Rizqish POV
Empayer Fioreish Holding
Tengku Rizqish ataupun nama penuhnya Tengku Rizqish Haffaz merupakan salah satu usahawan muda yang terkenal. Bukan sahaja terkenal dia juga merupakan salah satu pewaris terkenal dalam syarikat Fioreish Holding.
Dia merupakan salah satu usahawan muda yang kaya dan mempunyai pendapatan yang tidak ternilai banyaknya. Hasil daripada titik peluhnya dia mampu berdiri sampai ke tahap ini.
Playboy ? Itu semestinya berapa banyak perempuan yang dirinya simpan. Bukan setakat 1 dalam masa seminggu berkali kali juga perempuan lain datang ke syarikatnya. Itu semua kerana mahukan harta milik lelaki itu.
"Ni siapa punya kerja. Kenapa saham syarikat jatuh 15 peratus ? Siapa yang handle bahagian saham. Sila bangun sekarang!" Hempasan file yang dihentak oleh lelaki itu memeranjat seisi manusia di dalam bilik itu.
Pekerja yang berada di dalam dewan tersebut hanya mampu menundukan kepalanya sahaja. time-time macam ni kalau ada yang menyampuk mati tak mati kena tempeleng.
"Masing-masing dah pekak atau memang dah pekak terus? Aku kira sampai tiga kalau tak bangun memang aku tembak." Makin membara hati Tengku Rizqish melihat pekerjanya.
"S-saya tuan. Maaf tuan sebenarnya saya dah buat apa yang tuan suruh tapi ada masalah tuan. File saham yang sepatutnya saya bagi dekat tuan syarikat Jarvien Holding dah amik dulu." Siapa tidak tahu bahawa dua syarikat ini bermusuhan.
Turun naik turun naik nafas Tengku Rizqish apabila mendengar nama syarikat itu. Memang dirinya tidak berpuas hati dengan syarikat tersebut. Apa masalah lelaki itu?
"Okey takpa masalah ni biar saya handle yang lain boleh buat kerja masing-masing. Ingat apa-apa jangan diam faham tak." Tajam sahaja mata milik lelaki itu menikam pekerjanya.
"Faham tuan." Serentak mereka membalas
Masing- masing bersurai dan meninggalkan Tengku Rizqish seorang diri. Dia menggempalkan penumbuknya. Hasratnya sekarang ini memang dia ingin menhancurkan syarikat tersebut. Tapi dia kena sabar. Ada hal yang perlu dia selesaikan.
Dia tahu tidak mungkin Amran akan melakukan pekerjaan itu seorang diri. Kemungkinan besar dia berada di bawah pengawasan Marco. Siapa tidak kenal Marco lelaki itu pemegang kumpulan Black Died.
Manakala pula Tengku Rizqish pemegang tahta kumpulan Elite dan Aydeen pemegang kumpulan Evil. Sebenarnya ketua milik kumpulan Evil bukanlah Aydeen. Aydeen cuma diberikan amanah untuk menjaga kumpulan itu. Dan sampai sekarang dia tidak tahu siapa ketua sebenar kumpulan Evil.
Tengku Rizqish yang malas untuk mengambil tahu hal itu terus meminta izin untuk keluar sebentar. Dia sebenarnya mahu berjumpa dengan Riena...
Siapa Riena? Dia merupakan perempuan simpanan untuk Tengku Rizqish. Bahkan sampai sekarang Tengku Rizqish tidak mengenali dengan mendalam siapakah wanita itu. Yang dirinya tahu Riena pernah menggurkan anak milik lelaki lain.
Tetapi itu dia tidak kisah. Yang penting sekarang kepuasan dirinya dapat dilunaskan dengan segera....
————————————
Terima jelah Tengku Rizqish ni memang kaki perempuan memang mintak kaki !!
So far hunny chapter ni hunny pernah publish and then unpublished balik. Bukan apa kesalahan bahasa hunny nak kawal sikit takut nanti readers tak faham dengan ayat hunny.
Im sorry for my readers if this story maybe cringe, im still new ye 🥰
YOU ARE READING
ARIES COMPLETE [BAKAL TERBIT]
Mystery / Thriller𝐂𝐎𝐃𝐄 : 𝐁𝐀𝐑𝐀𝐇 𝐎𝐓𝐀𝐊 + 𝐃𝐄𝐑𝐀 𝟏𝟖+ ‼️ 𝐓𝐨𝐩 𝟏 𝐇𝐢𝐠𝐡𝐞𝐬𝐭 𝐑𝐚𝐧𝐤𝐢𝐧𝐠 - 𝐇𝐚𝐩𝐩𝐲 (𝟐𝟏-𝟐𝟐) 𝐓𝐨𝐩 𝟏 𝐇𝐢𝐠𝐡𝐞𝐬𝐭 𝐑𝐚𝐧𝐤𝐢𝐧𝐠 - 𝐓𝐡𝐞 𝐁𝐞𝐬𝐭 𝐏𝐥𝐨𝐭 𝐓𝐰𝐢𝐬𝐭 (𝟐𝟏-𝟐𝟐) Selepas kematian keluarganya kehidupan Arie...