Την κρατούσε σφικτά στην αγκαλιά του και την άφησε να ξεσπάσει όλο της τον πόνο. Σπάραζε η καρδιά του να την βλέπει να κλαίει με λυγμούς. Θα ήταν όμως δίπλα της για ότι χρειαστεί. Και αυτό που χρειαζόταν αυτή την στιγμή ήταν ο ώμος του για να κλάψει.
Λίγο αργότερα η Μαριάννα κατάφερε να σταματήσει να κλαίει με λυγμούς. Απλά συνέχιζε να δακρύζει. Όσο σκούπιζε τα δάκρυα της, τόσο περισσότερα έτρεχαν στα μάγουλα της.
«Συγγνώμη για το ξέσπασμά μου.» ένιωσε την ανάγκη να απολογηθεί για αυτό. Τον έβλεπε μετά από περίπου 2 εβδομάδες και προτού καν του μιλήσει, έκλαψε στην αγκαλιά του.
«Μην απολογείσαι. Το είχες ανάγκη και χαίρομαι πολύ που ήμουν εγώ δίπλα σου.» της είπε και σκούπισε με τους αντίχειρες του κάποια δάκρυα που έτρεχαν ακόμα. Η Μαριάννα αντανακλαστικά έκλεισε τα μάτια της και άφησε τον εαυτό της να απολαύσει το χάδι του έστω και για λίγο.
«Τι κάνεις εδώ; Δεν χρειαζόταν να έρθεις.» του είπε και έκανε ένα βήμα πίσω γιατί η κοντινή τους απόσταση την αποσυντόνιζε.
«Δεν μπορούσα να μην έρθω. Είσαι η γυναίκα μου, ο έρωτας μου, η ζωή μου όλη. Όπου είσαι εσύ θα είμαι και εγώ.» της είπε με σιγουριά και της χάρισε ένα τρυφερό χαμόγελο.
«Και τι θα πει η Βαρβάρα αν σε έβλεπε εδώ μαζί μου; Καλύτερα να φύγεις, δεν θέλω να δημιουργήσω προβλήματα στην νέα σου σχέση.» του είπε ειρωνικά και σκληρά.
«Με την Βαρβάρα δεν έγινε τίποτα απολύτως. Είχα πιει πολύ και θυμάμαι ότι λιποθύμησα μόλις μπήκα μέσα στο σπίτι. Εσύ είσαι και θα είσαι η μοναδική γυναίκα που αγαπάω και θέλω να είμαι μαζί της. Καμία δεν μπορεί να συγκριθεί μαζί σου.» της είπε και έκανε ένα βήμα μπροστά για να μειώσει την απόσταση που εκείνη έβαλε ανάμεσα τους.
Η Μαριάννα έμεινε να τον κοιτάζει στα μάτια χωρίς να λέει τίποτα. Βαθιά μέσα της πίστευε ότι της έλεγε την αλήθεια, το έβλεπε στα μάτια του. Δεν μπορούσε όμως να πάρει μία βιαστική απάντηση. Τώρα ήταν πολύ ευάλωτη ψυχολογικά και δεν είχε καθαρό μυαλό για να σκεφτεί την πιθανή τους επανασύνδεση. Όταν πήγε να μιλήσει, ακούστηκε η φωνή της Ασπασίας και της απέσπασε την προσοχή.
«Μαριάννα, έλα γρήγορα, η μαμά σου λιποθύμησε.» της είπε αγχωμένη και την τράβηξε από το χέρι προς το εσωτερικό της εκκλησίας. Η κοπέλα έτρεξε κοντά στη μητέρα της μέσα στην αγωνία. Δεν θα άντεχε να πάθει κάτι η μαμά της. Ο Άλεξ τις ακολουθούσε και εκείνος τρέχοντας. Ήταν η πεθερά του και την νοιαζόταν.
YOU ARE READING
Problems in Paradise #TYS2021
RomanceΜαριάννα και Αλέξανδρος. Είναι ζευγάρι από μικρή ηλικία και μόλις ενηλικιώθηκαν αποφάσισαν να ενώσουν τις ζωές τους με τα ιερά δεσμά του γάμου. Τι θα γίνει όταν καταλάβουν ότι τελικά ήταν πολύ μικροί και οι δύο για να παντρευτούν; Τελικά είναι ο έ...