Ε Ι Κ Ο Σ Ι Ο Κ Τ Ω

173 18 5
                                    

Ο Αλέξανδρος περίμενε την Βαρβάρα έξω από το γραφείο του γυναικολόγου. Είχε ήδη αργήσει πέντε λεπτά και κόντευαν να χάσουν το ραντεβού. Ήταν έτοιμος να της τηλεφωνήσει αλλά λίγο πριν πατήσει το κουμπί της κλήσης, εκείνη εμφανίστηκε μπροστά του.

«Καλησπέρα.» του είπε μιας και ήταν απόγευμα.

«Άργησες.» της είπε ο Άλεξ και άρχισε να περπατάει προς το εσωτερικού του κτηρίου με την κοπέλα να τον ακολουθεί. Έφτασαν στον όροφο που ήταν το γυναικολογικό γραφείο και μπήκαν μέσα. Δεν πέρασαν πάνω από τρία λεπτά και τους φώναξε ο γιατρός να περάσουν μέσα.

Την ώρα της εξέτασης ο Αλέξανδρος ήταν μέσα μαζί με τη Βαρβάρα. Φοβόταν ότι θα ζητούσε από τον γιατρό να πει ψέματα προφασιζόμενη το ιατρικό απόρρητο ή κάτι παρόμοιο. Ο γιατρός είπε ότι το μωρό είναι υγιέστατο αλλά δεν ανέφερε τις εβδομάδες ζωή του.

«Γιατρέ, πόσων εβδομάδων είναι το έμβρυο;» ρώτησε ο Άλεξ όταν τελείωσε η εξέταση.

«Μόλις έκλεισε την δέκατη εβδομάδα.» του απάντησε ο γυναικολόγος λίγο παραξενευμένος που δεν ήξερε την ηλικία του παιδιού του. Δεν ανέφεραν καθόλου τον λόγο της επίσκεψης τους και ο γιατρός είναι από αυτούς που δεν βλέπουν τηλεόραση, οπότε δεν τους αναγνώρισε.

«Ωραία. Σας ευχαριστούμε!» είπε ο Άλεξ και έφυγε παρέα με την Βαρβάρα. Όταν έφτασαν στο πεζοδρόμιο η κοπέλα τον χαιρέτησε βιαστικά και έκανε να φύγει αλλά το χέρι του Αλέξανδρου στο μπράτσο της και την τράβηξε προς το αυτοκίνητο του. Την έβαλε να κάτσει στη θέση του συνοδηγού και έκανε τον γύρο για να κάτσει στην διπλανή θέση. Πήρε δύο λεπτά για να ηρεμήσει και να σκεφτεί πως θα κινηθεί από εδώ και πέρα.

«Ποιος είναι ο πατέρας;» την ρώτησε με τα μάτια καρφωμένα στα χέρια του που έσφιγγαν το τιμόνι. Η Βαρβάρα είχε το κεφάλι της χαμηλωμένο, δεν τολμούσε να γυρίσει να τον κοιτάξει. «Απάντησε μου.» της είπε πιο δυνατά.

«Όχι εσύ πάντως.» του απάντησε.

«Αυτό το ξέραμε από την πρώτη στιγμή. Ποιος είναι ο πατέρας;» ρώτησε πάλι αλλά πιο ήρεμα. Δεν είχε νόημα να φωνάξει.

«Δεν μπορώ να σου πω.» του είπε και έκλεισε σφικτά τα μάτια. Ένα δάκρυ κύλισε και το σκούπισε γρήγορα για να μην το δει ο Άλεξ. Εκείνος όμως το είδε και πλέον ήταν πιο μπερδεμένος από ποτέ.

«Κοίτα με.» είπε και έστρεψε το σώμα του προς το μέρος της. Εκείνη δεν κουνήθηκε ούτε εκατοστό. Ο Αλέξανδρος πήρε μία βαθιά ανάσα και της ξαναμίλησε. «Βαρβάρα, κοίτα με σε παρακαλώ.» της είπε και εκείνη μετά από λίγα δευτερόλεπτα το έκανε. Τα μάτια της ήταν βουρκωμένα και η θλίψη κυριαρχούσε μέσα τους. «Τι έχει συμβεί;» την ρώτησε γλυκά.

Problems in Paradise   #TYS2021Où les histoires vivent. Découvrez maintenant