A nap további részén semmi izgalmas nem történt, hála az égnek, ez is sok volt egy délelőttre tömörítve. Délben Daniellel ebédeltem,ahogy megbeszéltük, kedves srác bírom búráját. Délután pedig a projekt csapattal töltöttem és azt gondolom remek csapatot hoztam össze, könnyen és hatékonyan fogunk együtt dolgozni. Gyorsan elszaladt az idő, már hatóra, hulla fáradt vagyok, alig várom, hogy haza érjek és végre fekvő helyzetbe kerüljek. rajtam kívül már csak, JK, asszisztense van itt, elköszönök tőle és elindulok haza. A bejárati ajtón kilépve észlelem csak, hogy milyen sötét van. a napot teljesen eltakarják a gomolyfelhők. Remek, nem hoztam esernyőt. Remélem, kibírja, az időjárás még hazaérek. Alig hogy elindulok, az eső elkezd cseperegni, de bármennyire is próbálnám szedni a lában, nem megy, mert a magas sarkúban leszakad a lábam. Gondolok egyet és leveszem cipőimet. A kezemben fogom az átkozott tűsarkút és mezítláb folytatom tovább a sétát. Az időjárás nem kímél, egyik pillanatról vált csendes esőből, viharos zivatarrá. Felnézek az égre és megkérdezem oda fent az égieket. Ez most komoly? Persze választ nem kapok, vagy mégis. Egy autó áll meg mellettem, egy pillanatra arra gondolok, hogy főnököm az, de mikor oldalra pillantok és meglátom, a fekete Mercédeszt már tudom, hogy JK az. Nem állok meg, tovább sétálok, ő pedig lassan gurul mellettem. Lehúzza az ablakot és kiszól az autóból.
- El fogsz ázni!
- Nem mondod?!
Hogy lehet ilyen barom. Magamra nézek, mintha nem tudnám, hogy már elláztam. A ruhámból csavarni lehetne a vizet, csupán csak annyira áztam át. A blúzom, teljes áttetszővé vált, és fázom is, de akkor sem fogom megkérni, hogy vigyen haza. Nem is kell, mert felteszi a kérdést ő maga,de mivel gúnyosan vigyorog közben,ezért felbassza az agyam.
- Haza vigyelek?
- Kösz, nem kell!
- Nem kérdezem meg még egyszer. Nem válaszolok, csak mérgesen megyek tovább. Erre, megállítja az autót és dühösen kiszáll. A vállára kap és bevág a hátsó ülésre, majd ő is beszáll és elindul. Nem szól egy szót sem, ahogy én sem, durcásan ülök hátul. A lakásomhoz érve, kiszállok és dühösen bevágom az ajtót. Rápillantok és látom, hogy egy izom megrándul az arcán. Nem hívom fel, még csak azt kéne. Egyébként sem érdemli meg, hogy kedves legyek vele. Utánam kiabál, hogy szívesen,de én válaszra sem méltatom, csak felmutatom a középső ujjam. Dühösen reszketve rohanok fel a lépcsőn. Lakásomba érve azonnal ledobálom ruháimat és veszek egy forró zuhanyt, ami teljesen átmelegíti épp kihülőben levő testem. Egy pillanatra át fut agyamon a gondolat, hogy mégis felhívhattam volna JK-t. Akkor most a heves csókjaitól lenne forró a testem és nem a zuhanyrózsából kiáramló víztől. Zuhanyzás utan pizsamaba bújok és a kanapéra telepedem egy zacskó chips társaságában. Egy meleg pléddel betakarózom és magamhoz veszem a távirányítót. Kapcsolgatom a tv-t csatornáról- csatornára, de sehol nem talak semmi érdekeset, bár ugy nem is fogok, ha fejemben folyamatisan JK motoszkál. Hétvégi akciónkara gondolok, nem tudom kiverni a fejemből. Újra átélem, ahogy játékos nyelvével jatszadozik nöiességemmel. Milyen fantasztikus nyelve van. És kemény pénisze, ahh érezni akarom. A testem nem birja tovább az önmegtartóztatást, annyira kívánom szexet akarok, főleg most, hogy kaptam egy kis ízelítőt belőle. Mivel semmilyen módon nem tudom kiverni a fejemből, ezért képtelen vagyok másra koncentrálni, bedugom a fülhallgatót a fülembe és a kedvenc dalaimat hallgatva elnyom az álom.Reggel kicsit fáradtan kelek a fejem is fáj. A szokásos turmixom mellé egy aspirint is beveszek. Mivel a kanapén aludtam, ami nem túl kényelmes, ezért morcos is vagyok. Ettől függetlenül elmegyek futni. A bejárati ajtónál összefutok a szomszéd sraccal ismét, kicsit furcsállom, hogy minden reggel akkor jön mikor én megyek. Édesen molyog, viszonzom és én is, megvillogtatom fogaimat. Aztán megszólít.
