Ήταν αργά το βράδυ και ο Άλεξ είχε ετοιμαστεί για την έξοδο με τα άτομα από το γύρισμα. Είχε βάλει ένα γαλάζιο πουκάμισο και από κάτω ένα απλό τζιν. Ήταν πολύ ωραίος και σίγουρα θα προσέγγιζε πολλά βλέμματα. Εκείνου όμως δεν τον ενδιέφερε αυτό. Ένα μόνο βλέμμα θα ήθελε να τον κοιτά με αγάπη αλλά...
Άκουσε μία κόρνα να χτυπάει και κατάλαβε ότι είχε έρθει ο Γιάννης να τον πάρει. Είχε σκοπό να πιεί και δεν ήθελε να διακινδυνέψει να οδηγήσει. Κάποιος θα βρισκόταν να τον γυρίσει σπίτι του. Και αν δεν μπορούσε κάποιος θα έπαιρνε ένα ταξί.
Χαιρέτησε τον φίλο του και κάθισε στη θέση του συνοδηγού. Μπορεί να μην είχε όρεξη να βγει από το σπίτι αλλά μπορεί να του έκανε καλό να αλλάξει παραστάσεις. Θα πέρναγε καλά και θα ξέχναγε για λίγο τη γυναίκα του, πρώην ή μη.
Έφτασαν έξω από το μπαρ και μπήκαν μέσα. Αμέσως είδαν πολλούς συνεργάτες τους να ήταν γύρω από ένα τραπέζι και κατευθύνθηκαν προς αυτούς. Τους χαιρέτησε όλους και έκατσε σε ένα άδειο σκαμπό αφού παρήγγειλε το ποτό του.
Γρήγορα στην παρέα μπήκε και η Βαρβάρα. Ήταν αρκετά προκλητικά ντυμένη, με ένα κοντό κόκκινο φόρεμα και ψηλά μαύρα πέδιλα. Χαιρέτησε φιλικά τους υπόλοιπους και μόλις έφτασε στον Άλεξ, έβαλε το πιο σέξι της χαμόγελο και τον πλησίασε.
«Δεν περίμενα να σε δω εδώ.» του είπε και άφησε τα πράγματα της στην θέση δίπλα του.
«Μου τελείωσε το ποτό σπίτι και ήθελα να πιώ.» της είπε ειλικρινά.
«Τέλεια. Θα σου κάνω παρέα.» του είπε και κόλλησε πάνω του.
«Βαρβάρα, δεν θέλω να μιλήσω με κανέναν αυτή τη στιγμή. Πήγαινε να την πέσεις σε κάποιον που ενδιαφέρεται.» της είπε κάπως σκληρά.
«Εμένα όμως δεν με ενδιαφέρει κανένας άλλος.» του είπε με ερωτική φωνή και κόλλησε όλο της το σώμα πάνω του.
«Φύγε Βαρβάρα.» της είπε και απομακρύνθηκε από εκείνη.
Η Βαρβάρα δεν θα κατέθετε τόσο γρήγορα τα όπλα. Για λίγο όμως τον άφησε στην ησυχία του αλλά θα έκανε δυναμικό καμπάκ. Όλο το βράδυ χόρευε προκλητικά κοντά του όμως εκείνος της έριξε μόνο δύο αδιάφορες ματιές και ξαναγύρισε στο ποτό του.
Ο Αλέξανδρος συνέχεια έπινε. Έπινε για να ξεχάσει. Έπινε για να μην σκέφτεται. Όλες του οι προσπάθειες όμως έπεφταν στο κενό. Η μορφή της είχε κατακλίσει το μυαλό του. Δεν μπορούσε να ζήσει μακριά της. Τόσα χρόνια μαζί, έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας του.
YOU ARE READING
Problems in Paradise #TYS2021
RomanceΜαριάννα και Αλέξανδρος. Είναι ζευγάρι από μικρή ηλικία και μόλις ενηλικιώθηκαν αποφάσισαν να ενώσουν τις ζωές τους με τα ιερά δεσμά του γάμου. Τι θα γίνει όταν καταλάβουν ότι τελικά ήταν πολύ μικροί και οι δύο για να παντρευτούν; Τελικά είναι ο έ...