Tovább emelem fejem és végre rájövök, kit is takar a törölköző. Ki mást ha nem magát személyesen Jeon Jungkookot. Egy pillantást vetek arcára, majd a szemem autómatikusan vissza tér tökéletesen kidolgozott felső testére. Most lépett ki a zuhanyzóból, csak bámulom eszméletlen izmos testét. Mellkasa kidomborodik, néhány vizcsepp végig csordogál acélos testén. Teljesen magával ragad a látvány, tekintetemmel követem, ahogy a vizcseppek kanyarognak kockáin, majd eltünnek a törölközővel találkozva. Tudom nagyon jól, mit rejt a fehér anyag, ajkamba harapok és sóhajtok egyet. Arcára emelem fejem. Kedvesen mosolyog, csak úgy villogtatja fehér fogait. Nedves haja vadítóan szexivé teszi az amúgy is eszméletlen látványt. Hozzám sem kell érnie érzem, hogy ölem elárasztja nedvesség. Egész testem lángol, lángol a vágytól, hogy megérinthessem. Annyira magával ragad a látvány, hogy elfeledkezem magamról, kezemmel végig simítok nyakamon és megnyalom ajkaim. Egy lépést tesz felém, mire végre ámulatomból visszatérek.
- Te meg mit keresel itt?
- Ez az én szobám. Válaszolja lazán.
- Menj el JK! Próbálom kedvesen elküldeni. Nem akarom, hogy itt maradjon. Biztos vagyok benne, hogy nem állnánk meg, csupán egymás nézéseben, pláne miután már a bugyimban is járt, nem is olyan rég. Bármennyire is kívánom, neki menyasszonya van és nem akarok még jobban belebonyolódni, már így is messzire ment.
Természetesen eszeágában sincs elmenni, leül az ágyszélére és bekapcsolja a tévét. Gondolhattam volna, hogy nem lesz egyszerű. Elé állok és kikapom a távirányitót a kezéből. Még őt megmosolyogtatja tettem, addig én kezdem felhúzni magam.
- Menj ez azonnal!
Kicsit dühösebben utasítom.
- Már mondtam, hogy ez az én szobám. Nem megyek sehova.
Vág vissza levakarhatatlan önelégült mosolyával arcán.
- ha nem tetszik menjel te.
Ajánja, majd mutat az ajtó felé.
Rendületlenül kitart szándéka mellett, hogy itt alszik. Hihetetlen milyen makacs, nem is vitatkozom vele.Kiviharzok a szobámból, egyenesen az övébe. Egy emelettel feljebb egy lakosztályt foglaltam neki, meg a többi nagy kutyának is. Oda érve bekopogok az ajtón, mivel ha ő nálam, akkor Minsu valószinű itt van, és még vele is számolok ezért. Nem várok sokáig, nyílik az ajtó Minsu hatalmas mosollyal fogad.
- Miért cseréltél szobát Mr. Jeonnal?
Nézek rá fenyegetően.
- Én nem akartam, én.. mondtam neki, hogy... csak dadog, szegénykémre rá ijesztettem. Végülis ő nem tehetet semmiről. Lépnék be a szobába, de nem enged, nem áll el az utamból. Kérdően nézek rá. Majd szégyellősen el kezd szabadkozni.
- Szóval... mikor Mr. Jeon, azt mondta, hogy cseréljünk szobát és aztán megláttam ezt a hatalmast lakosztályt. Fejét vakarja közben, én pedig karba tett kézzel hallgatom monológját.
- én még sohasem voltam lakosztályban, és felhívtam a barátom, hogy együtt élvezzük. Tudtad, hogy jakuzzi van a szobában?
Nem hiszek a füleimnek, felrobbanok a dühtől,összeszorítom a szám még mielőtt bármi rosszat szólnék, majd egy mély levegőt veszek.
- Minsu! Ugye tudod, hogy nem lehet külsősöket behozni?
- Igen tudom,de ő nem az. Lesüti szemeit.
- Na mindegy, ... nem az ő hibája.
- Mr. Jeon, mondta, hogy nyugodtan felhívhatok valakit a szobába.
