Η Μαριάννα έπαιζε με τον μικρό Σταύρο την ώρα που ο πατέρας του μπήκε μέσα στο σπίτι. Είχε μία πολύ δύσκολη μέρα στην εταιρία και αυτό φάνηκε με τον τρόπο που πέταξε τον χαρτοφύλακα στον καναπέ. Έκανε αμέσως κίνηση να βγάλει τη γραβάτα του αλλά απλά την άφησε άλυτη γύρω από το λαιμό του.
«Καλησπέρα.» είπε στην Μαριάννα και εκείνη σηκώθηκε όρθια.
«Γεια σου, Κώστα. Έχω μαγειρέψει, αν θέλεις μπορώ να σου βάλω να φας.» του είπε ευγενικά και κατευθύνθηκε προς την κουζίνα.
«Σου έχω πει πως δεν είναι μέσα στα καθήκοντα σου το μαγείρεμα. Δεν χρειάζεται να το κάνεις.» την μάλωσε γλυκά. Η αλήθεια είναι ότι χαιρόταν πολύ που έμπαινε στο σπίτι και έβρισκε έτοιμο μαγειρεμένο φαγητό.
«Και εγώ σου έχω πει ότι μου αρέσει να μαγειρεύω και το κάνω με ευχαρίστηση. Εξάλλου και στον Σταύρο αρέσει να με βοηθάει.» είπε και ακούμπησε το μικρό 2χρονο παιδί που ήταν στο ειδικό καρεκλάκι που υπήρχε στην κουζίνα. Η Μαριάννα προσέχει τον γιο του τους τελευταίους 6 μήνες οπότε έχει αναπτυχθεί μία οικειότητα μεταξύ τους, πάντα σε φιλικό επίπεδο.
«Αχ, τι θα έκανα χωρίς εσένα μου λες;» την ρώτησε χιουμοριστικά. Εκείνη απλά γέλασε χωρίς να απαντήσει στην ερώτηση του. Του σέρβιρε μακαρόνια με σάλτσα που είχε φτιάξει και του έβαλε σε ένα ποτήρι λίγο παγωμένο νερό.
«Εγώ καλύτερα να φεύγω.» του είπε.
«Ναι σωστά, σε περιμένει και ο άντρας σου.» της είπε μόνο και μόνο για να συνεχίσει τη συζήτηση και να μην μείνει μόνος του.
«Δεν θα πάω σπίτι. Με περιμένει η κουμπάρα μου και θα πάω από εκεί.» του εξήγησε χωρίς φυσικά να αναφέρει ότι μένει προσωρινά στην Ασπασία.
«Δεν θέλεις να περιμένεις λίγο να σε πάω εγώ με το αμάξι; Έτσι και αλλιώς έχω υποσχεθεί στον Σταύρο να τον πάω στις κούνιες.» της πρότεινε και συνέχισε να τρώει το νόστιμο φαγητό που είχε μαγειρέψει η κοπέλα.
«Δεν θέλω να σε βάζω σε κόπο.» του αρνήθηκε ευγενικά.
«Κανένας κόπος. Μόλις τελειώσω το φαγητό ετοιμαζόμαστε και φεύγουμε.» της είπε και δεν της άφησε άλλο περιθώριο να αρνηθεί.
Έτσι και έγινε. Ο Κώστας έβγαλε το κουστούμι και φόρεσε ένα απλό τζιν και μία μακό μαύρη μπλούζα. Αντικειμενικά ήταν ένας πολύ όμορφος άντρας που σε καμία περίπτωση δεν πέρναγε απαρατήρητος από το γυναικείο φύλλο.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Problems in Paradise #TYS2021
RomanceΜαριάννα και Αλέξανδρος. Είναι ζευγάρι από μικρή ηλικία και μόλις ενηλικιώθηκαν αποφάσισαν να ενώσουν τις ζωές τους με τα ιερά δεσμά του γάμου. Τι θα γίνει όταν καταλάβουν ότι τελικά ήταν πολύ μικροί και οι δύο για να παντρευτούν; Τελικά είναι ο έ...