Πέρασαν δύο εβδομάδες ξεγνοιασιάς και ηρεμίας. Ο Μάνος είχε προφυλακιστεί και περίμενε να γίνει η δίκη του για να βρει η τελική απόφαση. Ο Αλέξανδρος είχε ζητήσει από τον θείο του μία μεγάλη χάρη. Ήθελε να δει τον Μάνο πριν από τη δική. Ο αστυνόμος δέχτηκε να γίνει αυτή η άτυπη συνάντηση αλλά με παρουσία αστυνομικού για την ασφάλεια του ανιψιού του.
Εκείνη η μέρα έφτασε και ο Άλεξ περίμενε μόνος σε ένα δωμάτιο. Μόλις μπήκε ο πρώην μάνατζερ του μέσα, εκείνος χαμογέλασε νικητήρια. Ο Μάνος, κοιτώντας τον στα μάτια δείχνοντας του ότι δεν τον φοβάται, κάθισε στην καρέκλα ακριβώς απέναντι του.
«Ομολογώ ότι δεν σου πάει η φυλακή.» σχολίασε ο Αλέξανδρος. Η αλήθεια είναι ότι ο Μάνος είχε χάσει κάθε κύρος που εξέπεμπε.
«Τι θέλεις;» τον ρώτησε με ανέκφραστο πρόσωπο.
«Σου είχε πει Μάνο να μην κάνεις κανένα κακό στους ανθρώπους που αγαπάω. Αλλά για κακή σου τύχη δεν με άκουσες. Ήρθα εδώ, λοιπόν, σήμερα για να σου δείξω τις συνέπειες των πράξεων σου.» του είπε και έβγαλε από την τσέπη του παντελονιού του το κινητό του. Πληκτρολόγησε κάτι γρήγορα και έπειτα έτεινε το τηλέφωνο προς το μέρος του Μάνου.
Στην οθόνη έπαιζε ένα απόσπασμα από μία πρωινή εκπομπή. Μόλις ο κρατούμενος είδε τον τίτλο της είδησης, κοίταξε τον Άλεξ εχθρικά και έπειτα γύρισε το βλέμμα του στο κινητό.
''Γνωστός μάνατζερ ηθοποιών απείλησε την μέλλουσα μητέρα του παιδιού του. Η καριέρα του καταστρέφεται.''
«Είναι απίστευτα όλα αυτά που ακούσαμε. Πως είναι δυνατόν κάποιος να απειλεί να σκοτώσει το ίδιο του το παιδί;» ρώτησε ρητορικά η παρουσιάστρια.
«Από ότι ακούσαμε από το ηχητικό ντοκουμέντο, τον είχε τυφλώσει η εκδίκηση. Δεν μπόρεσε να δεχτεί ότι ο πρωτοεμφανιζόμενος ηθοποιός Άλεξ Κοντόπουλος, τον απέλυσε.» είπε μία άλλη γυναίκα στο πάνελ.
«Να μην ξεχάσουμε φυσικά και την πρόσφατη απόπειρα δολοφονίας προς την γυναίκα του πρώην πελάτη του αλλά και της μητέρας του ίδιου του του παιδιού. Είμαι πραγματικά σοκαρισμένη με την όλη συμπεριφορά του.» σχολίασε η γνωστή παρουσιάστρια.
«Ελπίζω να καταδικαστεί όπως του αξίζει. Η κοινωνία θα είναι πολύ καλύτερη με έναν τέτοιο άνθρωπο στη φυλακή.» είπε ένας άλλος συνεργάτης της εκπομπής.
«Μόλις με ενημερώνουν από το κοντρόλ, ότι οι περισσότεροι πελάτες του ζήτησαν να αλλάξουν μάνατζερ όσο πιο σύντομα γίνεται. Η όποια καριέρα είχε χτίσει ο Μάνος Αδαμόπουλος έχει αρχίσει να γκρεμίζεται με γρήγορους ρυθμούς.» ενημέρωσε το κοινό η παρουσιάστρια.
ESTÁS LEYENDO
Problems in Paradise #TYS2021
RomanceΜαριάννα και Αλέξανδρος. Είναι ζευγάρι από μικρή ηλικία και μόλις ενηλικιώθηκαν αποφάσισαν να ενώσουν τις ζωές τους με τα ιερά δεσμά του γάμου. Τι θα γίνει όταν καταλάβουν ότι τελικά ήταν πολύ μικροί και οι δύο για να παντρευτούν; Τελικά είναι ο έ...