🔞🔞🔞Mivel már egyszer voltam nála, ezért tudom hova kell menni. Keresek egyparkolót, majd a portán szólok, hogy kihez jöttem, a portás bólint és már megyek is a lifthez. A liftben elfog az izgatottság, most leszünk először együtt úgyhogy épp, nem utáljuk egymást, saját akaratunkból, semmi csel vagy erőszak nélkül. Remélem, hogy jól fog elsűlni és amellett, hogy őrült szexben lesz részünk, azért megbeszélünk mindent. Amikor a 13.- ra érek, már teljesen ki vagyok, nem értem hova ez a nagy izgalom, de mindig is ezt hozta ki belőlem. Bekopogok, nem kell sokat várnom, már nyílik is az ajtó. Egy farmert és egy fehér pólót visel életem szerelme és vadítóbb, mint bármilyen szexi ruhaneműben. Az egyszerűségében rejlik a férfiassága. Annyira dögös, most azonnal feltudnám falni. Nem is várok vele. Rárabolok ajkaira, és vad csókolózás közben tolom beljebb, a kezemmel becsapom az ajtót. Forró ajkai azonnal szétnyílnak és fogadják követelező nyelvem. Ostromlom ajkaimmal, pont úgy ahogy ő szokott. Nem bírok magammal, hiábba is voltunk együtt többször is, nem csilapodott vágyam. Őrülten kívánom. Miközben falom ajkait a kezem polója alá vezetem és elkezdem felfele húzni polóját, de ő megállit.
- Nyugi édesem.
- Nincs nyugi! Akarlak. Mondom lihegve.
- Hosszú még az este. Elhúzodik tőlem és a konyha pult mögé vándorol. Hmm. Nem bírok magammak, a testem lángol, most rögtön akarom. Követem a pult mögé.
- Előbb vacsorázzunk.
- Majd utána. Válaszolom kéjesen.
- Nem- nem. Te kérted ezt a rengeteg kaját. Edd is meg!
- Megfogom esküszöm. És a szívemre teszem a kezem, hogy biztosítsam felőle. Csak mosolyog a tettemen. Két tenyerébe fogja az arcom és mielőtt megcsókolna kimondja a bűvös szót.
- Szeretlek.
A szívem eddig is hevesen vert, de most mindjárt kiugrik a helyéről.
- Mond mégegyszer!
- Szeretlek. Közben nem feledkezett meg ajkam kényesztetésérőr. Kèt csók között újra és újra kérlelem, hallani akarom.
- Megegyszer!
- Szeretlek.
- Még!
- Szeretlek.
- Nem tudom betelni vele. Mond mégegyszer.
- Elég lesz, fogod még hallani eleget. És elenged a csókból.
- Honnan tudod? Háborodom fel.
- Szeretném még sokszor elmondani.
- És, ha holnap meghalok, akkor nem hallom többet, most akarom.
- Ne beszélj hülyeségeket. Együnk.
Nem foglalkozom vele, rátapadok és miközben ajkáért epedezem, kezeimmel a póló alatti bőrét cirogatom. A fejem hátrahajtom és könyörgően, vágyakozva tekintek rá, hogy essen meg a szíve rajtam. Egyik kezébe kapja copfom hátra húzza a fejem és erőszakosan tapad ajkamra, vadságára a szájába nyögög, kezeim pedig fenekére siklanak, jól megmarkolom farpofáit. Mire ő beleharap ajkamba. Végűl újból cserben hagy, és parancsoló hangnemben küld kezet mosni. Kezeimre nézek, majd rá, ő pedig a fürdő felé mutat. Hát rendben csalódottan indulok a fürdő felé.
