Βρισκόταν σε ένα κατάλευκο δωμάτιο. Κοίταξε γύρω της και το μόνο που έβλεπε ήταν άσπρο. Δεν υπήρχαν ούτε παράθυρα αλλά ούτε και κάποια πόρτα για μπορέσει να φύγει. Μετά από λίγο, είδε μία αντρική φιγούρα να έρχεται προς το μέρος της. Στην αρχή δεν μπορούσε να καταλάβει ποιος ήταν αλλά μόλις εκείνος έφτασε σε μία σχετικά κοντινή απόσταση, χαμογέλασε πλατιά.
«Μπαμπά!» φώναξε και έτρεξε τα τελευταία μέτρα που τους χώριζαν. Έπεσε με φόρα στην αγκαλιά του και έμειναν έτσι για λίγο. Της είχε λείψει τρομερά και πίστευε ότι δεν θα τον έβλεπε ποτέ ξανά. «Μπαμπά μου, μου έλειψες πάρα πολύ.» του είπε και με βαριά καρδιά βγήκε από την πατρική του αγκαλιά.
«Και εμένα μου έλειψες κορίτσι μου.» της είπε και της χάιδεψε τρυφερά το μάγουλο.
«Μπαμπά...» ξεκίνησε να λέει συνοφρυωμένη.
«Είμαστε στο όνειρο σου.» της εξήγησε εκείνος αφού κατάλαβε τι ήθελε να τον ρωτήσει. «Ήρθα για να σου πω ότι όλα θα πάνε καλά.» της είπε μπερδεύοντας την. Πριν προλάβει να κάνει την επόμενη ερώτηση της, ο Δημήτρης άπλωσε το χέρι του δείχνοντας της κάτι. Εκείνη γύρισε το κεφάλι της και η καρδιά της γέμισε αγάπη με την εικόνα που έβλεπε μπροστά της.
Ο Αλέξανδρος φαινόταν ευτυχισμένος και είχε ένα τεράστιο χαμόγελο σχηματισμένο στο πρόσωπο του. Τα μάτια του ήταν καρφωμένα στον μικρό μπλε μπόγο που κρατούσε προσεκτικά στα χέρια του. Από αυτό τον μπόγο ξεφύτρωσε ένα μικρό χεράκι και σε λίγο το μωρό που βρισκόταν μέσα ξεκίνησε να κλαίει.
«Σςςς, Δημήτρη μου κάνε ησυχία, πριν λίγο κοιμήθηκε η μαμά και δεν θέλουμε να την ξυπνήσουμε» ακούστηκε η φωνή του Αλέξανδρου καθώς κουνούσε ρυθμικά τον μικρό Δημήτρη για να τον ηρεμήσει.
Η Μαριάννα, μόλις κατάλαβε τι ακριβώς έβλεπε μπροστά της, έφερε το χέρι της στην καρδιά της που χτυπούσε ξέφρενα. Τα βουρκωμένα μάτια της δεν έφευγαν μακριά από τους δύο άντρες της ζωή της.
«Θα ζήσετε μία ευτυχισμένη ζωή οι τρείς σας, ή μάλλον καλύτερα οι τέσσερις σας. Θα έρθει αργότερα και η μικρή Αννούλα. Σ' αγαπώ κόρη μου. Μην αφήσεις κανέναν να σου πάρει την ευτυχία μέσα από τα χέρια. Δώσε μία ευκαιρία στον Αλέξανδρο και όλα θα λυθούν.» της είπε και αφού της έδωσε ένα φιλί στην κορυφή του κεφαλιού της, η εικόνα του ξεκίνησε να ξεθωριάζει μέχρι που η Μαριάννα άνοιξε τα μάτια της και βρέθηκε ξαπλωμένη στο δωμάτιο του πατρικού της σπιτιού.
ESTÁS LEYENDO
Problems in Paradise #TYS2021
RomanceΜαριάννα και Αλέξανδρος. Είναι ζευγάρι από μικρή ηλικία και μόλις ενηλικιώθηκαν αποφάσισαν να ενώσουν τις ζωές τους με τα ιερά δεσμά του γάμου. Τι θα γίνει όταν καταλάβουν ότι τελικά ήταν πολύ μικροί και οι δύο για να παντρευτούν; Τελικά είναι ο έ...