- Viola! Mi lenne, ha ma szavadon fognálak.
Nem értem pontosan mire gondol. Ezért kisse értelmetlen ábrázattal, kerdezem.
- hogy?
- Vacsorázzunk együtt! Készítek valami olaszosat.
Pici gondolkodás után rávágom, hogy benne vagyok. Nem is baj, hogy végre mással is találkozom. Az életem már teljesen Jeonek körül forog.
- Akkor ezt megbeszéltük. Mosolygok rá.
- 8- kor várlak.
- Ott leszek.
Elköszönünk egymástól,majd folytatom tovább utamat. Reggeli edzésem után dolgozni megyek. Jót tett a futás vagy az aspirin, nem tudom pontosan, de a fejfájásom elmúlt és egészen felfrissültem. Elvileg egy elég csendes napnak nézek elébe, korán is végzek, mivel ma Eonseoval megyek süti kóstolóra. Már alig várom, jó buli lesz.
Az irodába érve már vidáman érkezek. Mosolyogva köszöntöm munkatársaimat. Egyenesen főnököm irodájába megyek, mert ha itt van, főzök neki egy kávét.
Benyitok az ajtón, JH az ablaknál áll és bámul kifele, annyira leköti valami a figyelmét, hogy észre sem vesz.
- Jó reggelt Mr. Jeon!
Üdvözlöm. Mire ő végre eszmél és felém fordul.
- Jó reggelt.
Arcán aggodalmat vélek felfedezni és fáradtnak is tünik, elég sötét karikák díszelegnek a szeme alatt. A szívem összeszorul a látványra, még nem láttam ilyen állapotban. Mi történhetett? Mi előtt belekezdenék a faggatózásba, előveszem legszebb mosolyom és úgy intézem felé kérdésem.
- Inna velem egy frissítő kávét?
Halvány mosolyra húzza a száját.
- Köszönöm, jól esne.
- Máris hozom.
Továbbra is mosolygok, majd távozom. Egy erős feketét főzök neki, magamnak pedig egy lattét. A beígért kávéval visszatérek. Nem változott helyzete, továbbra is az abblak előtt ál és bámul kifele, de most legalább észlelte érkezésemet. Rám emeli hatalmas fekete szemeit, majd felém sétál és elveszi a kezemből az egyik csészét. Megköszöni, majd a kanapéra invitál. Szemben helyezkedem el vele, mert a tegnapi kínos szituáció után jobbnak látom így. Nem birom tovább muszáj megkérdeznen, hogy miert ilyen letört.
- Minden rendben?
- Igen!
Válaszol fásultan, majd kortyol egyet a forró italból.
- Nem úgy nézek ki?
- Elég meggyötörtnek tünsz. Huncut mosolyra húzza ajkait.
- Azt mondod, nem jól nézek ki?
- Ó, én nem.... fantasztikusan nézel ki, csak...
jesszus azt mondtam fantasztikusan. Érzem hogy arcom ellepi a forróság, teljesen zavarodottan kezdek mentegetőzni, amire ő pimaszul mosolyog.
- Tetszem?
Istenem még jobban zavarba hoz. Most erre mit válaszoljak, hogy igen, még álmodom is rólad, vagy tagadjam le, ami hihetetlennek tünne, miután tegnap letapiztam. Csak makogok össze- vissza.
- öö.. tagadhatatlan, hogy jó képű vagy. Minden lány oda van érted, de...
ebből hogy fogok kimászni.
- nyugi, csak szivatlak.