Ártatlanul mosolyog.
- ááa szóval ezt mondta, de ha nem külsős, akkor ki az.?...de nem várom meg válaszát, vissza indulok, hogy megöljem az arcátlan betolakodót.A düh csak úgy forr ereimben, minél közelebb kerülök az ajtóhol, annál nagyobb bennem a tűz. Rontanék be az ajtót, de nem sikerűl. Hát persze a kártyát bent hagytam. Még inkább mérges leszek. Mielőtt kopoghatnék, már nyílik is az ajtó. Még mindig egy szál törölközőben. Most ezt direkt csinálja! Megtámasztja egyik kezével az ajtófélfát és elégedetten vigyorog.
- Szivem! Nincs kulcsod?
- Nem vagyok a szived.
Megérinti álam, de elütöm a kezét, és berontok a szobába.
Dühösen fordulok felé. Széttárom karjaimat.
- Hát ezt jól elintézted!
- Tudom, hogy örülsz neki. Ujjaival tincseibe túr. Direkt csinálja, tudja hogy mennyire szexi ez a tette, és nem áll le tovább piszkálja a haját. Valójában igaza van örülök, hogy itt van, de nem vagyok biztos benne, hogy helyes lenne, ha most ágyba bújnék vele. Ugyan már, soha sem foglalkoztam vele, hogy helyes vagy nem. Csak tovább bámulom, de nem tehetek róla, egyszerűen nem tudom levenni tökèletes testéről a szemem. Annyira kívánom. Csak a látványától benedvesedem. Ő pedig élvezi a helyzetet, az idétlen mosolya nem tud lefagyni arcáról. Elkezd hozzám közelíteni, én pedig szokás szerint hátrálok, magam sem értem miért, miközben arra vágyom, hogy kapjon az ölébe és addig dugjon még el nem ájulok. Addig hátrálok még utamat állja az ágy és lehuppanok rá. Ő pedig fölém magasodik. Pontosan a szám előtt hever szerszáma, amit még takar a törölköző. Semmi másra tudok gondolni, csak hogy méretes szerszámát a számba vegyem, ezért benedvesítem ajkaim, majd felnézek arcára. Kéjesen mosog, miközben egyik kezét hajam alá vezeti.
- Szeretnéd?
Kérdezi vággyal teli hangon. Szívesen mondanám, hogy igen, akarom hogy a számba élvezzen, de nem vagyok hozzá elég részeg, még észnél vagyok, ezért nem adom meg neki ezt az örömöt.
- Öltözz fel! Utasítom határozottan.
Természetesen nem tesz eleget, nem is ő lenne. Az ágyra dönt és felém hajol, majd mély, mégis lágy hangon ereszti ki a szavakat érzéki ajkán.
- Tudom, hogy te is akarod. Miért állsz ellen? Hmm?
Mélyen a szemembe néz válaszra várva.
- Úgy gondolom, nem jó ötlet. Csuklik el hangom.
- Remeg a tested, ha hozzád érek, miért nem hagyod, hogy kényeztesselek?
Hogyan is állhatnék ellen, mikor minden szava igaz, most is remegek, azért hogy hozzám érjen, hogy puha párnáit izlelhessem, hogy feszes teste az enyémhez simuljon. Folyamatosan a szemembe néz, amitől a légzésem is felgyorsul. Szivesen kiabálnám, ordítanám, hogy szeress, hogy kényesztess, hogy azt teszel velem, amit csak akarsz. Mégis valami visszatart. Ő pedig nem mozdul, csak kutatja szemeim. Ez a csönd már kezd fullasztó lenni és bár nem tesz velem semmit mégis annyira fevagyok izgulva, ha hozzám érne azonnal elélveznék. Furcsa, hogy csak felém hajolva bámuljuk egymást. Mire vár? Hogy engedélyt adjak neki? De eddig nem kért? Most mit akar? Nem tudok rajta kiigazodni. Minden egyes alkalommal csak még jobban összezavar. Mire mozdítanám a karom, hogy magamra húzom és nem érdekel semmi csak repítsen a mennybe, addigra lemászik rólam. Mi lelte, tán úri ember lett, vagy mi?
