοκίνητο δεν έκοψε καθόλου ταχύτητα. Πανικός άρχισε να την κατακλύζει και το μυαλό της έπαιρνε χιλιάδες στροφές προσπαθώντας να βρει μία λύση.
«Τι έγινε;» ρώτησε η Βαρβάρα αφού έβλεπε πως η ταχύτητα του οχήματος παρέμενε ίδια.
«Τα φρένα. Δεν πιάνουν τα φρένα.» είπε η Μαριάννα και η κοπέλα δίπλα της έπιασε το χερούλι της πόρτας για να κρατηθεί κάπως σταθερή.
VOUS LISEZ
Problems in Paradise #TYS2021
Roman d'amourΜαριάννα και Αλέξανδρος. Είναι ζευγάρι από μικρή ηλικία και μόλις ενηλικιώθηκαν αποφάσισαν να ενώσουν τις ζωές τους με τα ιερά δεσμά του γάμου. Τι θα γίνει όταν καταλάβουν ότι τελικά ήταν πολύ μικροί και οι δύο για να παντρευτούν; Τελικά είναι ο έ...