Tovább vigyorog kínomon, én meg keservesen mosolygok, közben pedig a föld alá süllyednék.Gyorsan lehúzom forró italomat, ami valóban forró, és megégeti a nyelvem. egy hangos szisszenés handja el ajkam. Amire ő ijedten felpattan és már mellettem is terem. Álam alá nyúl és felemeli a fejem.
- Megégetett?
Bólogatok, hogy igen. A szívem pedig heves ritmusra vált érintésétől. Aggódó tekintettel mélyeszti szemét szemeimbe. Nyelek egy nagyot.
- Mutasd? Utasít lágyan. Fogalmam sincs mit kelkene tennem, nyújtsam ki a nyelvem, hogy megvizsgálja, vagy mi? Mivel nem tudom eldöntenni, csak kimeresztett szemmel és kissé elnyílt ajkakkal bámulom. Felhúzza a szemöldökét,ami kábé annyit tesz, na gyerünk, ölts ki a nyelved. Muszáj vagyok eleget tenni kérésének. Elindítom nyelvem, a szemem pedig ajkára vezetem, milyen pompás rózsaszín ajkak, miközben bámulom, egy mozdulattal benedvesíti nyelvével ajkait, mire utánzom cselekedét. Közben pedig könyörgök magamban, hogy csókoljon meg, megakarom izlelni, húsos ajkait. És akkor vegre bekövetkezik. Puha párnáit ajkamra helyezi és lassan elkezdi mozgatni őket. Alsó, majd felső ajkam izlelgeti, nem tudok uralkodni magamon, olyan finomak és érzékiek párnai, többet akarok. Átveszem az irányítást és szenvedélyesen kezdem mozgatni ajkaim, majd nyelvemmel behatolok szájüregébe. Heves táncba hívom nyelvét, mire ő a derekam köré fonja karját és és magához von. Erre én felnyögök, ő pedig magasabb fokozatba kapcsol. Tépi, harapja ajkaim, a testem lángol, érzem ahogy ellepi a nedvessék a lábam közét, a hajába túrok mire ő a combomra rakja a kezét és belemarkol. Érintésére a fejem hátra vetem és egy hangos nyögés hadja el ajkam. Ő pedig nyakamnak esik, és csokolgatni, szivogatni kezdi bőröm. Belőlem pedig egymás után törnek fel a kisebb nagyobb nyögések. Nem tudom magam féken tartani, annyira kívánom, de szerencsére megcsörren a telefonja, ami észhez térít mindkettönket és zavartan válunk el egymástól. Hajába túr, majd telefonjáért siet, ami éktekenűl sikolt az asztalon. Fejbe vág a valóság, ezt nem kellett volna, idegesen remegő kézzel, fogom meg a csészéket és viharzok ki a szobaból. A konyhába sietek és a pultnak támaszkodom. Úgyérzem valamibe kapaszkodnom kell, hogy össze ne essek. A lábbaim konkrétan remegnek. A szívem nem bír leáll a heves dobogással. Kifújom magam és iszok egy pohár vizet. Ahogy megnyukszom, furcsa nyomást kezdek érezni a mellkasomban. Bármennyire is élvesztem a csókját az érintéseit, most mégis fura érzésem van, mintha büntudatom lenne. De nem csináltam semmi rosszat. Ő szingli és én is, oké,hogy a fönököm, de ez nem azt jelenti, hogy bünt követtem el. Mély levegőket veszek, hogy végre kiüzzem magamból ezeket az érzéseket, azután vissza megyek dolgozni. Ahogy leülök a székbe, eszembe jut, hogy azt gondoltam ma nem fog történni semmi izgalmas és most itt vagyok totál nyugtalanul tele aggodalommal.Egy kis idő múlva megjelenik főnököm, kedvesen mosolyog rám és egy irat köteget tesz az asztalomra, azzal az utasítással, hogy irassam alá Jungkookal. Most el kell mennie, de dél körül vissza jön. Majd elköszön és távozik. Semmi jelét nem láttam rajta, ami arra emlékeztett volna, hogy nem rég még vadul csókolóztunk. Milyen könnyen megy neki, én meg totál ki vagyok. Sokkal lazábbnak kellene lennem. Mindegy nem agyalok tovább, az oroszlán barlangjába veszem az utat, és már előre félek. Remélem ő nem teszi még izgalmasabbá a napomat. Hát tévedtem, a hatalmas mahagóni ajtón belépve elég bizalmas viszonyban találom Heejinel. A fenébe is. Róla teljesen megfeledkeztem.
