Selam, selammm, selammmlarrr😁Dinlendim, kafamı topladım ve şimdi yeni,uzun bir maceraya hazırım 🧚♀️
Ah SafDerin... Canım SafDerin... İnstagramdan takip edenler bilir, çok uzun zamandır yazmak için sabırsızlandığım bir mahalle kurgusu..
Kitapta yetişkin, küfür içeren sahneler olacak. Bu yüzden bunu bilerek başlarsanız çok sevinirim 🥰
Kitap hakkında daha fazla bilgi sahibi olmak isterseniz multide canımmmm Sadiqzadefatime nin hazırladığı, müteşemmel videomuz var. Ben çok çokkk beğendim🤗❤
Buraya kitaba başladığımız tarihi not düşelim mi🙂 06.06.2021 🪐
Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin güzellerim, keyifle okuyun 🖤
Çok çok sevip, çok çok sahiplenmeniz dileğiyle 🙏
12 Temmuz 2020
Dilimlediğim keklerden ilkini şeklini bozmamaya çalışarak, spatulayla yavaşça çıkardım ve yayvan tabağın içine bıraktım. İkinci bir kek dilimini almaya yeltenmiştim ki önündeki kısırla cebelleşen Elif'in sesini duydum. "Eee gelin hanım, sana ne zaman çamaşır almaya çıkıyoruz? Şöyle en daltellilerinden...."Duyduğum soruyla gözlerim arkamızdaki masada fırından yeni çıkardığı sıcak poğaçaları tabağa almaya çalışan Sevde'yi buldu. Sıcaktan mı yoksa utançtan mı bilinmez al yanakları daha da bir kızarmıştı. Kızıl saçlarını geriye attırıp alçalttığı sesiyle Elif'e döndü. "Ne biçim konuşuyorsun kızım? Dantelli falan... Birisi duyacak şimdi."
Elif gevşek gevşek sırıtmaya devam ederek "Eee ben gelinin çamaşırına kadar her şeyi dantelli oluyor diye biliyordum. Yanlış bir şey mi söyledim?" derken Sevde baskıladığı sesiyle "Elif!" dedi.
Elif omuz silkti. "Duysalar ne olacak ki. Herkes biliyor zaten."
"Yine de sus!" diyen Sevde omuzlarını düşürerek devam etti. "Gerçekten hep birlikte çıkmak zorunda mıyız?"
Kısırı yoğurmaya devam eden Elif elinin tersiyle alnına düşen saçları geriye iteledi ve başını salladı. "Ne sandın kızım? Tabi ki birlikte çıkacağız. Gelin alışverişi bu. Kayınvalidesiz, görümcesiz olur mu hiç?"
Sevde "Çok utanç verici. Ben sizin özellikle de annenin yanında hayatta bir şey seçemem. Bırakın seçmeyi bakamam bile." diye söylenirken Elif'le göz göze gelip gülümsedim.
"Utanılacak bir şey yok bunda." diyerek onu rahatlamaya çalışırken yeni bir kek dilimini tabağa aldım. Tabak yeterince dolduğu için kenara çektim. Dolaptan yeni bir tabak çıkarırken "Ama istemiyorsan da Arife teyzeyle konuşursun, anlayışla karşılayacağına eminim. Onlar da geçti bu yollardan." diye devam ettim.
"Bu daha da utandırıcı Pelda!" diyen arkadaşımın inler gibi çıkan sesiyle kıkırdadım. "Anne ben çok utanıyorum, sen bizimle gelme diye nasıl derim? Çok ayıp olur."
Gülerek başımı iki yana salladım. "O zaman kaderine razı olacaksın bebek." deyip ıslak, çikolatalı kekleri tepsiden çıkarmaya devam ettim.
Sıkıntılı bir nefes veren Sevde "Neyse kapatalım şu konuyu, içim daraldı." dedi ve birkaç dakika sonra "Kına için hazırlık yapacağımızı unutmadınız inşallah!" diye devam etti.
"Unutur muyum hiç? Ne kadar zamandır o günü bekliyorum ben?" diyen Elif'in sesi pek bir iştahlıydı.
Görümce olacağı için gerçekten mutluydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAFDERİN (DÜZENLENDİKTEN SONRA BÖLÜMLER YENİDEN YÜKLENECEK)
RomanceKüçücük bir kıvılcımın beni tutuşturacağını asla bilemezdim. Ateşi yakan oydu, Yangını başlatan oydu, Yangını harlayan oydu, Yangın oydu, Yanansa bendim.. Berrak, içi dışı görünen sığ bir su kadar Saftım, beyazdım. O ise sonu görünmeyen dipsiz bir...