WARNING WAJIB BACA ‼️

13.2K 478 23
                                    

Asalamualaikum semua. Ni Hunny. Okey btw Hunny nak bagitahu yang karya Hunny belum dijadikan sebarang buku atau cd. Please be carefully jangan sampai awak semua kena scammer. Kawan Hunny dah kena jadi please sayang-sayang sekalian.

Selagi Hunny tak buat apa apa pengumuman pasal Novel Aries selagi tu Hunny tak jual ye. Kalau ada nampak atau terjumpa sila report dekat Hunny. Ni Hunny dah bagi peringatan ye. Lagi satu hanya Hunny seorang sahaja penulis novel Aynaries Delisha.

Dan hanya 1 number sahaja yang Hunny pakai. Kalau yang masuk group TheHunny mesti tahu number Hunny yang mana. Jadi kalau tiba-tiba ada yang menjual buku Aries ni jangan percaya ye. Selagi Hunny tak buat pengumuman, selagi tu tiada sebarang novel daripada Aynaries Delisha.

Please hati-hati. Jangan sampai tersalah beli daripada pihak yang salah. Dan bagi pihak yang mengclaim ini karya awak sila berdepan dengan Hunny. Walaupun cerita Hunny tak mencecah jutaan penonton tapi hasil penat semua Hunny yang rasa.

Awak kena hati-hati. Readers Hunny bukanya buta tak pandai baca. Once awak curi atau terbitkan dalam versi lain. Automatik awak mereka semua akan bagitahu Hunny.

Lagi sekali hati-hati. Jangan percaya dekat orang lain ye. Dan mulai saat ini. Novel Aynaries Delisha belum diterbitkan lagi jadi sebuah novel. Belum wujud lagi okey. Salam sayang dari Hunny. Sila baca tau ❤️

ARIES COMPLETE [BAKAL TERBIT]Where stories live. Discover now