Kitty

29.9K 608 889
                                    

Femboy isteyen bebekler anonimfalanx MORUQ321 bu bölüm sizindir.

Dante'nin yatağın üstüne bıraktığı kıyafetlerle olan bakışmamı kesip pes ederek giyindim.

Turkuaz kısa bir etek, beyaz küçük bir gömlek, dantelli uzun çoraplar ve boynuma takdığım çanlı ufak tasma ile aynada kendime baktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Turkuaz kısa bir etek, beyaz küçük bir gömlek, dantelli uzun çoraplar ve boynuma takdığım çanlı ufak tasma ile aynada kendime baktım.

Bu kesinlikle ben değildim. Ve giyeceğim kıyafetler arasında iç çamaşırı olmadığı için rahatsız oldum.

Dante ile birlikte oluşumuzun üstünden beş gün geçmiş ve bu oyunun onun için sadece bir oyun olmadığını anlamıştım. Katı kuralları vardı ve yıkılmasından nefret ediyordu.

Kaldığım odayı gri ve turkuaz renkleri ile döşemiş bir sürü minder ve küçük ışıklar ile doldurmuştu. Her sabah benden önce kalkıp yatağımın üstüne o gün giyeceğim kıyafetleri bırakıyor ve beni uyandırarak odadan çıkıyordu. Bu rutine alışsam bile Dante'nin kıyafet zevkleri ile utanıyordum.

Her gün farklı bir konsept seçiyor gibiydi. Seçtiği kıyafete göre yediğim yemek bile değişiyordu. Bazen gotik bir kedi, bazen siyah beyaz içine gömülü iş adamı bazende pastel tonlarında yürüyen bir pamuk şekere dönüyordum.

Şuan kahvaltı için beni bekliyordu. Eğer onu daha fazla bekletirsem kızacağı için odadan çıkıp güneş ışığı ile rengarenk duran cam merdivenleri indim. Geniş salonda sola doğru dönüp açık mutfağa yaklaştım.

Dante üstünde her zamanki takımlarından biriyle tabakları adaya bıraktı. Koyu lacivert ceketini bir kenara asmış, kısa yakalı gömleği ve bacaklarını saran pantolonu ile göz alıcı görünüyordu. O günden sonra birlikte olmasak bile evde olduğu her an yanımda durmuş ve birlikte vakit geçirmiştik.

"Sonunda gelebildin güzelim." Sesi ile kendime gelip istemsizce kısa eteği aşağıya çekmeye çalıştım. Bu hareketim hiç bir işe yaramadığı gibi Dante'nin oyuncu bakışlarını üstüme yollamıştım. Kendine bir fincan kahve bana da taze sıkılmış elma suyu doldurup sandalyeyi işaret etti.

Onu ikiletmeden sağına oturdum. Ayıcık şeklinde krep, bir kase dolusu ahududu ve böğürtlen tabağımda özenle duruyordu.

"Günaydın babacığım." Ona hala böyle seslenmek tuhafıma da gitse alışmaya başlamıştım. Bana gerçekten ufak bir bebekmişim gibi davranıyor ve özenle bakıyordu. Saatini kontrol edip kahvesinden bir yudum aldı.

"Günaydın. Bebeğim bugün ayrı bir güzel görünüyor. Kıyafetlerini sevdin mi?" Çıplak kıçıma değen soğuk sandalye sanırım iyi bir cevaptı.

"Sayılır. Sanırım kıyafetleri eksik koydun babacığım." Kupasını dudaklarına götürürken saklama gereği duymadığı sırıtışını fark ettim.

Let's Play [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin