Δ Ε Κ Α Τ Ε Σ Σ Ε Ρ Α

185 21 31
                                    

Ο Άλεξ περίμενε την Ασπασία έξω από την πόρτα του διαμερίσματος της. Είχε κλειδιά αλλά δεν θεώρησε σωστό να ανοίξει μόνος του και να μπει μέσα χωρίς να είναι εκείνη παρούσα.

Σύντομα η κοπέλα έκανε την εμφάνιση της και φαινόταν πραγματικά αγχωμένη. Ήταν άσπρη από την αγωνία της και έτοιμη να κλάψει. Το μόνο που την εμπόδισε από το να ξεσπάσει σε κλάματα ήταν ο μικρός Σταύρος που κοιμόταν στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου.

Μόλις είδε τον αδελφό της έξω από την πόρτα έτρεξε και έπεσε στην αγκαλιά του. Τον έσφιξε τόσο πολύ επάνω της που για μία στιγμή του κόπηκε η ανάσα. Μπορεί η Ασπασία να θεωρούταν ψύχραιμη αλλά πρώτα έπρεπε να ξεσπάσει κάπου την ένταση και το άγχος της για να μπορέσει να σκεφτεί καθαρά.

Ο Αλέξανδρος αφέθηκε στην οικεία αγκαλιά και έκλεισε για λίγο τα μάτια του για να ηρεμήσει. Μόλις τα άνοιξε όμως, το βλέμμα του γέμισε θυμό για αυτό που έβλεπε μπροστά του. Ο Κώστας, είχε αγκαλιά τον γιο του και στεκόταν λίγο πιο πίσω από την Ασπασία.

«Τι θέλεις εσύ εδώ; Ήρθες να δεις τη γυναίκα μου; Λυπάμαι ατύχησες.» του είπε και απομάκρυνε την Ασπασία από πάνω του.

«Δεν ήρθα εδώ για τη Μαριάννα. Δηλαδή για αυτήν ήρθα αλλά...» ξεκίνησε να λέει λίγο μπερδεμένα.

«Ρε με δουλεύεις;» του φώναξε. Μάλλον ήρθε η στιγμή να βγάλει όλη την ένταση της ημέρας. Πήγε να κάνει ένα άγριο βήμα προς το μέρος του αλλά το χέρι της Ασπασία που ακούμπησε τον ώμο του, τον εμπόδισε.

«Άλεξ, μαζί μου ήταν ο Κώστας και με έφερε σπίτι.» του εξήγησε αλλά η οργή του ακόμα δεν είχε καταλαγιάσει.

«Τι εννοείς ήταν μαζί σου;» την ρώτησε μέσα από τα δόντια του.

«Είχα πάει εγώ στη θέση της Μαριάννας να προσέξω τον μικρό για να μπορέσει εκείνη να έρθει να σε βρει. Μετά μου πρότεινε να βγούμε για φαγητό και δέχτηκα.» του είπε όσο πιο αθώα μπορούσε, τονίζοντας όμως ότι η Μαριάννα είχε πάει να τον βρει.

«Μάλιστα.» είπε κοιτώντας τον Κώστα με απειλητικό βλέμμα. «Ωραία, έφερες την αδελφή μου σπίτι, άδειασε μας τώρα τη γωνιά.» του είπε και έδειξε με το χέρι του τις σκάλες.

«Έλεγα μήπως θέλατε να μείνω για βοήθεια. Όσο περισσότερα μυαλά τόσο το καλύτερο.» είπε ο Κώστας ευγενικά. Η κοπέλα χαμογέλασε αλλά ο αδελφός της είχε άλλη άποψη.

«Μην σε κρατάμε. Θα έχεις άλλα πράγματα να κάνεις.» του είπε σε ειρωνικό τόνο.

«Καλύτερα να μείνει. Μπορεί να σκεφτεί κάτι που εμάς να μην πάει καν το μυαλό μας.» προσπάθησε να πείσει τον αδελφός της.

Problems in Paradise   #TYS2021Where stories live. Discover now