Τ Ρ Ι Α Ν Τ Α Δ Υ Ο

165 21 0
                                    

Η Βαρβάρα μόλις γύρισε την σκηνή του θανάτου της στη σειρά. Η ηρωίδα της σκοτώθηκε σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα. Ήταν μία δύσκολη σκηνή και συναισθηματικά φορτισμένη. Είχε αγαπήσει τον ρόλο που ενσάρκωνε και της ήταν δύσκολο να τον αποχωριστεί. Ακόμα πιο δύσκολο όμως ήταν να ζει στην ίδια πόλη με τον πατέρα που μωρού της αλλά και με τους αδιάφορους γονείς της. Είχε πάρει την απόφαση ότι θα φύγει από την Αθήνα. Δεν είχε διαλέξει το μέρος που θα κατέληγε και θα μεγάλωνε το παιδί της αλλά η απόφαση είχε ήδη παρθεί.

Βγήκε από τον χώρο των γυρισμάτων και ξεκίνησε να προχωράει προς το αυτοκίνητο της. Είχε περάσει κοντά μία εβδομάδα από το βράδυ που αποκάλυψε όλη την αλήθεια αλλά και από το φιλί του Μιχάλη. Ήξερε πολύ καλά ότι δεν έπρεπε να συμβεί τίποτα μεταξύ τους και οι πεταλούδες που ένιωθε στο στομάχι της κάθε φορά που τον σκεφτόταν έπρεπε να σταματήσουν να πετάνε. Εκτός από το γεγονός ότι παραλίγο να διαλυθεί η οικογένεια του εξαιτίας της, πλέον δεν ήταν μόνη της. Κουβαλούσε ένα παιδί και σε καμία περίπτωση δεν ήθελε να του το φορτώσει. Όση ανάγκη και να είχε κάποια στήριξη, δεν έπρεπε να τον μπλέξει σε μία τόσο περίπλοκη κατάσταση. Θα έπρεπε να μάθει να πορεύεται μόνη της και να είναι και μητέρα αλλά και πατέρας για το παιδί της.

Μόλις έφτασε στο αυτοκίνητο της, της τράβηξε την προσοχή ένα χαρτί που ήταν στερεωμένο στους υαλοκαθαριστήρες. Με περιέργεια το πήρε στα χέρια της και είδε ότι ήταν ένα σημείωμα. Διάβασε το περιεχόμενο του και μόλις τελείωσε κοίταξε έκπληκτη γύρω της.

~ Έλα να με βρεις. Μ. ~

Μόνο αυτό έλεγε το σημείωμα αλλά κατάλαβε αμέσως ποιος θα μπορούσε να το είχε αφήσει. Τον βρήκε να στέκεται όρθιος μπροστά από το αμάξι του με τα χέρια του σταυρωμένα στο στήθος του. Εκείνος την κοιτούσε από την στιγμή που έφυγε από το γύρισμα και τώρα τα βλέμματα τους επιτέλους ενώθηκαν. Χωρίς να απομακρύνει τα μάτια της από τα δικά του, ξεκίνησε να περπατάει προς το μέρος του, όπως ακριβώς της έλεγε το σημείωμα.

«Γειά.» του είπε μόλις έφτασε σε απόσταση λίγων μόνο μέτρων. Εκείνος απλά της χαμογέλασε και της άνοιξε την πόρτα του συνοδηγού. Την έκανε νόημα να μπει μέσα και η Βαρβάρα απορημένη το έκανε. Μπήκε και εκείνος μέσα στο αμάξι και ξεκίνησε για άγνωστο για την κοπέλα προορισμό. «Που πάμε;» τον ρώτησε αφού κατάλαβε ότι δεν πρόκειται να της πει από μόνος του τον προορισμό.

Problems in Paradise   #TYS2021Место, где живут истории. Откройте их для себя