Ε Ν Ν Ι Α

186 21 36
                                    

Ανέβηκαν και οι τρεις πάνω στο διαμέρισμα. Η Μαριάννα είχε τρομερά νεύρα με τη συμπεριφορά του Άλεξ. Σκεφτόταν μόνο τον εαυτό του και δεν μπορούσε να καταλάβει ότι οι πράξεις τους είχαν αντίκτυπο και στους υπόλοιπους.

Το ζευγάρι κάθισε στους δύο απέναντι καναπέδες και έμειναν να κοιτάζονται άγρια. Από την άλλη, η Ασπασία έκατσε χαλαρή στην πολυθρόνα ανάμεσα στους δύο καναπέδες και ανέβασε τα πόδια πάνω. Περίμενε με υπομονή την παράσταση που θα εξελισσόταν σε λίγο μπροστά της.

Η πρώτη έκρηξη έγινε από τη Μαριάννα, η οποία δεν άντεξε άλλη οπτική αναμέτρηση με τον σύζυγο της. Είχαν μαζευτεί πολλά και έπρεπε επιτέλους να ξεσπάσει.

«Δεν ντρέπεσαι;» του είπε απογοητευμένη από τη συμπεριφορά του.

«Εγώ να ντρέπομαι; Δεν είμαι εγώ αυτός που βγήκε από το αμάξι ενός ξένου.» την ειρωνεύτηκε.

«Αυτός είναι ο εργοδότης μου. Δεν είναι ξένος.» του είπε σκληρά.

«Βέβαια δεν είναι ξένος. Τον γνωρίζεις πολύ καλά από ότι φαίνεται.» της είπε για άλλη μία φορά ειρωνικά.

«Δεν ξέρεις τι λες. Και κόψε αυτό το ειρωνικό υφάκι.» του είπε με ελαφρώς ανεβασμένη φωνή.

«Αυτό έχω όταν βλέπω τη γυναίκα μου να βγαίνει από αμάξια άλλων, και αν σου αρέσει.» είπε εκείνος στον ίδιο τόνο.

«Ο Κώστας δεν είναι ξένος.» του είπε αργά και καθαρά.

«Ακόμα χειρότερα τότε.» της είπε κοφτά.

«Δεν έχεις κανένα δικαίωμα να θέλεις να βγεις και από πάνω μετά από αυτά που είπες στη συνέντευξη.» του είπε και σηκώθηκε όρθια από την ένταση.

«Άντε πάλι αυτή η συνέντευξη. Σου εξήγησα.» της είπε όσο πιο ήρεμα μπορούσε χωρίς να τα καταφέρνει και πολύ.

«Ναι μου εξήγησες. Σου είπε ο Μάνος να το κάνεις. Είσαι πέντε χρονών και χρειάζεσαι τον μπαμπάκα σου να σου πει τι να κάνεις.» τον ειρωνεύτηκε.

«Μην κοροϊδεύεις. Δεν σου πάει η ειρωνεία.» της είπε.

«Θα κάνω ότι θέλω.» είπε εκείνη με πείσμα.

«Πάντως μια χαρά σου έκατσε η συνέντευξη. Και έφυγες από το σπίτι και μπορείς να κυκλοφορήσεις με τον γκόμενο ελεύθερη.» συνέχισε την επίθεση.

«Ο Κώστας είναι εργοδότης και φίλος μου. Τίποτα παραπάνω.» υπερασπίστηκε τον εαυτό της.

Problems in Paradise   #TYS2021Where stories live. Discover now