Τ Ρ Ι Α Ν Τ Α Τ Ε Σ Σ Ε Ρ Α

163 19 1
                                    

Μέσα στην επόμενη εβδομάδα είχαν μιλήσει με δικηγόρο και τα περιοριστικά μέτρα είχαν δρομολογηθεί. Είπαν σε όλους τον λόγο που θα εφάρμοζαν αυτό το μέτρο και συμφώνησαν χωρίς να φέρουν καμία αντίρρηση. Ο Αλέξανδρος είχε αποφασίσει ότι έπρεπε να μιλήσει στον Μάνο πριν του έρθει το χαρτί για τα περιοριστικά μέτρα. Για αυτό και Δευτέρα απόγευμα βρισκόταν έξω από το κτήριο που στεγαζόταν το γραφείο του. Μπήκε μέσα με θάρρος και αυτοπεποίθηση.

Η γραμματέας του, τον εμπόδισε να μπει αμέσως στο γραφείο του αφεντικού της. Του ζήτησε να περιμένει λίγο στο μικρό σαλονάκι μέχρι να πάει να τον ενημερώσει για την άφιξη του. Ο Αλέξανδρος σεβόμενος την δουλειά της και το γεγονός ότι δεν ήθελε να της δημιουργήσει προβλήματα, κάθισε στον καναπέ και περίμενε υπομονετικά να τον φωνάξει να περάσει στο εσωτερικό.

Η νεαρή κοπέλα μπήκε μέσα στο γραφείο του Μάνου Αδαμόπουλου και του είπε ότι έξω βρισκόταν ένας κύριος που τον ζητούσε. Ο Μάνος αρνήθηκε αμέσως να τον δει γιατί είχε μία πολύ επείγουσα δουλεία που δεν γινόταν να αναβάλει. Μόλις όμως η γραμματέας του είπε το όνομα του απρόσκλητου επισκέπτη, ο Μάνος ταράχτηκε λίγο χωρίς όμως να προδοθεί. Δεν περίμενε μία τόσο απρόβλεπτη και γενναία κίνηση από τον πρώην πελάτη του. Παράτησε αμέσως στην άκρη τα χαρτιά που μελετούσε και διέταξε την κοπέλα να φωνάξει τον Αλέξανδρο.

«Δεν περίμενα να έρθεις.» του είπε την αλήθεια μόλις ο καλεσμένος του εισήχθη στον χώρο.

«Πίστεψε με ούτε και εγώ.» του απάντησε ο Άλεξ και κάθισε σε μία από τις δύο καρέκλες μπροστά από το γραφείο. «Κάθισε.» είπε στον μάνατζερ αφού είχε μείνει όρθιος και τον παρατηρούσε.

«Σε τι οφείλω την επίσκεψη σου;» τον ρώτησε με μία δόση ειρωνείας.

«Ας πούμε ότι ήρθα εδώ για δουλειά.» του είπε χαλαρός ο Αλέξανδρος.

«Σε ακούω λοιπόν.» είπε ο Μάνος και ακούμπησε την πλάτη του στην μαύρη δερμάτινη καρέκλα σταυρώνοντας τα χέρια του.

«Από μέρα σε μέρα θα φτάσουν στα χέρια σου χαρτιά που λένε για τα περιοριστικά μέτρα που κατέθεσα εγώ και η οικογένεια μου για εσένα.» ξεκίνησε να λέει και ο Μάνος τον είχε ήδη κεραυνοβολήσει με το δολοφονικό του βλέμμα. «Η αλήθεια βγήκε στο φως Μάνο.» του αποκάλυψε στο τέλος.

«Δεν σε καταλαβαίνω. Ποια αλήθεια;» τον ρώτησε προσποιούμενος τον άσχετο.

«Ξέρω ότι απείλησες την γυναίκα μου με την ζωή του παιδιού μου όπως ξέρω και για τις απειλές σου στην μητέρα του δικού σου παιδιού. Τα έμαθα όλα και μπορώ να σου πω ότι έχασα την πάσα ιδέα για εσένα. Με απογοήτευσες.» του είπε ο Αλέξανδρος κάνοντας μία απογοητευμένη γκριμάτσα.

Problems in Paradise   #TYS2021Where stories live. Discover now