Reggel, amikor felébredek, újra csatak vizes vagyok, de nem emlékszem, hogy lett volna hasonló erotikus álmom. Egy kicsit fázom is és éhes vagyok. Lezuhanyzom, aztán reggelit készítek magamnak, de még mindig fázom egy kicsit. Megkeresem a lázmérőt, lehet meghűltem tegnap, hogy eláztam, vagy inkább az éjszakai hidegzuhanytól, amivel lehűtöttem túlhevült testemet.
Még várom a lázmérő csipogását, lejátszom agyamban az álmom, már amennyira visszatudok emlékezni. A testem egészen beleborzong, ahogy felídézem a két férfét, hogy mit tesz velem. Egészen élénken él bennem a látomás. Tegnap már arra jutottam, hogy le kellene feküdnöm valakivel, de most úgy érzem, hogy vágyaimat nem tudná kielégíteni egy idegen. Erre csak az egyik Jeon képes. Azt Tudom JK-vel milyen szenvedélyes a szex, elképesztő és fantasztikus, de milyen lehet JH- val. Biztos tudja, mitől döglik a légy. Ajkamba harapok, ahogy elképzelem milyen szenvedélyes lehet. A lázmérő csipogása visszaröpít a valóságba, elég is volt a képzelgésből, nem vagyok normális, hogy gondolom ezt, csak bajt hozok a fejemre. A kijelzőre pillantok- 36,8. Hát semmi, kicsit magasabb az átlagosnál, de ez még normális. Azért a biztonság kedvért beveszek egy láz és fájdalom csillapítót. Azután összeszedem magam és elvégzem a feladatokat, amit a mai napra szántam, aztán várom Eonseot, hogy felvegyen és lemenyjünk a tengerpartra. Igazából már nagyon várom, hogy találkozzak a többiekkel. Hiányoznak, és szeretnék egy kicsit ellazulni és kikapcsolódni.
Öt óra környékén meg is érkezik barátnőm. Boldogan üdvözöljük egymást, majd elindulunk. Elég nagy a forgalom, ezért kissé döcögősen haladunk. Addig is, hogy teljen az idő elmesélem, a tegnap történteket. Mindjárt megfullad a röhögéstől, azon hogy lehetek ilyen szerencsétlen. Nem valami együttérző, na de végülis én is vele tartok a nevetésbe, mert így vissza gondolva tényleg vicces volt az eset. Azután beszámolok erotikus álmomról. Amire csak annyit válaszol.
- Mikor szexeltál utoljára? -
Bambán meredek rá, és keresem az időpontot, mikor feküdtem le utoljára Jungkookkal. - Igazi férfival? - Nem várja meg válaszom- Ööö, hát azon gondolkodom.
- Végül Londonban, azzal a fiúval összejött? Már, nem emlékszem a nevére.
- Á, nem, dehogy!
- Csak azt ne mond, hogy JK volt az utolsó?
- De ő. - Mondom kissé fásultan.
- Akkor ez a probléma. Szexelj!!! - Mondja vidáman. - Van jelentkező bőven. Ott van JK és ott van JH. Csak választanod kell! Vagy egyszerre! Mekkora király lenne, ha az álmod valóra válna!!! - Boldogan, önfeledten nevet nyomorúságomon továbbra is.- Most ez komoly! - Kicsit azért felhaborodom. - Talán ilyen lazán kellene felfognom, ahogy te.
- Simán, figyelj baby. Egyszerű, vonzódsz mindjettőhöz, ki vagy éhezve és valljuk be, jó pasi mindkettő. Én hellyedbe kipróbálnám mindkettőt, azután meg összehasonlítanám őket, és választanék. Az egyetemen simán bevállaltad volna.
- Ja persze, azután meg felmondanék, mielőtt kirugnának.
- Na és, majd találsz másik melót. Ami lehet nem lesz ennyire izgalmas, de nyugisabb lesz.
- Csodálom, milyen egyszerű a világszemléleted.
