↳˳⸙;; ❝ fünf ᵕ̈ ೫˚∗:

21 2 93
                                    

Youra memerhati ke luar bilik

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Youra memerhati ke luar bilik. Kelihatan sekumpulan jururawat sedang berbual sesama sendiri di luar. Youra menggigit bibir. Kaki dibawa menuju ke arah Areum semula.

"Ada lagi," balas Youra. Areum mengeluh. Wajahnya diraup.

"Aish. Macam mana nak keluar?" soal Areum risau. Kalau mereka tidak boleh keluar, rosaklah rancangan ingin melarikan diri malam ini! Youra terdiam seketika.

"Aku tak tahu."

Seketika kedua gadis itu terduduk diam memikirkan cara untuk keluar dari bilik itu dan menuju ke tempat persembunyian. Sedang fokus berfikir, datang Chaeri mengacau mereka berdua.

"Youra! Areum!"

Bahu Youra dan Areum digoncang kuat oleh Chaeri. Chaeri tergelak suka sebelum menarik mereka berdua ke arah tandas.

"Cepat masuk!" arah Chaeri. Youra dan Areum hanya mengikut sahaja arahan Chaeri itu. Jikalau tidak dipatuhi bimbang pula dia mengamuk.

"WARGH!"

"AH!"

Areum yang terkejut pantas memeluk Youra di sebelahnya apabila Raeun muncul secara tiba-tiba menyergah mereka berdua. Tergelak besar Chaeri dan Raeun melihat reaksi Areum. Youra juga sudah mengurut dada. Terkejut juga, tapi sempat dikawal suaranya.

"Yah kamchagiya! Janganlah buat macam tu lagi!" Areum memukul pelan Raeun yang berada di hadapannya. Raeun tergelak kecil sebelum mendepakan tangannya ke hadapan seperti seekor hantu.

"Raeun, dari mana awak dapat darah tu?" soal Youra apabila melihat ada darah yang dicalit di pipi dan juga baju Raeun. Raeun tersengih. Darah di tangannya ditunjuk.

"Dari bawah!"

"Bawah mana?" soal Areum. Dia berpandangan seketika dengan Youra. Bawah? Jangan cakap...

"Bawah sini lah!"

"Oh my god–" Areum bagaikan ingin pitam apabila Raeun menunding jari ke arah kemaluannya dengan wajah yang tidak bersalah. Youra mengundur beberapa tapak ke belakang sambil berdehem kecil.

"Reum, kau fikir tak apa yang aku fikir?"

"Yang Raeun calit darah period dia kat muka dan baju?" soal Areum sambil menayang wajah jijik. Youra menyengetkan kepalanya sedikit.

"Uh, tu satu. Tapi ada lagi. Ha cepat!"

"Hish. Mana aku tahu!" ujar Areum sehingga berkerut dahinya. Youra tersenyum senget. Raeun ditiliknya atas bawah.

"Kita nak keluar dari sini kan?"

【💉】

"AHHHHHH!"

Terhenti terus sesi membawang para jururawat. Mereka semua berpandangan sesama sendiri sebelum bergegas menuju ke arah sumber suara yakni dari salah satu bilik wad di situ.

Examination  [ ✔ ]Where stories live. Discover now