Ε Ι Κ Ο Σ Ι Π Ε Ν Τ Ε

180 22 10
                                    

Για αρκετά λεπτά και οι δυο τους έμειναν να κοιτάνε την τηλεόραση που τώρα έπαιζε διαφημίσεις. Το σοκ ήταν μεγάλο. Αν η Βαρβάρα ήταν έγκυος στο παιδί του Άλεξ, όπως ισχυρίζεται, τότε πολλά είναι αυτά που πρέπει να αλλάξουν.

«Λέει ψέματα.» είπε χαμηλόφωνα ο Αλέξανδρος και στο αμέσως επόμενο δευτερόλεπτο πετάχτηκε όρθιος και άρχισε να περιπατάει πέρα δώθε. «ΛΕΕΙ ΨΕΜΑΤΑ!» φώναξε και πέρασε τα χέρια του νευρικά μέσα από τα μαλλιά του.

Η Μαριάννα δεν είπε τίποτα. Σηκώθηκε σιγά σιγά και πήρε στα χέρια της τα πράγματα της. Όλες οι κινήσεις της ήταν μηχανικές. Λες και κάποιος άλλος είχε κυριεύσει το σώματα τις και κινούσε τα πόδια της για να φύγει όσο πιο γρήγορα μπορούσε από αυτό το σπίτι. Ο Αλέξανδρος όμως την είδε και έτρεξε αμέσως να την εμποδίσει από το να ανοίξει την πόρτα και να φύγει αυτή τη φορά οριστικά από τη ζωή του.

«Όχι, Μαριάννα μου, αγάπη μου, μην φεύγεις. Είναι όλα ψέματα, εκείνη λέει ψέματα.» της είπε έχοντας ακινητοποιήσει το κεφάλι της με τα δυο του χέρια. Η κοπέλα είχε κλειστά τα μάτια και αρνιόταν να τον κοιτάξει. «Άνοιξε τα όμορφα ματάκια σου. Δες μέσα στα δικά μου πως σου λέω την αλήθεια. Δεν υπάρχει περίπτωση αυτή να είναι έγκυος από εμένα.» της είπε και ο τόνος του φανέρωνε την απελπισία και την ανάγκη του να τον πιστέψει.

Η Μαριάννα με μία απότομη κίνηση απομακρύνθηκε από κοντά του και έφυγε χωρίς να κοιτάξει πίσω της. Τα λόγια εκείνης της γυναίκας ήταν η χαριστική βολή. Δεν θα μπορούσε ποτέ να συγχωρήσει τον άντρα της για αυτό που είχε κάνει. Ή μάλλον, τον πρώην άντρα της. Περπάταγε στους δρόμους χωρίς να έχει κάποιον συγκεκριμένο προορισμό. Το αμάξι της το είχε αφήσει στο σπίτι του Άλεξ. Δεν είχε το κουράγιο να πάει εκείνη το πάρει οπότε έστειλε ένα μήνυμα στην Ασπασία για να πάει εκείνη.

Έφτασε σε μία παιδική χαρά και βλέποντας τα μικρά παιδάκια να παίζουν, σκέφτηκε το δικό της μωρό και πήρε δύναμη από αυτό. Κάθισε σε ένα παγκάκι και παρατηρούσε τα παιδιά να κάνουν κούνιες και να παίζουν μεταξύ τους. Άφησε την φαντασία της ελεύθερη και πήγε λίγα χρόνια μπροστά στο μέλλον. Έβλεπε το παιδάκι της, τον Δημήτρη της, να παίζει και να γελάει παρέα με τα άλλα παιδιά στην ηλικία του. Θα ήταν ένα ακόμα παιδί που θα μεγαλώσει με χωρισμένους γονείς. Δεν θα άφηνε όμως αυτό να του μαυρίσει την ψυχούλα του. Θα φρόντιζε να τον έκανε να χαμογελάει κάθε μέρα και να μεγαλώσει με αρχές όπως εκείνη έμαθε από τους γονείς της.

Problems in Paradise   #TYS2021Место, где живут истории. Откройте их для себя