Δ Ε Κ Α Ε Ξ Ι

164 22 23
                                    

«Τι εννοείς ότι σου ζήτησε άδεια;» φώναξε αγριεμένος ο Άλεξ μόλις ο Κώστας του έδειξε το μήνυμα που του είχε στείλει η Μαριάννα.

«Τι να σου πω, ότι ξέρεις ξέρω.» του είπε εκείνος και πήρε το κινητό του πίσω με γρήγορες κινήσεις φοβούμενος ότι μπορεί να γίνει ο αποδέκτης του θυμού του.

«Πρέπει να πάω στον Μιχάλη. Πρέπει να της μιλήσω.» είπε και πήρε αμέσως στα χέρια του τη ζακέτα έτοιμος να φύγει άμεσα.

«Πας καλά;» τον μάλωσε η Ασπασία και στάθηκε μπροστά του.

«Φύγε από τη μέση Ασπασία.» είπε μέσα από τα δόντια του. Ήταν φανερό πως με δυσκολία κρατούσε τον εαυτό του. Είχε κάνει υπεράνθρωπες προσπάθειες να μην διαλύσει ολόκληρο το σπίτι από τα νεύρα του.

«Δεν πάω πουθενά. Ούτε και εσύ θα φύγεις.» του είπε με αυτοπεποίθηση.

«Ασπασία.» είπε το όνομα της προειδοποιητικά. Εκείνη όμως δεν έκανε ούτε ένα βήμα. Ο Αλέξανδρος την πλησίασε ακόμα πιο πολύ με απειλητικό βλέμμα αλλά εκείνη ήταν αποφασισμένη να τον λογικεύσει. «Πρέπει να πάω να της μιλήσω.» της είπε ξανά.

«Όχι δεν πρέπει.» συνέχισε εκείνη να προσπαθεί να τον αποτρέψει. «Αυτή τη στιγμή αν πας να την βρεις μόνο χειρότερα θα τα κάνεις τα πράγματα.» του εξήγησε με όση λογική και ηρεμία της είχε μείνει.

«Είναι η γυναίκα μου και θέλω να της μιλήσω. Δεν νομίζω να μπορεί κανείς να με εμποδίσει.» της φώναξε. Όλη η ένταση έβγαινε και δυστυχώς ο αποδέκτης της ήταν η αδελφή του.

«Αν θες να παραμείνει γυναίκα σου, θα κάτσεις εδώ που κάθεσαι.» του είπε απόλυτα και εκείνος σάστισε. Δεν μπορούσε να την χάσει. Δεν θα άντεχε αν έβλεπε ποτέ μπροστά του τα χαρτιά του διαζυγίου τους.

«Δεν μπορώ όμως ρε Ασπασία να την αφήσω να πιστεύει αυτά που πιστεύει για εμένα.» της είπε με παράπονο. Ήταν σίγουρος πως δεν είχε γίνει τίποτα με την Βαρβάρα το προηγούμενο βράδυ παρόλο που όλα δείχνουν το αντίθετο.

«Θέλει τον χρόνο της. Οι τελευταίες μέρες ήταν πολύ έντονες συναισθηματικά και για τους δυο σας. Αυτή τη στιγμή η Μαριάννα νοιώθει προδομένη από τον άντρα που αγάπησε πιο πολύ από όλους, τον άντρα που αποφάσισε να παντρευτεί από τα 18 της ακόμα και όταν όλοι οι υπόλοιποι της έλεγαν πως κάνει λάθος. Και τώρα πιστεύει ότι όντως έκανε λάθος που σου παρέδωσε την καρδιά της που πλέον έχει γίνει θρύψαλα. Άφησε την λίγες μέρες να ηρεμίσει και να πάρει όσες αποφάσεις πρέπει και όταν επιστρέψει θα δούμε τι θα κάνουμε.» του είπε και ο Άλεξ ήταν έτοιμος να δακρύσει με τα λόγια της. Δεν είχε καταλάβει πόσο μεγάλο κακό της είχε κάνει. Μήπως όντως ήταν λάθος που του εμπιστεύτηκε την καρδιά της;

Problems in Paradise   #TYS2021Место, где живут истории. Откройте их для себя