Bu kitabı yazdığım için pişman olmamanız dileği ile aksjkashkshd
*DANTE*
"Bu sezonun rengi mavi olacak efendim ne diyorsunuz?" Önüme konmuş taslaklar ve kumaş parçalarına baktım. Hiçbiri bende istediğim etkiyi yaratmamıştı. Toplantı odasında gerginlik ile beni bekleyen çalışanlara döndüm.
"Renk ile ilgili bir sorunum olduğunu söylemedim. Sorun tasarımlarda." Elimle önümde duran çöpten farksız çizimleri masanın diğer ucuna attım. Yıllardır benimle çalışıyor olmalarına rağmen bu adamlar hala beni anlayamamıştı.
"Size özgün ve çarpıcı tasarımlar ortaya koymanız için para döküyorum. Ama siz benim önüme sıradan bir liselinin bile yapabileceği bir avuç çöp ile geliyorsunuz." Sakin çıkan sesime rağmen gerilen yüzler ile öfkem daha da artıyordu. Kardeşim aynı zamanda şirkette müdür olan Damien bir bardak suyu önüme koydu. Normalde bana günahını vermeyen adamın bunu yapmasının tek sebebi bir uyarı olmasıydı. Daha sakin olmalıydım.
Derin bir nefes alarak ayağa kalktım.
"Bir haftanız var. Eğer kayda değer tek bir şey dahi görmezsem kendinize yeni bir iş aramaya başlayın. Toplantı bitmiştir." Sinirime hakim olmaya çalışarak toplantı odasından çıkıp kendi ofisime geçtim. Koltuğuma daha yeni oturmuştum ki Damien kapıyı çalmadan içeriye girdi.
"Sana kaç defa şu lanet kapıyı çal diyeceğim." Yavşak herif beni takmayarak masamın karşısında duran deri koltuğa yayvan bir şekilde oturdu.
"Tasarımcıları fazla zorluyorsun. Tamam önümüzde bir defile var anlıyorum ama adamlara ilham gelmiyorsa ne yapacaklar." İlişkimiz hep böyleydi. İkimizde birbirimizi dinlemeden söylemek istediklerimizi söyler ardından kenara geçerdik. Çoğunlukla Damien kaybederdi.
"O zaman sana slip bir don ve peri kanadı takıp atölyeye salalım. Belki ilham olur." Yüzünü buruşturduğunda onu sallamayarak önümde ki belgelere döndüm.
"Sen dalganı geç. Elimize ki tasarımcılar piyasanın en iyileri, sadece biraz yardıma ihtiyaçları var." Pes ederek göz ucuyla ona baktım.
"Ne öneriyorsun?"
"Çok basit bir şey. Yeni modeller bul. Yeni yüzler ve sağlam fizikler her zaman tasarımcılara ilham olmuştur." Başımla onayladığımda başka bir şey demeden geldiği gibi gitti. Yeni model ha?
Bak bu güzeldi.
*-*-*-*
Yoğun bir günün ardından eve adım attığımda Valerio salondan başını uzatıp beni gördükten sonra hızla yanıma geldi.
"Hoş geldin babacığım." Bugün giydiği kıyafetler ile gözüme fazla güzel gelmişti.
"Hoşbuldum bebeğim. Ben yokken sıkıldın mı?" Ceketimi elimden alırken başını iki yana salladı.
"Hayır, güzel bir film izleyip ardından biraz çalıştım. Her zamanki gibiydi." Bu sözleri canımı yakarken başının üstüne bir öpücük bıraktım. Babamın isteği üzerine şirketi devralmış olsam da pisikoloji ve tıp her zaman dikkatimi çekmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Let's Play [TAMAMLANDI]
General Fiction"Beni sinirlendirmek hoşuna gidiyor değil mi?" Bedenimde ki kelepçeler yetmezmiş gibi ağzımı da bağladığı için başımla onayladım. Gözlerinden şeytani bir bakış geçerken eline kırbacı aldı. "O zaman babacığının sana sağlam bir ders vermesi gerekiyo...