Bár voltam már itt, de annyira nem figyeltem meg a lakást, most viszont jól szemügyre veszem. A nappali elég gigantikus a konyhával és az ebédlővel egy helyiségben. Természetesen itt is uralkodik a férfias szín világ. A falak világos szürkék, ahogy az extrém nagy u alakú kanapi is. Függöny az nincs a talajtól a plafonik terjedő ablakon, csak a két végén ékeskedik egy drapéria, ami szintén szürke egészen sötét grafit szürke talán. A padló gyönyörű tölgy svéd padló és legalább ebből melegség árad, az ebédlő asztal is hasonló színü fából késszült körülötte 6 db igazán kényelmes parnázott székekkel, ami természetesen szürke textillel van bevonva. A konyha szintén férfias, és modern, de gyönyörű. Magasfényű fehér és fekete konyhabútor, fekete márvány pulttal és inox konyha gépekkel. Minden benne van, amire egy szakácsnak szüksége van, és mint kiderükt a pasim egy eltitkolt shéf. A fürdő felé veszem az irányt, hogy kezet mossak,ha már rám rámparancsolt vendéglátom. Ahogy az ajtót kinyitom bar ismerős megis elámulok. Végre egy hely, ami igazán lágy és csillogó. A falakat bézs és barna színű csempe borítja, a kád....A kád...imádom a kagylóalakú hófehér kádat. Eltudnám képzelni, hogy itt relakszálok, elmerülök a habos vízben es közben akár még filmet is nézhetnék, mert egy lcd tv díszíta a falat. Dupla mosdó, az alsó szekrények világos fa színben pompáznak, na és egy toilet. Megmosom a kezeim, miután kicsodálkoztam magam. Majd szemügyre veszem, mit takar a másik ajtó, mert hogy csak ez a három helyiseg található ebben a luxus legénylakásban. A szobaba belépve nem ér meglepetés, egy hálószobat takart a zárt ajtó. Ahol szintén nincs függöny, csak sötétitő. Balra a falközepén óriás francia ágy, akkora hogyha este elszakadunk egymástól, utána kereshetjük egymást egy darabig. Szemben a falon egy tv, ami szintén nagy, itt minden nagy liliputinak érzem magam ebben a lakásban.
Szekrény az nincs csak egy polc a tv alatt, na meg két ajtó a tv mellett. Benyitok az egyiken. Fürdőszoba, ez már férfiasabb, de nem vészes, szürke világis kék és fehér csempe ötvözete díszíti a falat. A bútorok fehérek. A kad helyett pedig zuhanyzó. Lecsekkolom a méretét, bőven ketten is elférünk. Egy kis tolóajtót fedezek fel oldalt, ami át vezet a másik ajtó fedte területre. Egy gardróbot rejt az ajtó, gondoltam, de azt nem amit itt látok. Azt hittem sok ruhám van, de csak most jövök rá, hogy nem. Igen változatos a ruha tára, szeret vásárolni úgy látom. És mennyi cipő! Atyám! Mikor hordja ezt a rengeteg cipőt? Mi ő, valami gyüjtő? Jól megy gazdagéknak. Beljebb megyek, a falon szemben egy fiókos szekrény foglal helyett. Kinyotagatom őket, kiváncsi vagyok mit rejt. Az egyik tele órákkal, rolex,dior,edova és társai. Nincs rossz izlése, az biztos. Kinyitok egy másikat, ami ékszereket rejt. Milyen kis hiú. Mosolyra húzom az ajkaim, és elképzelem, ha felesegül venne meglenne mindenem. Meg tudnám szokni, hogy azt veszek, amit csak akarok. Túl sokáig időzöm, mert JK már szólit. Indulok is vissza. Az asztal megterítve minden finomsággal, annyira imádom, ő a tökéletes férfi. Előbb jól bekajáltat, utána pedig ledolgoztatja, így sosem fogok elhízni. Helyet foglalok vele, miközben a vigyorom le nem fagy arcomról.
- Lecsekkoltál minden.
- ühm bólogatok.
- Egyél! És a tányéromra kezdi pakolni a falatokat. Sorra megkóstolok mindent, nem hagyok ki semmit, Istenien főz. Ő a tökéletes férfi egyszerüen remekel mindenben. Először, csak felszinesen beszélgetünk, de egy kis idő múlva már komolyabb hangnemben kettönkre tereli a szót.
- Szeretném, ha innentől kezdve őszintèk lennénk egymással.
Mielőtt helyeselnék végig veszem, hogy mennyi titkolni valóm van előtte, nem tudok ezért őszintén válaszolni, a mellkasomba is belenyílal a büntudat, ezért csak bólintok egyet.
- Szeretnék gondoskodni rólad. Meg akarok neked adni mindent, szeretnék az az ember lenni sz életedben, akit először hívsz fel ha baj van.
Mély levegőt veszem, és könnyek gyülnek a szemembe, annyira vágytam ezekre a szavakra, nem hittem hogy valaha hallani fogom a szájából. Áhitattal hallgatom, a testem és a lelkem szerelem járja át. Egyszerűen átadom magam az érzésnek és nem harcolok tovább ellene.
- Szeretném, ha gondoskodnál rólam. Megfogja a kezem és gyönyörű mosolyát megvillantja.
