Η βραδιά κύλησε σχετικά ωραία. Οι προπόσεις και οι ευχές για τον ερχομό του νέου μέλους στην οικογένεια, δεν σταμάταγαν. Πλέον, το ζευγάρι ήταν ελεύθερο χωρίς μαύρα σύννεφα από πάνω τους. Όλη η ιστορία με την Βαρβάρα ήταν ένα πολύ καλοσχηματισμένο ψέμα και η συνέντευξη, που ήταν η αρχή του κακού, έμοιαζε να ότι είχαν περάσει χρόνια ολόκληρα από τότε. Οι γονείς των παιδιών είχαν φύγει σχεδόν αμέσως μετά το φαγητό και οι νέοι της παρέας βρίσκονταν στο σαλόνι και συζητούσαν.
«Λοιπόν, εμένα θα με συγχωρέσετε αλλά έχω ραντεβού και πρέπει να φύγω.» είπε κάποια στιγμή η Ασπασία μαζεύοντας τα πράγματα της.
«Τι ραντεβού έχεις μικρή τέτοια ώρα;» ρώτησε ο Αλέξανδρος σαν μεγάλος αδελφός που είναι.
«Ο Κώστας μου έστειλε μήνυμα ότι ο μικρός θα μείνει με τη γιαγιά του όλο το βράδυ και μου πρότεινε να το περάσουμε μαζί και μόνοι μας.» του απάντησε με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά και κατακόκκινη από την μικρή αποκάλυψη που έκανε.
«Βλέπω ότι ο λεγάμενος κινείται γρήγορα.» είπε ο Μιχάλης κλείνοντας της πονηρά το μάτι κάνοντας την αδελφή του να κοκκινήσει ακόμα περισσότερο.
«Λοιπόν, φεύγω. Να μας ζήσει το βαφτιστήρι μου.» με αυτά τα λόγια άρχισε να απομακρύνεται κατευθυνόμενη προς την έξοδο.
«Δεν ξέρουμε αν είναι όντως αγόρι. Μπορεί να είναι βαφτιστήρι ΜΟΥ.» φώναξε ο Μιχάλης και η αντίδραση της Ασπασίας ήταν να γυρίσει και να του βγάλει παιχνιδιάρικα τη γλώσσα.
«Καλύτερα να πηγαίνω και εγώ. Σας ευχαριστώ πολύ για τη φιλοξενία.» είπε η Βαρβάρα λίγα λεπτά αφού έφυγε η Ασπασία.
«Κάτσε λίγο ακόμα. Νωρίς είναι.» της ζήτησε η Μαριάννα που είχε αρχίσει να συμπαθεί πολύ την δεύτερη έγκυο της παρέας.
«Είμαι λίγο κουρασμένη και θα ήθελα να πάω να ξαπλώσω.» απάντησε και σηκώθηκε όρθια παίρνοντας την τσάντα της στο χέρι. «Να σας ζήσει το μωράκι!» ευχήθηκε στους μελλοντικούς γονείς.
«Βαρβάρα, πως θα γυρίσεις σπίτι; Δεν μου είπες ότι το αμάξι σου είναι στο συνεργείο;» την ρώτησε ο Αλέξανδρος
«Ναι είναι. Θα πάρω ένα ταξί και θα γυρίσω.» είπε εκείνη.
«Δεν πρόκειται να βρεις ταξί να περνάει από εδώ τέτοια ώρα. Εδώ ούτε το πρωί δεν περνάνε πόσο μάλλον τώρα που είναι βράδυ.» την ενημέρωσε η Μαριάννα.
«Κάτσε να πάρω τα κλειδιά του αυτοκινήτου και θα σε πάω εγώ.» της είπε ο Αλέξανδρος
YOU ARE READING
Problems in Paradise #TYS2021
RomanceΜαριάννα και Αλέξανδρος. Είναι ζευγάρι από μικρή ηλικία και μόλις ενηλικιώθηκαν αποφάσισαν να ενώσουν τις ζωές τους με τα ιερά δεσμά του γάμου. Τι θα γίνει όταν καταλάβουν ότι τελικά ήταν πολύ μικροί και οι δύο για να παντρευτούν; Τελικά είναι ο έ...