«Ποιος Μάνος; Ο μάνατζερ;» ρώτησε σαστισμένη η Μαριάννα. Τώρα μπορούσε να κατανοήσει κάποια πράγματα αλλά ακόμα είχε πολλά κενά.
«Πρώην μάνατζερ.» επισήμανε ο Αλέξανδρος.
«Αυτός ο Μάνος.» επιβεβαίωσε η Βαρβάρα.
«Τι σχέση έχει όμως αυτός; Τον απέλυσες σωστά;» ρώτησε ο Μιχάλης τον αδελφό του.
«Ναι αλλά τελικά δεν σταμάτησε να μας ενοχλεί. Και σταμάτα να διακόπτεις συνέχεια. Άσ' την να μιλήσει.» τον μάλωσε ελαφρά ο Άλεξ και ο Μιχάλης σήκωσε ψηλά τα χέρια δηλώνοντας με αυτό τον τρόπο ότι δεν θα το ξανακάνει.
«Πριν το βράδυ που βγήκαμε στο κλαμπ, ο Άλεξ τηλεφωνήθηκε με τον Μάνο και εκείνος κατάλαβε ότι η συνέντευξη μπορεί να έφερε θετικά αποτελέσματα στα επαγγελματικά του πελάτη του αλλά στην προσωπική του ζωή άρχισε η κάθοδος. Φοβήθηκε ότι πάνω στην απερισκεψία του θα έβγαινε σε εκπομπές και περιοδικά και θα έλεγε την αλήθεια. Έτσι, σκέφτηκε έναν τρόπο να φέρει πάλι τον Άλεξ στο προσκήνιο χωρίς όμως να καταστραφεί η καριέρα του. Και εδώ, μπαίνω εγώ στην ιστορία. Μου είπε ότι αν την πέσω στο Άλεξ και καταφέρω να δείξω σε δημοσιογράφους ότι κατάφερα να περάσω ένα βράδυ μαζί του, θα αναγνωρίσει το παιδί. Δεν ήθελα να μπλεχτώ με αυτή την ιστορία αλλά ούτε ήθελα το παιδί μου να μεγαλώσει χωρίς να γνωρίσει ποτέ τον πατέρα του. Οπότε έκανα αυτό που έκρινα σωστό για το μωρό μου. Ότι έγινε, έγινε για τα μάτια και τις κάμερες των δημοσιογράφων. Ο Άλεξ, όταν με φίλησε, έλεγε συνέχεια το όνομα σου Μαριάννα.» αποκάλυψε η Βαρβάρα και η Μαριάννα αμέσως γύρισε να κοιτάξει τον Αλέξανδρο που δεν είχε πάρει τα μάτια του από πάνω της. «Δεν ήξερα ποια ήσουν και υπέθεσα ότι απλά θα βγαίνατε και θα είχατε χωρίσει και για αυτό είχε μεθύσει τόσο ο Άλεξ. Όταν φτάσαμε σπίτι ο κύριος από εδώ, έκανε τρία βήματα και μετά σωριάστηκε στο πάτωμα. Με τα χίλια ζόρια κατάφερα να τον μεταφέρω στο κρεβάτι.» είπε αφήνοντας ένα μικρό γελάκι να της ξεφύγει.
«Και μετά; Εγώ μπήκα και σας είδα αγκαλιά στο κρεβάτι.» ρώτησε η Μαριάννα εμφανώς ανακουφισμένη που ο άντρας της έλεγε από την αρχή την αλήθεια.
«Οδηγίες του Μάνου. Ήθελε να τον κάνω να πιστέψει ότι όντως πέρασε το βράδυ μαζί μου. Μαριάννα, θέλω να με πιστέψεις. Ποτέ δεν θα έκανα όλα αυτά αν ήξερα ότι υπήρχες εσύ στη ζωή του. Εγώ μόνο το μωρό μου ήθελα να προστατεύσω.» είπε η Βαρβάρα και τα μάτια της άρχισαν να μαζεύουν δάκρυα.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Problems in Paradise #TYS2021
Любовные романыΜαριάννα και Αλέξανδρος. Είναι ζευγάρι από μικρή ηλικία και μόλις ενηλικιώθηκαν αποφάσισαν να ενώσουν τις ζωές τους με τα ιερά δεσμά του γάμου. Τι θα γίνει όταν καταλάβουν ότι τελικά ήταν πολύ μικροί και οι δύο για να παντρευτούν; Τελικά είναι ο έ...