Τ Ρ Ι Α

179 23 26
                                    

Σήμερα γάμος γίνεται, σ' ωραίο περιβόλι
Σήμερα αποχωρίζεται η μάνα από την κόρη

Η μέρα του γάμου έφτασε και το ζευγάρι ήταν πιο αγχωμένο από ποτέ. Είχαν συζητήσει πολύ αυτό το θέμα και κατέληξαν ότι ένας πολιτικός γάμος θα είναι η καλύτερη επιλογή.

Όταν ανακοίνωσαν στους γονείς τους ότι σκοπεύουν να παντρευτούν, δεν εξελίχθηκαν και τόσο καλά τα πράγματα. Όλοι είχαν αντιρρήσεις για τον γάμο με κυριότερο λόγο την ηλικία τους. Ο πατέρας της Μαριάννα κόντεψε να πάθει καρδιακό επεισόδιο επειδή νόμιζε ότι θα παντρευτούν γιατί ήταν έγκυος η κόρη του. Ευτυχώς του ξεκαθάρισαν ότι δεν πρόκειται για κάτι τέτοιο και γλίτωσαν το νοσοκομείο.

Τα παιδιά ήταν κατηγορηματικά για τον γάμο και θα έκαναν τα πάντα για να γίνει. Για αυτό το λόγο είπαν στους γονείς τους ότι αν δεν είναι σύμφωνοι με αυτό τότε θα φύγουν και δεν θα τους ξαναδούν. Φυσικά δεν είχαν σκοπό να το υλοποιήσουν απλά να τους φοβίσουν για να δεχτούν. Έτσι και έγινε. Μπορεί να μην πέταγαν από τη χαρά τους που τα παιδιά τους θα παντρευόντουσαν σε τόσο μικρή ηλικία, αλλά προκειμένου να μην τα χάσουν, δεν έφεραν άλλες αντιρρήσεις.

Η Μαριάννα ετοιμαζόταν στο παιδικό εφηβικό της δωμάτιο. Δεν θα φόραγε νυφικό αλλά ένα ωραίο μακρύ καλοκαιρινό λευκό φόρεμα. Ο καιρός ήταν πολύ ζεστός αφού ήταν Αύγουστος μήνας. Είχε βαφτεί σε απαλούς γήινους τόνους και τα μαλλιά της τα είχε πιάσει σε έναν ανάλαφρο κότσο για να μην την ενοχλούν και την ζεσταίνουν περισσότερο.

«Είσαι μια κούκλα αγάπη μου!» της είπε η μητέρα της που μόλις μπήκε στο δωμάτιο.

«Σε ευχαριστώ πολύ μανούλα μου! Ο μπαμπάς είναι έτοιμος; Δεν θέλω να αργήσουμε.» της είπε.

«Είναι όλα έτοιμα. Και να αργήσεις λίγο δεν έγινε και τίποτα.» της είπε ευδιάθετα.

«Δεν θέλω να με περιμένει.» της εξήγησε και η μαμά της κούνησε καταφατικά το κεφάλι της.

«Μαριάννα μου, είσαι σίγουρη για αυτό που πας να κάνεις; Δεν σας πήραν και τα χρόνια.» προσπάθησε να την λογικεύσει έστω και την τελευταία στιγμή.

«Είμαι σίγουρη μαμά. Τον αγαπάω και με αγαπάει. Το ξέρω ότι είμαστε μικροί για γάμους αλλά θα τα καταφέρουμε. Θα το δεις.» της είπε χαμογελαστά και γεμάτη αισιοδοξία.

«Εντάξει κορίτσι μου.» είπε η μητέρα της και μετά από λίγα λεπτά ξεκίνησαν για το δημαρχείο.

Problems in Paradise   #TYS2021Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang