Τ Ρ Ι Α Ν Τ Α Ε Ξ Ι

161 19 1
                                    

Έτρεχαν στο διάδρομο του νοσοκομείου. Είχαν ρωτήσει στην είσοδο προς τα που είναι τα επείγοντα για να μην χαθούν ψάχνοντας. Οι διάδρομοι του νοσοκομείου ήταν όλοι σχεδόν ίδιοι και χαοτικοί. Βρήκαν μία νοσοκόμα και αμέσως την ρώτησαν για τις γυναίκες τους.

«Συγγνώμη, η Βαρβάρα Παπαδάκη που είναι; Ήρθε πριν λίγο με το ασθενοφόρο. Είναι έγκυος.» έδωσε τις πληροφορίες ο Μιχάλης σχεδόν πανικόβλητος.

«Κύριε ηρεμίστε.» τον συμβούλεψε η νοσηλεύτρια. «Την εξετάζουν οι γιατροί. Παρακαλώ καθίστε και θα σας φωνάξουμε.» του είπε και ο Μιχάλης κούνησε απλά το κεφάλι του.

«Η Μαριάννα Λεγάκη;» ρώτησε με τη σειρά του ο Αλέξανδρος.

«Είναι στο δωμάτιο 217. Τις έκαναν τις απαραίτητες εξετάσεις και τώρα ξεκουράζεται.» του είπε κοιτώντας τον υπολογιστή.

«Μπορώ να την δω; Είμαι ο άντρας της.» της είπε.

«Ναι μπορείτε, αλλά δεν πρέπει να ταραχτεί. Εντολές γιατρού.» του είπε εκείνη και συνέχισε τη δουλειά της.

Πιο ήρεμος, ο Αλέξανδρος πήγε δίπλα στον αδελφό του. Μπορεί η δική του γυναίκα να είναι καλά, αλλά δεν είχαν καμία πληροφορία για την υγεία της Βαρβάρα και της κόρης της.

«Μιχάλη, πάω να δω τη Μαριάννα. Μπορείς να κάτσεις μόνος σου;» τον ρώτησε. Αν δεν ήταν η Μαριάννα στο νοσοκομείο δεν θα τον άφηνε στιγμή από τα μάτια του. Έπρεπε όμως να την δει.

«Ναι ναι πήγαινε.» του είπε μηχανικά παρακολουθώντας όλους τους ανθρώπους με ιατρική ποδιά που περνούσαν μήπως αναφέρουν το όνομα της Βαρβάρας.

Ο Αλέξανδρος πήγε στο δωμάτιο που του είπαν ότι βρίσκεται η Μαριάννα. Στάθηκε για λίγο έξω από την πόρτα και πήρε μία βαθιά ανάσα. Έπρεπε να είναι ψύχραιμος όταν θα μπει για να μην επιβαρύνει την κατάσταση της. Ήταν έγκυος και είχε ήδη βιώσει αρκετά. Έπρεπε να μείνει μακριά από εντάσεις και ανησυχίες. Χτύπησε ελαφρά την πόρτα και σιγά σιγά μπήκε μέσα.

«Μαριάννα μου.» της είπε μόλις εμφανίστηκε στο οπτικό του πεδίο και εκείνη χάρηκε πολύ με την άφιξη του. Πήγε να σηκωθεί για να πάει κοντά του αλλά εκείνος αμέσως την σταμάτησε. «Μην σηκώνεσαι. Έρχομαι εγώ.» της είπε και αμέσως την έκλεισε στην αγκαλιά του. «Πως είσαι;» την ρώτησε όταν απομακρύνθηκε μερικά εκατοστά για να μπορεί να την κοιτάξει στα μάτια.

«Ταραγμένη. Αλλά γενικά καλά είμαι και εγώ και το μωρό. Πριν λίγο έφυγε ο γιατρός.» τον ενημέρωσε.

Problems in Paradise   #TYS2021Where stories live. Discover now