Τα λόγια του Άλεξ στη συνέντευξη έπεσαν για βόμβα στο σπίτι. Κανείς δεν μπορούσε να πιστέψει ότι είπε αυτές τις κουβέντες.
«Άλεξ πες μου ότι έχεις δίδυμο αδελφό και πήγε αυτός να δώσει συνέντευξη;» έσπασε την ησυχία η φωνή της Ασπασία.
«Μπορώ να σας εξηγήσω. Ο Μάνος...» πήγε να δικαιολογηθεί ο Άλεξ αλλά ο αδελφός του τον διέκοψε αμέσως.
«Τι να μας εξηγήσει ρε; Είναι δυνατόν να σε βλέπει όλοι η Ελλάδα να λες τέτοια πράγματα; Επειδή έτσι σου είπε ο βλάκας ο Μάνος εσύ έπρεπε να το κάνεις; Την οικογένεια σου δεν τη σκέφτηκες; Την γυναίκα σου; Δεν σκέφτηκες πόσο θα στεναχωρηθεί και απογοητευτεί από τα λόγια σου; Σκέφτηκες μόνο την πάρτη σου έτσι;» του φώναζε ο Μιχάλης. Πρώτη φορά πήρε το ρόλο του μεγάλου αδελφού τόσο σοβαρά. Δεν περίμενε από τον αδελφό του να συμπεριφερθεί τόσο εγωιστικά.
«Ο Μάνος είχε αυτή την ιδέα.» προσπάθησε να διώξει το φταίξιμο από πάνω του. Η αλήθεια είναι πως όταν τα έλεγε δεν είχε καταλάβει πόσο κακό θα έκανε στα άτομα που αγαπούσε.
«Ο Μάνος, μάλιστα. Αυτός ο άνθρωπος θα σε καταστρέψει. Δεν σε ξέρει σαν άνθρωπο και δεν θα κάτσει ποτέ να σε μάθει. Για αυτόν είσαι απλά ένας πελάτης και απλά οφείλει να κάνει τη δουλειά του. Αυτός δεν σκέφτηκε πως θα αισθανθεί η Μαριάννα, που τυχαίνει να είναι γυναίκα σου εδώ και 7 χρόνια. Να φανταστώ από την έκφραση που έχεις τώρα, δεν την είχες ενημερώσει. Ντροπή σου. Αυτό έχω μόνο να πω.» συνέχισε να του φωνάζει. Είχε απίστευτο θυμό και έπρεπε με κάποιο τρόπο να ξεθυμάνει.
Ο Αλέξανδρος μόνο τότε γύρισε να κοιτάξει τη γυναίκα του. Δεν είχε βρει το θάρρος πριν. Είχε μετανιώσει για όλα αυτά που είπε και τώρα δεν μπορούσε να διορθώσει το λάθος του.
«Αγάπη μου, Μαριάννα μου.» είπε τρυφερά άπλωσε το χέρι του να την αγγίξει. Όταν η κοπέλα ένιωσε το χέρι του στον ώμο της, τινάχτηκε απότομα και το απομάκρυνε.
Εκείνος, ξαφνιάστηκε από την κίνηση της αλλά στην προκειμένη περίπτωση την δικαιολόγησε. Μάζεψε το χέρι του και σήκωσε τα μάτια του στο πρόσωπο της. Συνάντησε τα μάτια της και μόνο τότε βεβαιώθηκε για το πόσο λάθος είχε κάνει.
Τον κοιτούσε με βουρκωμένα μάτια. Ούτε εκείνη δεν ήξερε πως είχε κρατηθεί και δεν είχε πλαντάξει στο κλάμα. Ένιωθε ότι είχε ξεμείνει από αισθήματα και αυτό καθρεπτιζόταν στο βλέμμα της. Αυτόν τον άνθρωπο τον είχε αγαπήσει και τον αγαπάει ακόμα όσο κανέναν άλλον και εκείνος μπόρεσε με μεγάλη ευκολία να πει ψέματα στην κάμερα και να την ξεγράψει από τη ζωή του.
YOU ARE READING
Problems in Paradise #TYS2021
RomanceΜαριάννα και Αλέξανδρος. Είναι ζευγάρι από μικρή ηλικία και μόλις ενηλικιώθηκαν αποφάσισαν να ενώσουν τις ζωές τους με τα ιερά δεσμά του γάμου. Τι θα γίνει όταν καταλάβουν ότι τελικά ήταν πολύ μικροί και οι δύο για να παντρευτούν; Τελικά είναι ο έ...