1.

1.8K 19 6
                                    

JK

Végre lediplomáztam és átvehettem a cég irányítását. Bár még nem teljesen, apám még szán nekem 2 évet, azért hogy igazán belejöjjek, aztán nyugdíjazza magát. Itt van a jobb keze Yoongi, majd ő segít nekem, mondogatja folyton nekem. Ahogy sok mindennel, úgy ezzel sem értek egyet. Ez a pöcs egy törtető senki, mihelyst tehetetem eltakarítom az útból. Benyalta magát apámnál rendesen. Bár nem tudom, hogy érte el, apám egy igazán kemény ember, és jó ember ismerő. Fogalmam sincs, hogy szerezte meg bizalmát,de megvezeti apámat rendesen.

Hajók gyártásával és hajózási szállítmányozással foglalkozunk. A szállítmányozás részét teljes mértékben átvettem. Apám és Yoongi vezeti a gyártást. Egyáltalán nem örülök, de még úgy érzem a kettőt nem bírnám el.
A hajók gyartása Ulsanban történik, igyekszem abba is belefolyni, a szállítmányozás pedig Szöulban. Itt van a főhadiszállásunk is.
Apám igazán örvend, milyen remek fia van. Büszke rám azt hiszem, mert üzleti rátermetségem tőle örököltem.

Van még egy dolog, amiben nagyon nem értünk egyet az pedig a házasság. Meg van győződve arról, hogy akit választott nekem, attól jobbat én nem is találhatnék. A választottja nem más, mint Chang Mong-Koo a Hyundai vezérigazgatója, aki egyetlen lányát Heejint szívesen adná hozzám és akkor teljesülne nagy álmuk a két szuper vállalat fúziója. Nem akarom még összetörni apám álmát, de soha nem veszem el. Igaz eljegyeztem, de amíg nem veszem át a vállalat teljes írányítását nem nősülök meg. Bár Heejin gyönyörű lány, okos és talpra esett, vérbeli üzletasszony, de nem az én esetem. Pláne azok után, hogy miatta kellett paszolnom Violát.
Csúnyán összetörtem, de kemény csaj, remélem hamar lábra állt és most boldog. Jimin tud róla mindent, mivel együtt maradt Eonseoval, de én nem akarok tudni róla semmit. Neki is és nekem is jobb így. Nem hiányzott volna, hogy apám megalázza, és nem is hagytam volna, ha őt választom mindenki boldogtalan lett volna. Így viszont csak én cipelem a keresztet.

Egyre többet gondolok a bátyámra, hogy milyen jó lenne ha itt lenne, támogatna és együtt vezetnénk a céget. Úgy érzem nagy falat ez még nekem, közösen viselnénk a terhet. A fejembe is vettem, hogy megpróbálom meggyőzni. Az egyetlen ember, akire valóban számíthatok, de amíg több ezer km-re van, nem érek vele semmit.


V.

Végre haza tértem, már nagyon hiányzott az otthonom, a barátaim a szüleim. 3 hosszú év. Azt hiszem sokat változtam. Eltünt a szeszélyes vad énem. Egy átlagos felnőtt lettem, akinek a szíve kőkemény. Úgy érzem végre túltettem Jeon szemét Jungkookon magam. Teljes erőbedobással keresem a megfelelő munkát. Apám ragaszkodik, hogy maradjak a családi válalkozásnál, de nem az én világom. Egy kis éttermünk van Busanban, és most már Szöulban is, mert a bátyám nyitott egyet, és elég jól megy az üzlet. Nagyon büszke vagyok rá. De én nem azért tanultam kő kemény öt évet, hogy egy éttermet vezessek.
Beadtam egy halom helyre az önéletrajzomat, de kezdőként elég nehéz egy jól fizető állást találni. Mindenhova tapasztalat, gyakorlat előny. De mégis hogyan szerezzek tapasztalatot, ha nem akalmaznak. Végül is apám egyik barátja felajánlotta, hogy a fia mellé kellene egy asszisztens. Hát elfogadtam.

Most itt állok a JJK Group hatalmas 25 emeletes irodája előtt. Fogalmam sem volt, hogy apámnak ilyen barátai vannak, sosem beszélt róla. Mikor találkoztam Mr. Jeonnal igazán szívélyesen fogadott. Nagyon kedves és figyelmes volt. De volt egy kemény vezérigazgató kisugárzása. Egy ilyen nagy vállat írányításához tekintély szükséges és neki ez már a kézfogásából is érződött. Azt mondta jól kifogok jönni a fiával, majd együtt tanulunk bele az üzleti életbe. Támogassam és segítsem ebben a világban, ami még nekem is ismeretlen. Dolgozzak keményen és akkor még sokra vihetem, mintha csak apám hallanám.

Egy kicsit izgulok vagyis inkább nagyon. Egy mély levegőt veszek és belépek a hatalmas üvegajtón. Egyenes a lifthez megyek, ami a 25. emeletre visz, ugyanis itt lesz az új munkahelyem, életem nagy részét itt fogom tölteni. Ahogy a liftből kiszállok a recepciós hölgyhöz megyek, kedves arcú pici fiatal lány, talán velem korú lehet. Elvenyézel az igazgató irodájához, aki már vár engem. Amíg odaérünk, jól megfigyelek mindent, hol is fogok dolgozni. Hát mit mondjak, hatalmas ez a hely. Több iroda mindenfelé. Hatalmas ajtók. Előtte iróasztalokkal és keményen dolgozó emberekkel, akik a munkatársaim lesznek. Végre odaérünk, a hölgy, azt hiszem Sunmi közli velem menjek be nyugodtan Mr. Jeon már vár. Udvariasan megköszönöm és benyitok a hatalmas mahagóni ajtón.
Most már izgulok igazán, a szívem is hevesebben ver.
Mr. Jeon az ablak előtt áll háttal nekem és telefonál. Amíg várom, hogy figyelmét felém fordítsa, megcsodálom. Hmm igazán csinos. Magas széles vállaihoz képes dereka nagyon keskeny. Egy fehér inget és fekete nadrágot visel, az ing bedugva a nadrágjába, a nadrág pedig feszül a fenekén, ami nagyon is formás. Hirtelen eszembejut aljas JK., ugyan ilyen alakja van és.... ó ne. Ő is Jeon. A szívem a torkomba dobog, a tenyerem izzadni kezd és a hideg is kiráz. Nem lehet ő, elkezdem rázni a fejem, nem nem készültem még fel, hogy találkozzam vele. Gyorsan elmormolok egy imát. Kérlek Istenem ne JK legyen az. Majd végre megfordul és elindul felém. A szemem kimered, mindjárt elájulok......

Sziasztok!

Örülnék neki, ha elmondanátok véleményeteket. Tetszik- nem tetszik.
Bírom a kritikát, sőt az épitő jellegűt szívesen veszem. 😊💜

Ez már nem csak szex!Where stories live. Discover now