ندى ببرود و ملل: دموع التماسيح دى مش هتمشى عليا يلا يا بنات..و بالفعل ذهبوا ليلعبوا و تركوا سيلينا تموت من غيظها و كيف ان آوس لم يدافع عنها...
جلس الرجال يتناولون مشروباتهم و بعد فترة ليست بالطويلة سمعوا صوت ضحكات الفتيات و بعدها وجودوا اغلبهم يدخل و يبحثون على مكان يختفوا فيه حتى لا تعثر عليهم ريما..
نظر الرجال لهم حيث دلفت ساندى و آنين الى المطبخ و صعدت اماندا و عشق و مايا الى الاعلى و ملاك و جينى اختبأ فى الحديقة و مادلين خلف شاشة التلفاز..
اما ندى ذهبت و جلست بحضن آوس و هى تقول ببراءة و همس: خبينى يا آوس..نظر لها بإبتسامته الجذابة و ضمها اليه بقوة و بالفعل لم يظهر منها شئ فهناك فرق كبير بينها و بنت آوس فى الطول و الحجم فهى بجانبه طفله صغيرة..
انتهت ريما من العد و ذهبت تبحث عنهم.. ظلت تبحث الى ان وجدت مادلين ثم ساندى و آنين ثم ملاك و جينى و بعد ان بحثت فى الاسفل قررت البحث فى الاعلى و بعد بحث دام طويلا وجدت مايا و اماندا و عشق و بحثت عن ندى و الجميع كذالك..
وقفوا جميعاً في الاسفل و كانوا يتحدثون و الرجال ينظرون لهم لتقول ريما: ندى مش لاقيها هى فين..
ملاك بمرح: البت تكونش عفريت و اختفى مش فى القصر..
آنين بصوت عالى: بت يا ندى انتى اللى كسبتى تعالى..
ليسمعوا صوت ضحكات يأتى من اتجاه آوس ليفتح آوس ذراعيه فتنظر لهم و هى تضحك قفزت من على قدميه و هى تضحك و ترقص بمرح و تقول.
كسبت و كسبت كسبت كسبت كسبت.
ريما بذهول: يا بت الايه كنت متخبية فى حضن آوس.
ملاك بصدمة: و احنا مستحيل كان يجى فى بالنا دا.
آنين بمرح: بصراحه اتوقعوا اى حاجه لاننا لما كنا نلعب و احنا صغيرين كان فارس بيلاقى الكل ما عدا هى كان عليها اماكن متجيش فى بال ابليس..
ضحك الجميع على كلام آنين و ذهبت الفتيات ليكملوا لعبهم..
و ذهب الرجال الى عملهم....
____________________Nada
فى جناح سيلينا كانت تتحدث فى الهاتف مع شخص..
سيلينا بغل: هقتلها..
الشخص:............
سيلينا بغضب و غيرة: انت بتهددنى..
الشخص:..............
سيلينا بهدوء: حسنا لن افعل لها شئ و لكن جد لى حل..
الشخص:............
سيلينا: حسنا انا انتظر قدومك..
و انتهت المكالمة..
أنت تقرأ
عشقى و عذاب غيرتى لكِ " سلسلة قادة العشق " { بقلم ندى المطر } قيد التعديل
Fantastikعندما نحب و ينقلب الحب الى عشق ياتى من بعده جنون العشق ... لا يعرف الحب طريق الى قلبه قاسى و لا يعرف الرحمه وقعت تحت قدميه فكانت مختلفة عمن حوله اذاقها العشق و عذاب غيرته...