- Ugyan már, ne vedd túl komolyan az életet! Ideje elkezdened élvezni.Igen, azt hiszem igaza van, ideje el kezdenem élvezni. Bár egy kicsit fura, hogy nem rég, még meg volt győződve, hogy JK szeret, most meg azt mondja szexeljek mind kettővel. De erre a Eonseonra kell hallgatnom. Feleslegesen rágódom örökké a pasikon. Ideje nekem kihasználni őket. Szexet akarok, kőkemény, vad szexet.
Az út további részén, nem hozom fel sem JK- t, sem JH- t, végre egy nap nélkülük, kiakarom használni ezt a napot a barátaimmal. Boldogan és vidáman akarok szórakozni.Kicsivel több, mint egy órás út után megérkezünk. A többiek már nagyon vártak, mert mi voltunk az utolsók, akik megérkeztek. Ahogy meglátom őket a lelkem felsíkolt a boldogságtól, annyira örülök, hogy így együtt látom őket. Sorban ölelem őket keblemre, alig tudom visszatartani könnyeimet. Amikor Sohoot meglátom, akkor már kész, végem, elered a könnyem, mint a zápor eső folyik le az arcomon. Annyira rég láttam már, és nagyon hiányzott. Olyan szorosan ölelem, hogy majdnem megfolytom szegényt. Nagy nehen elengedem, ő pedig az ujjával törli le könnyeim az arcomról, és közben nyugtatgat, hogy fejezzem be, mert mindjárt ő is bőgni fog és nem vetne valami jó fényt rá újdonsült partnere előtt. Befejezem a szipogást, majd bemutat az új pasijának. Chan Jeol egy igazán dögös pasi, olyan izlése van, mint nekem, dögös sportos, magas,sötéthajú férfi, pont úgy néz ki mint egy Idol. Megütöm a vállát Sohoonak.
- A legjobb pasik jutnak neked. - Majd nagy mosollyak ajkamon nyújtom a kezem Chan Jeolnak.
- Oké én ezt nem bírom tovább! Itt mindenkinek dögös pasija van, csak nekem nem. - megjátszom magam és hátra dobom a hajam, amire csak mosolyognak.Az egész délutánunk nagyon vidáman telik. Saját tengerpart résszel csak mi vagyunk itt, nem zavar senki, a nap cdodásan süt. Ki is használjuk ezt az időt, a tengerbe vetjük magunkat. Annyit nevetek, hogy már nem emlékszem, mikor nevettem utoljára ennyit.
A nap lemenőben van és már éhesek vagyunk, szerencsére a fiúk grilleznek, mi csajok pedig az ital felelelősök vagyunk. Ügyelünk arra, nehogy valakinek üres legyen a pohara, aminek az a vége, hogy mindenki részeg, vagy nem sok hiányzik hozzá. A ház előtt ülünk, farönkökből készült rögtönzött székeken. Végig nézek a társaságon, mindenki mosolyog boldog, annyira hiányzott már. Tényleg itt van mindenki a régi társaságból és hihetetlen, hogy megmaradt a barátság, akkor is, ha valakit messzire sodort az élet. Hobi, Lisa, Tae, Jisoo, Eonseo, Jimin,Sohoo, csak egy valaki hiányzik és a szívem összeszorúl, ahogy JK- re gondolok. De elhesegetem a szomorúságot, nem akarok rá gondolni, kikapcsolódni jöttem. Inkább emelem poharam a barátságra, azután meg Jimin és Eonseo esküvőjére, a szerelemre. Mihelyst koccintuttunk egy autó érkezik, amiből egy férfi száll ki. Már messziről, még sötétben is megismerem a járásoról. Elkönyvelem, hogy tuti boszorka vagyok, elég cak gondolnom rá és megjelenik. Már csak ő hiányzott az életemből. Eonseora tekintek, hogy te hívtad ide, de rángatja a fejét, hogy nem ő volt, majd lehúzom a maradék italom.
YOU ARE READING
Ez már nem csak szex!
RomanceViola miután megszerezte diplomáját visszatér Koreába és egy nagy vállatnál kezd dolgozni. Azt hitte, hogy túl tette magát 3 éve elszenvedett csúnya szakításán, de.....nem....!!! Szerelem, Szex, Féltékenység, na meg egy Harmadik.