- Elmehetsz, ha gondolod. Mondja fásultan. A csalódottság érződik a hangjában.
- Lemegyek bulizni, jössz te is?
- Nem, elég volt mára.
- Oké. Vállat rántok, majd a fürdőbe megyek és átöltözök. Egy kis feketét öltök magamra, ami nem elég, hogy mini, de teljesen rám feszül. Azután visszamegyek a szobába, ahol félisten JK még mindig egy szál törölközőben terül el a hatalmas francia ágyon, akár össze is gyürhettük volna a lepedőt, ha ma eréjesebb. Felhúzom a tűsarkúm és egy utolsó pillantást vetek, szexuális vágyaim megtestesítőjére. Dühös pillantásokat vet rám, amit próbál elrejteni, de tudom nagyon jól, hogy gyülöli, ha így vagyok felöltözve, most mégis szótlanul tűri. Érdekes, de zavar, hogy ilyen nyugott, miért nem dühöng és fenyegetőzik? Miért nem akar megbüntetni? Vagy bármi? Csináljon valamit. De nem, nem tesz semmit, ezért fogom magam és lemegyek a többiekhez, hogy szét csapjam magam.A bárba leérve a hangulat már remek, sőt talán túlfűtött is, páran igen csak elengedték magukat, de ezek a dolgok szerencsére itt maradnak a szálloda falai között. Beszállok én is a buliba. Mikor már úgy erzem eleget ittam, üt a fejem és egy kicsit szédülök is, a táncparkett pedig csak úgy hívogat, hát nem állok ellen. Riszálom magam, a csajokkal együtt, nevetek és igazán elengedem magam. A zene a fények és az alkohol, teljesen elkábít. Ebben a mámoros hangulatomban, veszem észre a világ legfantasztikusabb főnökét, aki a pultnál iszogat Markal. Égek a vágytól, hogy újra érezhessem ajkait. Ezért mikor felém pillant csábos táncot lejtek neki, amire elmosolyodik. Veszem a bátorságot és oda sétálok hozzá. Azután táncba hívom, először viszakozik, de elkapom a kezét és magammal vonszolom. A kezeim a nyakaköré tekerem és kemény testét magamhoz húzom. Szorosan ölelem és dörgölőzök hozzá, miközben folyamatosan vigyorgok, mint aki belőtte magát. Nem ellenkezik, kezeit derekamra fonja és követi erotikus mozdulataimat. Teljesen beindulok ettől a termékenységi tánctól. Ezért szenvedélyes csókba invitálom, hajába markalok és lehúzom magamhoz, de elhúzódik, talán beijedt, hogy sokan vannak, rendben ha nem hát nem, de cserébe nyakára tapasztom ajkam és erősen megszívom a bőrét. Tökre bevagyok indulva erre a pasasra, érezni akarom nedves ajkát a bőrömön. Elengedem a nyakát cserébe egy haraggal teli nézést kapok, homlokát összeráncolja, mégis élvezem a helyzetet és nem szálok le róla, Mivel tökéletesen érzem merev ékeségét, ahogy neki dörgölőzöm, vágyik rám, csak biztos zavarja a hely. Tovább játszadozom vele, ujjaimmal haját cirógatom és vággyal teli pillantásokat küldök felé, mire beadja a derekát és megfogja a csuklóm, majd egy csendesebb sarokba vonszol. A falnak támaszt és felém hajol. Végre kimutatja, hogy ő is kíván. Hosszú ujjaival végig simít nyakamon, majd mellkasomon végül a mellembe markol, amire az ajkamba harapok. Izgató, ahogy végig pásztázza a testem. Azután kéjes hangon megkérdezi.
- Szeretnéd?
- Igen! Vgom rá rögtön.
Megváltozik tekintete és hűvösen pislog rám.
- Előbb adj választ arra, hogy mit keres az öcsém a szobádba?