- Szeretlek, te vagy az életem. Gyöngéden ejti a szerelmes szavakat és én mindent elhiszek neki.
- Inkább te vagy nekem az életem. Az éltető levegő. Egy percre sem szüntem meg szeretni téged. Egyszerűen nem tudtalak elfelejteni, bármennyire is gyűlölnöm kellett volna, nem tudtalak. Nagyon sokáig vártam, hogy elém állj és bocsánatot kérj és azt mond, hogy szeretsz. Úgy érzem, most én vagyok a világ legboldogabb emberre.
Bármennyire próbálom visszatartani a sírást egy könnycsepp csak kicsordul. Nevetve törlömre az arcomról.
-Most boldognak kellene lennem, nem pedig sírnom. Igaz? Nevetek tovább. Komoly ábrázatral hallgatta végig szerelmi vallomásom, most viszont feláll a székből és elém áll. Letérdel elém és fejét az ölembe fúrja, kezet pegig derekemra fonja.
- Sajnálom, amit tettem veled.
Hajába vezetem újaimm és simogatni kezdem a fejét. Azután ála alá nyúlok és gyengéden felemelem a fejét és fekete íriszeibe mélyesztem tekintetem.
- Ne báts meg többet!
- Soha többet nem bántalak meg. Megigérem.
Bólintok, oké. Azután feláll és kezét nyújtja. Majd gyöngéden irányít a hálószobába.
Megállunk az ágy előtt. Már most teljes mértékben átjár az izgalom, a szívem őrült tempóban kalapál. Elveszek tekintetében, soha nem nézett még így rám, érzem, látom, hiszem hogy szeret, annyira ahogyan én őt. Imádom, meghallnék érte.
Hosszú ujjaival végig simit arcomon, azután ajkaim végig cirógatja, mire becsukom a szemem. Folytatja a simogatást ujjaival nyakamon, a mellkasomon, azután egész tenyerét a szívem felé helyeze, kinyitom a szemem és tekintetünk találkozik.
Halk rekedtes férfias hangon nyögi.
- Szeretlek
- Én is szeretlek.
Előbb gyengéden simit nyakamon tenyerével tarkóm alá, majd lehúzza copfomról hajgumit és erősen hajamba markol, a fejem hátrébb emelem és szenvedélytől követelező ajka lesújt. Nyelve izgatóan kalandozik ajkaimon, majd behatol a számba és felkutat minden rejtet zugot. Istenem annyira sóvárgok utána, a testem izzik és ő az egyetlen, aki képes csillapítani bennem a tüzet. Óvatosan az ágyra fektet és ajkát a nyakamra tapasztja, forró lehelete sóhajtásra késztet. Akarom még csókolni, arcát kezeim közé veszem és ajkára tapadok, vadul kezdem ostromolni, azután átadom az írányítást, hagyom hogy kényesztessen. Kezeim a fejem fölé helyezi ujjaink összekulcsolódnak, ajkunk pedig összeforr, egyre szenvedélyesebbé válik csókunk, majd újra nyakam kényeszteti lehúzza a felsőm pánjàt és vállam végig csókolja. Pillanatok alatt kerülnek le rólam a ruhadarabok, meztelenül fekszem alatta és ő hihetetlen lassusággal simogatja végig testem, amire mély sóhajokkal válaszolok. Gyengéden maszírozza a melleim, mellbimbóim az égbemeredve sikítanak, hogy vegye már ajkai közi. Valószinű meghalotta, mert ajkai közé veszi egyik, majd másik bimbóm. Finoman cirógatja őket, megszívja, nyalogja. Egyre hangosabb nyögések hadják el a szám, a csípőm megemelem. Annyira kívánom, primitív vad szexre vágyom.
- ahh őrülten kívánlak.
Melleim összeszorítja és fejét közéjük furja.
- Dugj meg keményen!
- Meg foglak, ne aggódj. Leheli hasamra. Miután végig csókolja a hasam a köldökömbe nyal végül a lábam közé fúrja a fejét. Játékos nyelve a csiklómat kényeszteti, csak nyöszörgők a kéjtől. Pillanatok alatt a csúcsra repít. A lepedőt erőteljesen markolászom, a hátam ívbefeszűl és elveszítem az eszem, sikítok a gyönyörtől.
- Istenem! JK.JK. Igen, igen.
