2.

794 17 0
                                    

    Felém indul közben kedvesen mosolyog. Mikor közelebb ér, csak akkor látom, hogy valójában nagyon hasonló arc vonásai vannak mint JK- nek, de nem ő az. Kezét nyújta felém.
- Viola igaz?
- Igen az vagyok. Makogom kicsit zavartan, de gyorsan összeszedem magam. Megkönnyebűltem, egy szikla esett le a szívemről. Most már én is mosolygok. Kezet fogok vele. Érintése bár határozott mégis lágy, bőre pedig selymes.
- Junghyun.  Mondja a nevét.
Örülök, hogy végre találkoztunk.
Közben elengedi a kezem.
Apám nagy reményeket fűz önhöz, így hát én is.
- Nem fog bennem csalódni. A legjobb tudásom szerint fogok dolgozni.
- Üljön le kérem.
Mutat a kanapé felé. Ami barna bőrszövettel borított kényelmes ülőalkalmatosság. Ő velem szemben foglal helyett, csak egy üveg dohányzóasztal áll kettőnk között. Az iroda egyébként kellemes hangulatú. Elég nagy két oldalt polcos szekrények mapákkal és könyvekkel. A bejárattal szemben hatalmas üvegfal. Középen egy íróasztal, rajta a szokásos dolgokkal. Pc, telefon, íróeszköz stb. A falak világos drapp színűre kenve, a sarokban egy hatalmas zöld növény és ahogy körbe nézek, még több növényt látok. Egy festmény a falon, meg is akad rajta a szemem. Ezt ő is észre veszi.
- Testszik?
- Igen. Nagyon eredeti.
- Saját alkotás. Büszkeség árad hangjából.
- Valóbán? Igazán tehetséges.
És még csak nem is a jól neveltség szól belőlem.Belevetjük magunkat azonnal a munkába. Ahogy neki ismeretlen ez a világ úgy nekem is, de nagyon határozott semmi kétségem a felől, hogy jól fogja írányítani a vállalatot, és az is, hogy jól ki fogunk jönni egymással.
Ahogy nézem, nem tudok másra gondolni, csak arra, hogy az istenbe hasonlíthat két ember ennyire egymásra. Annyi csupán a különbség, hogy Junghyun izmosabb kicsit és szélesebb a válla, de a dereka icipici. Hatalmas szemei vannak, mikor belenézek, mintha JK szemeibe néznék, zavarba ejtő. Férfias arcberedezése és éles álla van, mégis kisfiús benyomást kelt. Mikor mosolyog megvillanak hatalmas fehér fogai, ami leginkább egy nyuszira emlékeztet. Még a haja ís teljesen hasonló, csak rövidebb. Az alteregója, simán cserélhetnének helyett, aki nem ismeri őket eleggé, nem venné észre a cserét. Ahh JK még mindig túl sokat gondolok rád.

Miútán megbeszéltünk mindent, kimentem, hogy elfoglaljam birodalmam, ami az ajtó jobb oldalán lesz. Leülök iróasztalomhoz, körbe nézek asztalamon, egy kicsit feldobom majd, belenézek a fiókokba, egyenlőre még üresek. Letesztelem székemet, elég kényelmes,  nem lesz gond,ha sokáig itt kellesz ülnöm.Szemben velem szintén ítóasztal kettő is. Egyik JH titkárnője aztala a másik pedig még nem tudom, de ideje kiderítem. Felállok oda megyek hozzájuk és bemutatkozom.  Az egyik egy fiatal lány huszas éveiben jár Minsu ,a másik idősebb olyan 50 körüli Chun-ho, nyugdíj előtt áll. Mind ketten nagyon kedvesek. Megnyugtatnak nagyon jó lesz itt nekem, jó fejek a munkatársak a Vezérigazgató, bár nagyon kemény,de egy éven többször is rendez csapat építő programokat és nem mellesleg a fizetés is jó. Olyanok mint egy nagy család és most már én is a családhoz tartozom. Aztán beszélnek a másik főnökről is, aki írtó jó képű pont mint JH, nem hiába testvérek, neki szembe van az irodája. Most épp üzleti úton van, de jövőhéten megismerhetem. Sajnos mennyasszonya van, pedig annyira fiatal még. Áradoznak még róla egy sort, aztán megmutatják hol főzhetek kávét, teát vagy akár még Rament is főzhetek , ha nagyon ráérek elég jól felszerelt a konyha, de egyébként van az épületben étterem. Éhen nem fogok halni az már biztos. Ki is poróbálom a káve főzőt, természetes fantasztikusan jóképű főnökömnek is viszek be. Azután folytatom a munkát.

Ez már nem csak szex!Where stories live. Discover now