Ο Αλέξανδρος δεν είχε κοιμηθεί σχεδόν καθόλου. Ξύπνησε από τις 7 το πρωί και αφού δεν μπορούσε να τον πάρει πάλι ο ύπνος αποφάσισε να σηκωθεί και να φτιάξει ένα γενναίο πρωινό για αυτόν και τη γυναίκα του.
Η Μαριάννα είναι γενικά πρωινός τύπος, οπότε γύρω στις 9 είχε ξυπνήσει. Άνοιξε την πόρτα και μπήκε αμέσως στο μπάνιο. Ήταν πολύ περίεργη η προηγούμενη νύχτα. Στα 7 χρόνια που ήταν παντρεμένη, πρώτη φορά κοιμόταν μόνη της. Της έλλειψε η αγκαλιά του αλλά δεν θέλει να το παραδεχτεί ούτε στον εαυτό της.
Μόλις ετοιμάστηκε πήγε προς την κουζίνα. Ο Αλέξανδρος λογικά θα κοιμόταν οπότε δεν θα έπρεπε να ανησυχεί ακόμα για αυτό. Ξαφνιάστηκε που τον είδε να κάθεται στο τραπέζι της κουζίνας με ένα μεγάλο χαμόγελο και μπροστά του να υπάρχει ένα ολοκληρωμένο πρωινό. Στο τραπέζι υπήρχαν τα πάντα. Είχε έτοιμο ζεστό καφέ, χυμό πορτοκάλι, φρυγανιές, μέλι μαρμελάδα, κάποια μπισκότα και κουλουράκια που βρήκε τυχαία σε ένα ντουλάπι και τοστ.
Τον κοίταξε με έκπληξη στα μάτια για αυτή του την κίνηση. Δεν της είχε κάνει ποτέ κάτι παρόμοιο αλλά τώρα δεν ήταν σε θέση να το εκτιμήσει όσο θα έπρεπε. Ακόμα δεν είχε ξεχάσει το χτεσινό και μάλλον θα το θυμόταν για πολύ καιρό ακόμα. Τα λόγια του έχουν χαραχτεί και στο μυαλό αλλά και στην καρδιά της.
«Καλημέρα αγάπη μου.» της είπε χαρούμενος ο Άλεξ και σηκώθηκε για να της τραβήξει την καρέκλα για να κάτσει.
«Πολλές περιποιήσεις βλέπω.» σχολίασε εκείνη μόλις κάθισε.
«Μία σε έχω και πρέπει να σε φροντίζω.» της είπε γλυκά. Εκείνη δεν μίλησε και ούτε καν τον κοίταξε. Έβαλε καφέ στην κούπα της και πήρε ένα τοστ για να φάει.
«Σκέφτηκα κάποια πράγματα.» του ανακοίνωσε κάποια στιγμή. Ο Άλεξ αναστατώθηκε και ένα άσχημο προαίσθημα τον κυρίευσε.
«Θα μιλήσουμε για όλα μόλις φάμε, εντάξει;» την ρώτησε και εκείνη κούνησε καταφατικά το κεφάλι της.
Στον χώρο επικρατούσε μία παράξενη αμηχανία. Έφαγαν χωρίς να μιλάνε. Ο Αλέξανδρος είχε κολλήσει τα μάτια του πάνω στην Μαριάννα αλλά εκείνη δεν σήκωσε καθόλου τα δικά της.
Το κουδούνι ήταν αυτό που έσπασε την ησυχία στο σπίτι. Το ζευγάρι απόρησε αφού δεν περίμεναν κανέναν για επίσκεψη. Η Μαριάννα σηκώθηκε για να πάει να ανοίξει αφού ο απρόσμενος αυτός επισκέπτης ήταν επίμονος και είχε κολλήσει το δάχτυλο του στο κουδούνι.
KAMU SEDANG MEMBACA
Problems in Paradise #TYS2021
RomansaΜαριάννα και Αλέξανδρος. Είναι ζευγάρι από μικρή ηλικία και μόλις ενηλικιώθηκαν αποφάσισαν να ενώσουν τις ζωές τους με τα ιερά δεσμά του γάμου. Τι θα γίνει όταν καταλάβουν ότι τελικά ήταν πολύ μικροί και οι δύο για να παντρευτούν; Τελικά είναι ο έ...