Η Μαριάννα μόλις έκλεισε πίσω της την πόρτα του σπιτιού της, άφησε μαζί και ένα κομμάτι του εαυτού της που ήξερε πως δεν θα το βρει ποτέ ξανά. Είχε πληγωθεί ανεπανόρθωτα. Μπορούσε να σκεφτεί ένα σωρό πράγματα για τον Αλέξανδρο αλλά ένα ήξερε σίγουρα, την αγαπούσε με όλη του την καρδιά. Αλλά πως μπόρεσε να κάνει κάτι τέτοιο; Ήθελε όσο τίποτα να τον πιστέψει. Να πιστέψει ότι ήταν μεθυσμένος και δεν είχε γίνει τίποτα το προηγούμενο βράδυ. Οι αποδείξεις όμως που είδε με τα ίδια της τα μάτια δεν την άφηναν να ησυχάσει.
Μπήκε γρήγορα μέσα στο αυτοκίνητο και έφυγε από εκεί μέσα σε δευτερόλεπτα. Δεν μπορούσε να καταλάβει αν έφυγε βιαστικά για να μην προλάβει να την ακολουθήσει ή για να μην δει ότι την ακολουθεί. Δεν ήξερε τι από τα δύο θα τη πονούσε περισσότερο και δεν ήταν σε θέση να το αναλύσει εκείνη τη στιγμή.
Για εκείνη η οδήγηση δεν ήταν ποτέ ένα μέσο για να ξεσπάσει, ήταν απλά υποχρέωση για να πάει στο μέρος που θέλει. Έτσι και τώρα, ήξερε που θα πήγαινε. Μετά από περίπου μία ώρα έφτασε στον προορισμό της και πάρκαρε το αυτοκίνητο.
Είχε φτάσει στην Ερέτρια. Ήξερε ότι ο Άλεξ δεν θα την έψαχνε κάπου τόσο μακριά, αν την έψαχνε. Μπορεί απλά να είχε καλέσει την Βαρβάρα να επιστρέψει αφού η ίδια είχε πλέον φύγει. Εκεί όμως πήγε και για άλλους δύο λόγους.
Ο πρώτος ήταν γιατί λάτρευε την θάλασσα. Τα γαλανά νερά της είχαν την ικανότητα να την χαλαρώνουν και να την ηρεμούν. Μπορούσε να κάτσει για ώρες κοιτώντας μόνο τη θάλασσα. Ο ήχος των κυμάτων που έσκαγαν στην άμμο ήταν για την Μαριάννα κάτι σαν νανούρισμα. Δεν την κοίμιζε φυσικά, αλλά την μετέφερε στον μαγικό κόσμο των ονείρων με τα μάτια ανοιχτά. Ήταν για εκείνη το φάρμακο που χρειαζόταν εκείνη τη στιγμή για να σταματήσει να πονάει.
Έμεινε καθισμένη στην αμμουδιά για πολλές ώρες. Δεν νοιάστηκε καθόλου για τα ρούχα της που είχαν γεμίσει άμμο αλλά ούτε για τη μάσκαρα που είχε λερώσει το όμορφο, νεανικό της πρόσωπο από τα δάκρυα που είχε ρίξει.
Δεν είχαν περάσει ούτε 20 λεπτά από τη στιγμή που κάθισε και παρακολουθούσε τη θάλασσα και άρχισε να κλαίει με λυγμούς. Στο μυαλό της έπαιζε συνέχεια η σκηνή με τον Αλέξανδρο, τον άντρα της, να έχει αγκαλιά εκείνη. Ήταν μία κοπέλα από τη σειρά που έπαιζε και εκείνος. Την είχε δει πολλές φορές στην τηλεόραση όταν την άνοιγε για να θαυμάσει τον άντρα της. Που να φανταζόταν ότι θα πρωταγωνιστούσε και στη ζωή της αυτή την περίοδο, εκτός από την μικρή οθόνη.
YOU ARE READING
Problems in Paradise #TYS2021
RomanceΜαριάννα και Αλέξανδρος. Είναι ζευγάρι από μικρή ηλικία και μόλις ενηλικιώθηκαν αποφάσισαν να ενώσουν τις ζωές τους με τα ιερά δεσμά του γάμου. Τι θα γίνει όταν καταλάβουν ότι τελικά ήταν πολύ μικροί και οι δύο για να παντρευτούν; Τελικά είναι ο έ...