Δ Ε Κ Α

178 22 31
                                    

Γινόταν χαμός. Όλο το πάτωμα είχε γεμίσει με μπουκάλια. Ένα βράδυ έμεινε μόνος του και άδειασε όλη την κάβα με τα ποτά. Ήταν, με διαφορά, το χειρότερο βράδυ της ζωής του. Ένιωθε ανίκανος να αντιμετωπίσει αυτό που του συνέβαινε.

Θέλω να χωρίσουμε.
Θέλω να χωρίσουμε.

Τα λόγια της δεν έβγαιναν από το μυαλό του. Πως θα μπορούσε να συνεχίσει τη ζωή του χωρίς τη Μαριάννα του, χωρίς τον έρωτα του;

Είχε κοιμηθεί στον καναπέ και το πρωί ξύπνησε με έναν ανυπόφορο πονοκέφαλο και είχε πιαστεί ολόκληρος. Άνοιξε τα μάτια του και αμέσως τα έκλεισε ξανά αφού δεν άντεχε τις δυνατές ακτίνες του ήλιου που έμπαιναν από την μπαλκονόπορτα.

Πέντε λεπτά πέρασαν μέχρι να πάρει την απόφαση να σηκωθεί. Ανασηκώθηκε και κάθισε στον καναπέ. Ακούμπησε τους αγκώνες του στα γόνατα που και έτριψε το πρόσωπο του με τις παλάμες του.

Ένιωθε εξαντλημένος και μισός. Ο πόνος στο στήθος από τα λόγια της Μαριάννας του δεν έλεγε να φύγει. Νόμιζε ότι με το ποτό θα την ξέχναγε για λίγο αλλά έγινε ακριβώς το αντίθετο.

Το κινητό του χτυπούσε ασταμάτητα. Το έπιασε στα χέρια του και μόλις είδε ποιος τον καλεί έβρισε μέσα από τα δόντια του.

«Παρακαλώ.» απάντησε την κλήση και η φωνή του βγήκε τόσο ταλαιπωρημένη όσο ένιωθε και ο ίδιος.

«Πες μου ότι είσαι στον δρόμο και σε λίγο θα είσαι εδώ.» τον παρακάλεσε η φωνή από την άλλη άκρη της γραμμής.

«Που να είμαι;» ρώτησε ο Άλεξ καθώς έτριβε τα μάτια του για να ξυπνήσει.

«Σε 20 λεπτά έχεις γύρισμα και εσύ είσαι άφαντος.» του είπε με δυνατή φωνή και λίγα νεύρα ο συνομιλητής του.

«Ωχ, με πήρε ο ύπνος.» απάντησε εκείνος και σηκώθηκε αμέσως όρθιος.

«Τσακίσου και έλα εδώ μη σε πάρει και σε σηκώσει.» τον διέταξε ο βοηθός σκηνοθέτη της καθημερινής σειράς που παίζει ο Αλέξανδρος.

Δεν έχασε καθόλου χρόνο. Μπορεί να χάνει τη γυναίκα που αγαπάει, αλλά τη δουλειά του θα την κρατήσει πάση θυσία. Μπήκε στην κρεβατοκάμαρα τους και άνοιξε την ντουλάπα για να ντυθεί. Προσπάθησε να αγνοήσει το σφίξιμο στο στήθος του βλέποντας κάποια από τα ρούχα της Μαριάννα να λείπουν, και έπιασε τυχαία ένα τζιν παντελόνι και μία μπλούζα.

Έφυγε σαν σφαίρα από το σπίτι και μέσα σε λιγότερο από 20 λεπτά είχε φτάσει στο σετ. Πήγε αμέσως στο μακιγιάζ για να τον φτιάξουν και φόρεσε τα ρούχα για την σκηνή που θα γύριζαν.

Problems in Paradise   #TYS2021Where stories live. Discover now