Mindkettem rám néznek, ahogy belépek, egy pillanatra megfagy a levegő. JK semleges arckifejezéssel tekint rám, még Heeji lenéző és megvető pillantásokat intéz felém. Furcsa nyomást érzékelek mellkasomban és mérhetetken dühöt. A nyomasztó csendet Heeji töri meg.
- Már megint te? Kérdezi fennhéjázóan.
Már válaszra nyitnám ajkaim, amikor felém indul.
- Mit akarsz? Hmm?
Milyen gögös állapítom meg, pedig megjelenése teljesen mást mutat. Valójában csinos lány. Karcsú testalkatú, arca egészen bályos. Válig érő szőke haja kiemeli szívalakú arcát. Nem csodálom, hogy JK arájának vállasztotta. Előkelő, magabiztos üzletasszony benyomását nyújtja, fekete kosztümjében. De ettől még utálom. Mert személyisége egyáltalán nem megnyerő, ráadásul, ha ő nincs most én lehetnék JK menyasszonya, ehelyett viszony fogalmam sincs, hogy milyen státuszban vagyok élete része.
- Csak ezt a pár iratot hoztam, hogy Mr. Jeon aláírja.
Mondom undok hangsúllyal. Még mielőtt átnyújthatnám JK- nek a dokunentumot, Heejin elém áll, és kiveszi kezemből a papír köteget.
- Majd én oda adom neki.
Flegma viselkedése totál feldühit.
- Elmehetsz. Heseget el a kezével. Egy pillanatig mozdulatlanul állok, nem tudom eldönteni, hogy vissza vágjak, vagy hagyjam a fenébe és nyugodtan menjek el. Jk re nézek, aki mintha orra alatt somolyogna, amitől csak meg dühösebben érzem magam.
- mire vársz még? Hhh!!! Ettől a fölényeskedő viselkedéstől a falra tudnék mászni. De hamis mosolyt erőltetek magamra és elhagyom az émelyitő helyiséget.Iszanyatis dühvel és megalázottságfal lépek ki a szobából. És ha ennyi keserű érzés nem lenne elég, még a féltékenység is mardos. Ahekyett, hogy engem imádna és teljesítene kívánságaimat egy ilyen flegma snobbal akarja összekötni az életét. A székbe huppanok és kezembe temetem az arcom. Utálom mondom ki hangosan. Utállak JK.
A napom további része, bosszankodással telik, nem tudom túk tenni magam, sem az egyik Jeonon sem a másikon. Folyton órámra tekintek. Alig várom, hogy leléphessek innen. Szivem szerint ordítanék, hátha akkor megkönnyebülnék. De biztos nem néznenek jó szemmel rám a kollégáim. Muszáj kieresztenem a gőzt. Arra gondolok, hogy Eonseit rávestem menjünk el inni. Hmm. Ez jó ötlet! Már csak félórám van és mehetek. Eloskezdek készülődni. Összepakolok és beköszönök főnökömnek, akit forró csókunk óta, csak egy röpke pillanatra láttam, mikor visszajött olya kétóra körül. Rám sem néz, nagyon benne van valami munkában. Holnap találkozunk, mondja és elköszönünk egymástól. Elindulok a lift felé, mikor megpillantom Jk- t kilépni az irodájából, telefonnal a fülén. A lifthez tart ő is. Megtorpanok, semmi kedvem vele együtt liftezni inkább megvárom a következőt. Haragszom rá. Összezavar viselkedése, nem tudom sosem, hogy mi járhat a fejében. Rémisztő. Figyelem, ahogy beszáll, majd mikor becsukódik az ajtó elindulok én is. Megnyomom a hívó gombot és megvárom még a lift visszaér.
YOU ARE READING
Ez már nem csak szex!
RomanceViola miután megszerezte diplomáját visszatér Koreába és egy nagy vállatnál kezd dolgozni. Azt hitte, hogy túl tette magát 3 éve elszenvedett csúnya szakításán, de.....nem....!!! Szerelem, Szex, Féltékenység, na meg egy Harmadik.