Ceza

30.8K 542 386
                                    

Respect!
Pussy in your face.

"Bay Santis? Dinliyor musunuz efendim?" Cam toplantı odasının hemen dışında duran Valerio'dan gözlerimi alıp Mino'ya döndüm.

"Evet ne diyordun?" Mino sonunda dikkatimi çekmiş olmanın verdiği rahatlıkla derin bir nefes aldım.

"Diyorum ki efendim, Valerio ile yaptığımız fotoğraf çekimleri resmen bir patlama yaptı. İnsanlar shibari stilini büstiyer, gömlek ve crop toplarının üstünde kullanmaya başladı bile. Hedef kitlemiz erkekler olsa da kadınların da çok dikkatini çekmiş durumda. Resmen yeni bir moda akımına öncü olmuş durumdayız!" Kadın heyecanla hazırladığı sunumu gösterirken benim aklım hala dışarıdaydı. Sarışın bir herif hemen toplantı salonunun önünde uslu uslu bekleyen Valerio ile konuşuyor ve benim tatlı bebeğim ona gülerek cevap veriyordu.

Elimde ki kalem gürültüyle kırıldığında, Mino hızla dikkati üstüne çekti.

"Bay Santis! Ne diyorsunuz bu akım için yeni bir çekim yapmalı mıyız? İnsanlar bizden yeni modelimizin sunacağı stilleri bekliyor." Ayağa kalkıp elime batan kalem parçalarını hırsla çıkardım.

"Gerekli ayarlamaları yapın. Ben modelimize haber veririm." Kısa bir onayın ardından toplantı odasından çıkıp gürültü ile kapıyı kapattım. Valerio olduğu yerde sıçrayıp bana döndü.

"Beni korkuttun." Onu es geçip sarışın herife baktım. Damien'in aldığı yeni modellerden biri olmalıydı. Herif bir eli ile Valerio'nun boynuna taktığı şalın ucunu tutuyordu. Çenem seğirirken kaba bir hareketle elini ittim.

"Sanırım bilmiyorsunuz ama bu modelimiz oldukça hassas bir bedene sahip o yüzden temas kurmak yasaktır." Herif beni yok sayıp Valerio'ya doğru hoş bir şekilde gülümsedi.

"Fark etmiştim zaten. Henüz açmamış bir çiçek kadar narin ve bir o kadar hoş kokuyorsunuz Valerio. Sizinle çalışmak için sabırsızlanıyorum. Ve merak etmeyin... Nazik davranacağım." Göz kırpıp yanımızdan ayrıldığında Valerio'nun arkasından adama baktığını fark ettim. Sinir tüm bedenimi ele geçirmek üzereyken sabrımı taşıran o cümleyi kurdu.

"Hoş bir adama benziyor."

*-*-*-*

"Da-Dante?" Elimde ki kırbacı hırsla bacaklarına geçirdim. Yerinden sıçrayıp alt dudağını ısırdı. Elime aldığım kumaşlardan biriyle ağzını biriyle de gözlerini kapattığımda merakla beklemeye başladı


Heyecanla terlemiş bedenine şöyle bir baktım. Beni göremediği için telaş yapsa da bunu iyi gizliyordu.

"Neden ceza aldığını biliyor musun güzelim?" Başını usulca iki yana salladığında elime aldığım bir çift mandalı uyarı yapmadan sivrilmiş meme uçlarına taktım. Elimde ki kumandanın tuşuna bastığımda deliğine soktuğum vibrator hızla titremeye başladı.

Valerio ağzında ki kumaş yüzünden boğuk bir şekilde inleyerek gerildi. İpler hareketlerini kısıtlarken tüylü bir kırbacı elime alıp yavaşça bedeninde gezdirmeye başladım.

"Babacığından başka bir adamın sana yaklaşmasına izin verdiğin için bu haldesin. Ve o güzel ağzından öyle sikilesi laflar çıktığı için. Şimdi..." Kumandadan vibratorun ayarını bir tık daha yükselttim. Tüm bedeni kasılırken hareket edememek onu deli ediyor olmalıydı. Normalde bu bağlama stilinde hareket için azda olsa yer bırakılırdı ama bugün ona zevkten çok acı vermek istiyordum.

"O adamla konuşurken nasıl güldüğünü gördüm Valerio. Kimsenin dokunuşuna katlanamadığın için içim rahat olur sanıyordum ama öyle değilmiş." Bir buz küpünü kalıptan çıkartıp iki göğsünün arasında ki iplerden oluşan üçgenin içine bıraktım.

Let's Play [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin