36.

569 16 0
                                    

🔞🔞🔞

JK.

Hogyan tudnék aludni, ha itt fekszik mellettem az egyetlen nő, aki csillapítani tudná vágyaimat. Nem értem, hogy ő hogyan képes rá. A hátamra fordulok és a plafont kezdem bámulni. Mikor lettem ilyen jó fiú? Majd a mellettem édesen alvó lányra nézek. Nem, nem, nem leszek többet jó fiú, rossz vagyok, nagyon rossz. A takarója alá bújok és finoman fenekéhez érintem a kezem, aztán óvatosan elkezdem simogatni. Nem reagál érintesemre, tovább merészkedem. Pólója alá vezetem kezem és a gerincén végig símitok, merev farkam neki tolom fenekéhez és lassan elkezdek hozzá dörgözőzni. Nem tud érdekelni, hogy alszik, annyira kívánom, farkam lüktet a vágytól, hogy szűk barlangjába mélyesszem. Tovább dörgölőzöm hozzá, közben vállát apró csókokkal halmozom el, majd ismét felfedező útra indítom kezem. Selymes bőrét érintve az eszem teljesen elvesztem, és mikor melléhez érek egy hangos sóhaj hagyja el ajkait, bőré libabőrőssé válik érintésemtől. Felvan és hagyja, hogy kényesztessem, most megtudja, hogy mennyire kívánom. A hátára fordul, én pedig pizsama nadrágjába vezetem kezem. Nedves puncijához érve, egy kisebb morgás csuszik ki számon. Imádom, hogy ennyire nedves, hogy ilyen könnyen izgalomba  jön. Maszírozni kezdem csiklóját, amire kéjes nyögéskkel válaszol. Körkörös mozdulatokat írok le ujjammal megduzzadt csiklóján. Minden egyes éreintésemre reagál, beindít, ahogy nyögdécsel, mellkasa szaporán emelkedik. Olyan erotikus látványt nyújt. Bassza meg, de kívánom. Ajkai kissé elnyílnak teste megfeszül érintésemre. Hüvelyébe vezetem az egyik ujjam és mozgatni kezdem, csak még inkább vonaglik. Még egy ujjam berakom, két ujjal ujjazom, közben ajkához közelítek, ő pedig tarkómnál fogva markol hajamba  és magára ránt.Szenvedélyes rabol ajkamra és hatol be nyelvével. Puha nyelvével érinkezve, azonnal heves csatába indulok. Faljuk egymás ajkait, majd hátra veti a fejét és egy hangos nyögésben élvez el. A látványra összefut a nyál a számban.
Farkam mindjárt kilyukassza a vékony alsóm, ha nem távolítom el, ezért gyorsan megszabadulok tőle, majd őt is  megszabadítom feleskeges ruháitól. Lábai közé vetem magam, kiélvezek minden pillanatot. Tekintetem végig vezetem csodálatos testén, örökre emlékezetembe vésem hófehér bőrét, keskeny derekát, formás melleit. Mmm, felfogom falni. Csillapodott már lélegzet vétele. Újra lázba hozom. Ujjamközé veszem az egyik mellbimbóját és finoman dörzsölni kezdem, mire ő ajkába harap, majd ajkaimmal is megizlelem kemény bimbóit, egyiket a másik után. Az egyikre markalok, a másikba picit beleharapok, mire csipőjét megemeli, és megérzen nedves punciját, de nem teszem még be. Ekkor ő rámarkol szerszámomra és húzogatni kezdi a bőrt rajta, felnyögök az érzésre és újra ajkait ostromlom, heves táncba hívom nyelvét. Tartja a ritmust, úgy érzem újra készen áll, ugyanúgy vágyik rám, mint én rá. Fenekembe markol és kéjes hangon ejti ki a szavakat.
- Magamban akarlak érezni.
- Ahogy szeretnéd. Megőrjítesz basszus!
Lassan hüvelynyílásához érintem férfiasságom és végig simitok vele nedves puncuján, majd fokozatosa hatolok be forró barlangjába. Azután lassan kezdek mozogni, hogy megszokja méretem. Istenem mennyire vágytam már erre. Forró puncija körbe öleli péniszem. Olyan szűk, kikészülök teljesen.
-Ahh annyira szűk vagy baby! Ahh mintha szűz lennél.
- Kibaszott nagy vagy! Valaszol egy nyögés kiséretében.
- Leálljak?
- Meg ne próbáld! Azután ajkára húz. Szenvedélyesen csókoljuk egymást, tépem, harapom ajkait, közben lassan mozgok és úgy érzem nem bírom már sokáig, annyira szűk, hogy máris eltudnék élvezni, muszàj vagyok megállni. Birtokba veszem nyakát és nyelvemmel, ajkammak kényesztetem, közben hallgatom szapora légzését, ami teljesen rabul ejt.Majd egy hirtelen mozdulattal eltol magától. Értetlenül nézek íriszeibe, amiben dühöt vélek felfedezni. Most meg mi baja van? Nem érdekel, akármi is, nem hagyom abba, nincs az pénz, hogy most leálljak.
- Mit csinálsz? Szegezi nekem a kérdést mérgesen. A váratlan kerdésre nem tudok válaszolni, csak ö.. á... megüti a vállam.
- Csináld rendesen! Hangja utasító.
- Ne szórakozz annyit!
Ó! Egy kő esett le a szívemről, hát ezt akarod, akkor megkapod.
- Rendben. Mehet? Kérdezem kéjes mosollyal. Most véged lesz.
- Naná!
Combjait karomba veszem és tövig mélyesztem a farkam, puncijába, amit egy mély levegővétellel jutalmaz. Lassan kezdek mozogni, majd egyre gyorsabban és nagyobbakat lökök, ő pedig egyre hangosabban nyög. Egyik lábát a nyakamba veszem, és tovább mozgatom a csipőm, közben megnyalom hüvelyk ujjam, amire ő is körbe nyalja ajkait. Hüvejk ujjam csiklójára helyezem és elkezdem masszírozni. Elnyilt ajkakkal fejét hátraveti, kezeivel pedig a párnát szorongatja és nevem síkítja, amitől már én sem tudom vissza fogni magam. A szenvedély, ahogyan kiáltja a nevem, felrobbantja a testem, karomba markol amire én gyorsabban kezdem simogatni csiklójat, majd még gyorsabban mozgatom  és nyomom tövig férfiasságom. Mikor a mennybe ér a teste megremeg az orgazmustól.
-Istenem de jó vagy, istenem de jó vagy!
A hangjára, az erotikus élvezésére, még egy párat lökök és szűk puncijába élvezek. Eufórikus állapotomban, a csúcsra érve kiszalad a számon.
- Istenem, de szeretlek!
Azután zihálva, kifáradtan borulok nyakába. Egymás ellen lihegünk.
Átkarol és simogat, még lélegzetünk nem rendeződik.

Ez már nem csak szex!Where stories live. Discover now