Τ Ρ Ι Α Ν Τ Α Ο Κ ΤΩ

164 18 0
                                    

Το βράδυ που πέρασε, κανείς δεν κοιμήθηκε για πολλές ώρες. Όλοι είχαν αγωνία για τα ευρήματα της αστυνομίας. Αν όντως ήταν απόπειρα δολοφονικής επίθεσης γνώριζαν πολύ καλά ποιος ήταν ο ηθικός αυτουργός και δεν θα δίσταζαν να πολεμήσουν εναντίον του με όσα όπλα έχουν.

Η Βαρβάρα πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο και με τον Μιχάλη πήγε απευθείας στην Ερέτρια. Είχε ταλαιπωρηθεί αρκετά και έπρεπε να πάει σπίτι της να ξεκουραστεί και να ξαπλώσει. Εκείνη δεν παραπονέθηκε καθόλου. Έπρεπε να περάσει τους τέσσερις τελευταίους μήνες της εγκυμοσύνης στο κρεβάτι. Θα έκανε τα πάντα για να είναι καλά η κορούλα της και να γεννηθεί απόλυτα υγιής. Ο Μιχάλης θα ήταν συνέχεια δίπλα της να την προσέχει και να την φροντίζει. Έτσι και αλλιώς δεν μπορούσε να κάνει αλλιώς. Ήταν ερωτευμένος μαζί της και ήθελε να την φροντίσει όσο καλύτερα μπορούσε.

Λίγο μετά το μεσημέρι, ο θείος του Αλέξανδρου του τηλεφώνησε για να του ανακοινώσει όσα είχαν βρει σχετικά με το ατύχημα.

«Έλα θείε. Βρήκατε κάτι;» τον ρώτησε ο Άλεξ, μόλις αποδέχτηκε την κλήση.

«Ναι βρήκαμε κάτι πολύ ενδιαφέρον. Αρχικά να σε ενημερώσω ότι έστειλα πραγματογνώμονα να δει το αμάξι και μου είπε ότι όντως τα φρένα είναι κομμένα. Από εδώ και πέρα μιλάμε ξεκάθαρα για δολοφονική επίθεση.» του ανακοίνωσε ο θείος του και ο Άλεξ πήρε μία βαθιά ανάσα και έκλεισε σφικτά τα μάτια του. Είχαν, ευτυχώς, γλυτώσει τα χειρότερα.

«Μάλιστα. Οι κάμερες έδειξαν κάτι;» ρώτησε ψύχραιμος.

«Έδειξαν και πολλά μάλιστα. Ο δράστης φαίνεται ξεκάθαρα στην κάμερα και από έρευνες που κάναμε βρήκαμε ότι είναι σεσημασμένος οπότε μπορούμε να τον εντοπίσουμε πολύ σύντομα.» του είπε.

«Αυτό είναι υπέροχο. Είμαι σίγουρος ότι αυτός απλά έκανε την δουλεία. Άλλος είναι ο ηθικός αυτουργός.» είπε στον αστυνόμο.

«Έχω στείλει κάποιους συναδέλφους να τον φέρουν στο τμήμα. Θα τον ανακρίνω εγώ προσωπικά και θα σε ενημερώσω αν πει κάποιο όνομα. Αλλά και εγώ σε αυτό το συμπέρασμα καταλήγω. Από όλα όσα μου έχεις πει, είναι πολύ πιθανόν να κρύβεται ο Αδαμόπουλος πίσω από την απόπειρα δολοφονίας.» του είπε και μετά από λίγο έκλεισαν το τηλέφωνο.

Ο ύποπτος μπήκε στο αστυνομικό τμήμα και τον οδήγησαν κατευθείαν σε μία από της αίθουσες ανάκρισης. Μετά από μερικά λεπτά, η πόρτα του δωματίου αυτού άνοιξε και μπήκε μέσα ο θείος του Αλέξανδρου. Κοίταξε τον δράστη στα μάτια και κάθισε στην καρέκλα απέναντι του.

Problems in Paradise   #TYS2021Where stories live. Discover now