Remegek a kielégülestül, szagatottan veszem a levegőt, és mire észhez kapok, már meztelenűl hajol felém ez az eszméletlen nyelvtechnikáju férfi. Szenvedélyesen olvad egybe ajkunk ismét. Gyengéden eltolom magamtól és a hátára fektetem. Most én akarom kényesztetni, a mennybe jutattni. Rárabolok nyakára és bár ő gyengéd volt velem én nem vagyok az. Barbár módon szívom a nyakát, rajta hagyva ujjlenyomatom. Végig nyalom ádám csutkáját, majd folytatom lejebb a kényesztetést. Vegig csókolom felső testét, picit beleharapok mellbimbójába mire felszisszen én pedig elmosolyodom. Most végre ő sóhajtozik alattam. Ékessége, kökeményen előnedvel átítatva várja, hogy ajkaim közé vegyem. De előbb végig húzom rajta kezem, majd lenyalom makkjáról a váladékot, azután elnyelem, ameddig csak bírom. Nyelvemmel masszirozom, miközben mozgatom a fejem. Láthatóan és hallhatóan elvezi.
- ahh, de jól csinálod.
Csipőjét megemeli és én rászorítok, szívom farkát és közben gyorsabban mozgatom a fejem. Rámarkol a hajamra.
- Elég lesz! A puncid akarom.
Hajon fogva húz fel ajkára. Szenvedélyes csókba forr ajkunk, majd férfiassága becsusszan nedves puncimba. Ahh isteni érzés, ahogy feszít vaskos farka. Felülök és mozgatni kezdem a csipőm,közben arcát nézem és elvezettől elhomájosúlt szemeit. Élvezem, hogy élvezi. Gyorsabb tempóra váltok, úgy lovagolok, hogy egy rodeós megírigyelné. Előbb mellembe markol, amire én a fejem hátra vetem. Majd a csipőmbe melyeszti ujjait és még vadabb lovaglásra késztet. Hangos lélegzésünk és nyögéseinktől visszhangzik a csendes szoba.
- Ülj fel! Utasítom lágyan. Amit azonnal teljesít. Nyakára fonom kezeim és erősen magamhoz vonom. Ő pedig a hàtamon végig simit és ajkamra rabol. Faljuk egymás ajkait miközben mozgok egyre hevesebbben, a hajába túrok, ő is az enyémbe. Ahogy közeledem az élvezet tetőfokára úgy tépem a haját, ő pedig harapja a szám. A fájdalom és a gyönyör találkozik, a hátába mélyesztem a körmöm.
- Sikitsd a nevem!
-Jungkook, Jungkook, ahh de jó.
A gyönyör végig fut testemen, egészen bele remegek, zihálva, félájultan borulok a nyakába. Enged egy párpecet pihenni, majd hasra fordít a lábaim felhúzza térdelő állásba. Azután összeszükült hüvelyembe mélyeszti méretes farkát. Felnyög a szűk érintkezésre, én szintén.
- ahh, de nagy vagy.
- fáj?
- Nem
- Akkor mehet?
-Ühm.
Mihelyst az engedélyt megkapta, vadállatként kezdi tolni tövig férfiasságát. Keménnyen, egyre intezzívebben mozog, és egyre hangosbb nyögések hadjak el ajkait. Egyik kezével copfba fogja a hajam és abba kapaszkodva markol, a másikkal a csipőmbe és addig fokozza a tempót még el nem élvez. Majd egy csókot lehel hátamra.
-Annyira jó vagy, imadom a szexet veled.
Nyögi két levegő vétel között.
Zihálva, izzadtan fekszünk egymás mellett, egészen addig, még meg nem nyugszunk. Azután rögtön megkérdezi jöhet-e a következő menet. Imádom vele a szexet, ha nem akarnék se mondanék neki nemet, hiszen pillanatok alatt tud vágyat ébreszteni bennem. Előbb szeretnék lezuhanyozni közlöm vele. Persze, hogy velem tart, és csak úgy zuhanyozni együtt nem lehet. Ott folytatjuk, ahol abba hagytuk, majd zuhanyzás utás az ágyban. Végül nem emlékszem hanyadik menet után, csak rábeszélem, hogy aludjunk, mert holnap dolgoznunk kell. Egymás karjaiban alszunk el kielégülten és boldogan.
YOU ARE READING
Ez már nem csak szex!
RomanceViola miután megszerezte diplomáját visszatér Koreába és egy nagy vállatnál kezd dolgozni. Azt hitte, hogy túl tette magát 3 éve elszenvedett csúnya szakításán, de.....nem....!!! Szerelem, Szex, Féltékenység, na meg egy Harmadik.