Σ Α Ρ Α Ν Τ Α

293 21 4
                                    

...10 χρόνια μετά...

Ήταν Κυριακή μεσημέρι και όλοι ήταν συγκεντρωμένοι γύρω από το μεγάλο τραπέζι. Παππούδες, γονείς και παιδιά τρώγανε και κουβεντιάζανε μεταξύ τους. Η οικογένεια τους είχε μεγαλώσει κατά πολύ.

Η Μαριάννα με τον Αλέξανδρο απέκτησαν και ένα κοριτσάκι που τώρα είναι πέντε χρονών, την Άννα. Ο Δημήτρης την αγαπούσε πάρα πολύ και ήταν πολύ προστατευτικός μαζί της. Η μικρή Άννα είχε κληρονομήσει τα καστανά μάτια του Αλέξανδρου αλλά μεγαλώνοντας έμοιαζε περισσότερο με την μαμά της. Σε αντίθεση με τον Δημήτρη, που αν κάποιος εξαιρούσε τα όμορφα πράσινα μάτια του, ήταν φτυστός ο πατέρας του.

Η Ασπασία και ο Κώστας , εκτός από τον Σταύρο έκαναν και άλλα δύο παιδία, τον Γιάννη τρία χρόνια μικρότερο από τον μεγάλο του αδελφό και την Τόνια που είναι στην ηλικία της Άννας. Η οικογένεια τους είναι ενωμένη και μεγάλωσαν και τα τρία τους παιδία με αγάπη και χωρίς να ξεχωρίζουν κανένα.

Τέλος, ο Μιχάλης και η Βαρβάρα έκαναν άλλη μία κόρη, την Ξανθή που πριν από λίγες μέρες έκλεισε τα τρία της χρόνια. Η Άρτεμις, μόλις γεννήθηκε η μικρή της αδελφή, είχε ζηλέψει που όλο το ενδιαφέρον των γονιών της είχε πέσει πάνω στο μωρό αλλά ύστερα από μία μεγάλη συζήτηση κατάλαβε ότι επειδή είναι μικρότερη και δεν μπορεί να κάνει πράγματα μόνη της, έπρεπε να την βοηθάνε οι μεγάλοι. Έτσι, λοιπόν, άρχισε και εκείνη να περνάει χρόνο μαζί της και τα αρχικά της συναισθήματα εξαφανίστηκαν.

Μόλις τελείωσαν όλοι το φαγητό, τα παιδιά πήγαν να παίξουν και οι μεγάλοι έμειναν στο τραπέζι να κουβεντιάζουν. Η Άννα, η Τόνια και η Ξανθή, ως οι μικρότερες, πήγαν να παίξουν με τις κούκλες που είχαν φέρει από το σπίτι τους. Τους άρεσε πολύ να τους αλλάζουν ρούχα και να τους κάνουν διάφορα χτενίσματα. Μπορούσαν να ασχοληθούν μαζί τους ώρες ολόκληρες.

Τα μεγαλύτερα παιδιά αποφάσισαν να παίξουν κάτι πιο δραστήριο. Ένα από τα δημοφιλέστερα παιχνίδια στην ηλικία τους είναι το κρυφτό. Τα τρία αγόρια διάλεγαν ποιος από αυτούς θα μετρήσει μέχρι να κρυφτούν οι άλλοι δύο. Η Άρτεμις όμως τους διέκοψε πριν καν ξεκινήσουν το παιχνίδι.

«Θέλω να παίξω και εγώ μαζί σας.» ζήτησε με την παιδική φωνούλα της.

«Όχι, εσύ είσαι μικρή. Να πας να παίξεις μαζί με τα κορίτσια.» της απάντησε ο δωδεκάχρονος πλέον Σταύρος.

«Μα είμαι δύο μήνες μεγαλύτερη από τον Δημήτρη και έναν χρόνο μεγαλύτερη από τον Γιάννη. Γιατί να μην παίξω μαζί σας;» παραπονέθηκε εκείνη.

Problems in Paradise   #TYS2021Where stories live. Discover now