Ε Ι Κ Ο Σ Ι

169 23 21
                                    

Πέρασαν δύο εβδομάδες από την στιγμή που η Μαριάννα είδε τις φωτογραφίες με τον Άλεξ και τη Βαρβάρα. Κάθε μέρα ήταν χλωμή και δεν είχε όρεξη για να φάει. Έκανε συχνά εμετούς και ζαλιζόταν πιθανόν από την αφαγία. Ο Μιχάλης είχε αρχίσει να ανησυχεί για την υγεία της και προσπαθούσε να την πείσει να πάνε σε έναν γιατρό για να της γράψει κάποιες βιταμίνες. Εκείνη πάντα αρνιόταν. Πίστευε ότι ήταν καθαρά από την άσχημη ψυχολογία της και κάποια στιγμή θα επανέλθει στα κανονικά της.

Πήγαινε κανονικά πλέον στο σπίτι του Κώστα για να προσέxει τον γιο του. Δεν ήξερε πόσες μέρες θα έλλειπε από την Αθήνα και δεν ήθελε να παρατήσει τη δουλεία της. Έτσι, κάθε πρωί έπαιρνε το αυτοκίνητο της και οδηγούσε μέχρι το σπίτι του Κώστα και τα απογεύματα γύριζε και πάλι στην Ερέτρια. Δεν ένιωθε ακόμα έτοιμη για γυρίσει οριστικά στην Αθήνα. Δεν είχε πάρει καμία απόφαση για το μέλλον της με τον Αλέξανδρο αφού κάθε σκέψη της για αυτό το θέμα την πονούσε.

Ευτυχώς ο Άλεξ δεν την είχε ενοχλήσει τόσες μέρες ούτε τηλεφωνικά ούτε καμία από τις φορές που πήγε στον μικρό Σταύρο. Δεν είχε αποφασίσει ακόμα αν χαιρόταν για αυτό. Μπορεί να σεβόταν την επιθυμία της να απομακρυνθούν για λίγο ή μπορεί να μην τον ενδιέφερε καθόλου η Μαριάννα και να ζούσε ελεύθερος πια με την Βαρβάρα.

Από την άλλη πλευρά, ο Αλέξανδρος δεν μπορούσε να βγάλει από το μυαλό του τη γυναίκα του. Του έλλειπε πάρα πολύ και για αυτό κάθε βράδυ, που γύριζε στο σπίτι, έβλεπε όλες τις φωτογραφίες που είχαν βγάλει μαζί. Έστω και με αυτό τον τρόπο την ένιωθε κοντά του. Αναγκαστικά έπρεπε να επιστρέψει στα γυρίσματα της σειράς. Με την Βαρβάρα όμως δεν είχε καμία επικοινωνία πέρα από τα τυπικά.

Ο Γιάννης, ο βοηθός σκηνοθέτη στη σειρά, του πρότεινε μία γνωστή του μάνατζερ για να τον εκπροσωπήσει. Η Νάντια έκανε τα πρώτα της βήματα στον χώρο αλλά ήταν πολύ καλή στη δουλεία της. Όταν ο Άλεξ της εξήγησε την κατάσταση, του πρότεινε να περιμένει λίγο πριν κάνει την οποιαδήποτε κίνηση. Μπορεί να ξεκαθάριζε την κατάσταση με την συμπρωταγωνίστρια του αλλά θα έβγαινε ψεύτης και ανειλικρινής. Της είπε ότι το μόνο που τον ενδιέφερε ήταν να γυρίσει πίσω η Μαριάννα του αλλά εκείνη είχε αναλάβει να τον εκπροσωπήσει και έπρεπε να περιμένουν την κατάλληλη χρονική στιγμή για κάνουν τις απαιτούμενες ενέργειες. Φυσικά και θα έλεγε την αλήθεια κάποια στιγμή αλλά όχι τώρα που όλο αυτό είναι πολύ πρόσφατο.

Problems in Paradise   #TYS2021Where stories live. Discover now