Mint akire ráöntöttek egy vödör jég hideg vizet, úgy ébredek fel a mesebeli álomból, vissza a valóságba. Honnan veszi, hogy a szobámba van? Talán volt nálam, vagy mi? A szívem olyan rítmust vett fel,hogy túl gyorsan áramlik az oxigén az agyamba, nem is tudok gondolkodni. Teljesen le is lombozott és szorongás lett úrrá rajtam, egyre jobban eluralkodik rajtam a feszültség és a bűntudat. Lesütöm szemeimet, és halkan szinte suttugva kérek bocsánatot.
- Én sajnálom. Ümmm túlságosan elragadtattam magam. Sóhajtok egy nagyot és tűzesen szikrázó szemeibe nézek.
- Ja én is. Mondja, megvető mély hangon. Árad róla az undor, minden jó, amit gondolt rólam egy szempillantast alatt elszállt. Mély levegőt vesz, figyelem ahogy mellkasa emelkedig, miközben a számat rágcsálom idegességemben. Várom, hogy rámzúditsa dühét, miért játszok vele és a nagy kérdés, miért van JK a szobámban. Azzon nyomban próbálom összeszedni a gondolataimat, hogy mit feleljek, talán az lenne a legjobb, ha őszinte lennék. De nem kell választ adnom, mert egyszerűen fogja magát és faképnél hagy. Megalázva és tele büntudattal támasztom a falat, és azon gondolkodim, hogy miért történik mind ez. Lassan elindulok vissza a szobámba és ahogy közeledem egyre inkább rám telepedik a rettegés érzése. Milyen ember vagyok én? Talán igaza volt akkor Jungkooknak egy ribanc vagyok. Csak a szexen jár az eszem és az is mindegy kitől kapom meg.A szobám ajtaja elé érve meg állok, és a fülem az ajtóra tapasztom. Próbálom a zajokat kiszürni, vajon alszik? Ha nem, hogy nézek a szemébe, és mit mondjak neki? Miért érzem, ezt a furcsa érzést a mellkasomban. Rettegeg attól, ha megtudja, hogyan fog reagálni, de attól is rettegek, hogy JH hogyan fog reagálni, ha elmondom az igazat. Azt mondják, hogy nem lehet két embert szeretni én megis úgy érzem szeretem mind kettőt. Most mi az istent csináljak, hogyan tovább? Erőt veszek magamon és benyitok a szobába. Sötét van és csend, csak JK halk szuszogását hallani. Egy pillantást vetek az édesen alvó férfira és sóhajtok egy mélyet, annyira szeretem, ha akkor másképp dönt, most nem lennék ebben a helyzetben. Boldog lehetnénk és én hordanám az eljegyzési gyűrűt, nem pedig Heeji, de e helyett, meg kellett ismernem a bátyját és most viselhetem kacér mivoltom következményét. Veszek egy jeghideg fürdőt, ami remélhetőleg helyre rántsa az agyam és ráebreszt, mi a helyes döntés.
A fürdőbők kijőve, újra JK- re nézek, és reménykedem benne, hogy nem ébresztettem fel. Óvatosan az ágyra fekszem, egészen a szélére, hogy ne keltsem fel és ne ébresszek benne, hamis illúziót. Próbálok elaludni, ami nem megy egykönnyen, az alkohol hatása már elmúlt, tiszta elmével, pedig nehezen jön álom a szememre. Folyamatosan kattog az agyam, hogy mi tévő legyek, hogyan úszom ezt meg sértetlenül. Sehogy, mindenféle képpen én járok rosszul, de sajnálom, hogy JH-t is ilyen helyzetbe kevertem. Gyenge vagyok és egy idióta. Ahogy rágódom sanyarú sorsomon, mocorgásra leszek figyelmes, majd megérzem forró tenyerét fenekem. Ajkaim összeszorítom, nem merek megmozdúlni és úgy teszek, mintha aludnék.
YOU ARE READING
Ez már nem csak szex!
RomanceViola miután megszerezte diplomáját visszatér Koreába és egy nagy vállatnál kezd dolgozni. Azt hitte, hogy túl tette magát 3 éve elszenvedett csúnya szakításán, de.....nem....!!! Szerelem, Szex, Féltékenység, na meg egy Harmadik.