JK
Elégedett vagyok, az üzletkötés a véremben van, még ha pár évvel ezelőtt nem is így gondoltam.
Még le sem szállt a gép, de szívem már hevesen vert. Alig várom, hogy láthassam, teljesen kész vagyok. Egy szerelmes idióta vagyok, de el nem cserélnem ezt az érzést semmire. Két és fél nap távol lét után, úgy érzem felrobbannak a golyóim, egész este kényeztetni fogom Violát és magamat, ez biztos, de először is főzök neki valami finomat, ropogós sült csirkét, az a kedvence. Egész úton álmodoztam, még sosem éreztem így ,olyan mintha napról napra jobban szeretném.
Amint leszálltam a repülőről, bekapcsoltam a telefonom. Számtalan nem fogadott hívás és ugyancsak számtalan hangüzenet. Mind várhat kettőt kivéve, életem értelme igazán sokszor hívott. A parkoló felé veszem az irányt és már tárcsázom a számát, de hiába, az előfizető pillanatnyilag nem elérhető. Nem aggódom túl, talán csak nincs térerő, ahol épp van, a lakásomon, ahol reményeim szerint egy szexi dögös fehérneműben vár, hogy kielégítsem vágyait. Sajnos egy kicsit várnia kell, mert még van előtte egy nagyon fontos elintézni valóm.
Apám birtokára megyek először, feltètlen beszélnem kell vele, nem akarok úgy Viola elé állni, hogy nem teljesítem az ígéretem, hazugnak fog tartani, és jogosan és magam miatt is, ideje szembeszállnom az öreggel és megmondani neki, hogy az én életem, én irányítom.
Beindítom az autót, majd kihangosítom a telefont, mivel a bátyám is hívott, bár ő nem olyan sokszor, de bizonyára fontos lehet.
– Földet értél? – Kérdezi, miután szinte azonnal felvette.
– Mi a helyzet Hyung?
– Történt egy kèt dolog – bizonytalannak tünik hangja. – két napja nem voltam bent a cégnél, mert a semmiből egyszer csak megjelent Irina, és először nem igazán tudtam, hogyan kezeljem a helyzetet.Irina, olyan Junghyunnak, mint Supermannak a kriptonit. Érdekes volt a kapcsolatuk, Irina céltudatos karrierista, ami nem lenne gond, ha a bátyámat nem tette volna érzelmileg tacsra néhányszor.
– És? – Biztatom, hogy folytassa.
– Döntöttem. Kell nekem.
– Hú, és apa, mit fog szólni hozzá?
– Már tudja, meglepően jól fogadta, habár nem ugrik ki a bőréből örömében – elneveti magát. – És te?
– Én is döntöttem és elmondom apának, hogy szeretem Violát.
– Jó döntés.
– Most épp oda tartok, te hol vagy?
– Én épp most jöttem el.
– Á, szóval most dühítetted fel.
– Annyira nem zabos. Nyugi, de azért óvatosan. –int megfontoltságra, majd elköszönünk egymástól.
Megigazítom a nyakkendőm, izgulok, nem tagadom. Felnőtt férfi vagyok, de az apám előtt gyereknek érzem magam, akit még mindig irányíthat, de most a sarkamra állok.
Bekanyarodtam a jegenyékkel szegélyezett ösvényre, aminek a végén gyerekkori otthonom, a spanyol hatásu rezidancia lapult. Szerettem itt lakni, a bátyammal sokat lógtunk együtt, de ma már inkább görcsbe rándul a gyomrom, ha ide kell jönnöm. Az apámmal már nem olyan a kapcsolatom, mint gyerekkoromban, azóta nem mióta Hyungom ledobta válláról a felelősséget és rám hárította. Persze az utóbbi időben sokat javult, látva hogy elfogadom a cég vezetését, nem kergetem az álmaim, sőt mióta Junghyun is itt van, apámat, mintha kicserélték volna. Azonban most épp arra készülök, hogy ezt az idilli állapotot leromboljam.
YOU ARE READING
Ez már nem csak szex!
RomanceViola miután megszerezte diplomáját visszatér Koreába és egy nagy vállatnál kezd dolgozni. Azt hitte, hogy túl tette magát 3 éve elszenvedett csúnya szakításán, de.....nem....!!! Szerelem, Szex, Féltékenység, na meg egy Harmadik.