BAB 40 ✅

19K 906 67
                                    

Unknown POV

"Aku tak sangka pulak yang Riz betul-betul berkahwin dengan Aries! Sepatutnya betina tu milik aku dan bukanya milik Riz !" Bentak lelaki itu. Kemarahanya benar-benar memuncak sekaranh ini.

Perasaannya sekarang memang membuatkan dirinya tidak tentu arah. Dapat dirasakan betapa benci dirinya apabila wanita yang paling disukai berkahwin dengan musunya sendiri.

"Mana kau dapat gambar wedding dia ?"

"Aku nampak dia masa nak amik Riena." Lelaki itu hanya tersenyum lebar sahaja. Sekiranya Aries berkahwin dengan Tengku Rizqish maknanya Riena akan berkahwin dengan dirinya itu impianya...

"Kau dah tahu location rumah dia ?" Kata lelaki yang memakai kot bewarna putih itu.

"Mestilah dah, cuma sekarang mamat tu takda dekat rumah. Dia duduk dengan Datin Medina."

Daripada mana dia dapat semua tentang hal Aries dan Tengku Rizqish itu kerana Riena yang memberitahunya. Masih tidak sedar bahawa Riena mempergunakan Tengku Rizqish

"Tengku Rizqish tu bodoh kenapalah dia bebal sangat percayakan Riena dia tak tahu ke perempuan tu gunakan dia sebab harta." Sempat dia memberikan ayat sinisan kepada lelaki tersebut.

Tengku Rizqish merupakan lelaki yang paling dibencinya. Kalau bukan sebab lelaki itu sudah semestinya dirinya tidak disumbatkan ke dalam penjara!

"Almond bila kau nak mulakan misi kau? Marco dah tak sabar nak lenyapkan Aries. Aku pun pelik kenapa bukan Tengku Rizqish yang dia nak? Kenapa dia nak Aries ?"

Pelik juga dirinya kenapa mesti Aries dimahunya dan bukan Tengku Riziqsh. Cuma yang dia tahu Aries merupakan musuh bagi Marco dan Almond pula musuhnya ada Tengku Rizqish.

Selepas itu dia tidak pernah menanyakan lagi tentang Aries mungkin ada agendanya sendiri kenapa mereka berdua ini mahukan Aries.

"Riena kau dah mulakan misi kau ?" Tanya Almond.

"Of course i dah mulakan mudah je nak jerat Riz. Dia tu buta tak boleh nak pilih mana satu batu permata dengan batu neraka." Berkata dengan diri sendiri ke Riena ?

"Baiklah kita ikut rentak Riz biar dia naik lemak dulu baru kita mulakan okey ?"

"I pun okey lagi cepat settle lagi cepat i kawin dengan Arman," sempat dia mencium pipi lelaki tersebut.

"Aku pun sama." Balas lelaki yang misteri itu.

"Kau tahu tak apa maksud manusia ular?" Kata lelaki tersebut dan mereka berempat hanya menggelengkan kepala.

"Kau dah kenapa tanya soalan pelik ?" Agak pelik Almond apabila lelaki tersebut bertanyakan soalan itu.

"Dia suka menyelinap bila semua leka. Dia suka mematuk ketika semua mempercayainya. Dan dia juga tidak boleh dipercayai sampai mati, makin kau dekat makin dia suka." Jawabnya dengan petah.

"A-pa maksud kau ni ? Kenapa nampak pelik sangat jawapan yang kau bagi."

"Nothing paura di mangiare amici." Terus dia meninggalkan mereka bertiga. (Means - Takut makan kawan")

———————————-

Manusia ular yang hunny kenal Naagin HAHAHAHAH, lain macam lelaki tersebut ye !! 😞

ARIES COMPLETE [BAKAL TERBIT]Where stories live. Discover now