Rope Bunny isteyen satanttae bu bölümde sana gelsin.
Burn babby burn 🔥🔥🔥
Dante kravatımı düzeltirken rahatsızdım. Kimsenin dokunuşuna katlanamadığım için beni giydiren de saçımı yapanda Dante olmuştu. Tüm çalışanların gözü üstümde iken huzursuzlukla kıpırdandım.
"Bir sorun mu var bebeğim?" Işıklar ve arka plan hazırlanırken yanımda duruyordu.
"Sadece biraz gerginim." Dante bir sigara yakıp dumanını ağır ağır saldı.
"Biraz gevşe güzelim. Harika bir iş çıkartacaksın." Boynunda ki pembe mezura ile kısacık saçlı bir kadın yanımıza geldi. Heyecanlı bir şekilde beni süzüyordu.
"Her şey hazır efendim. Yeni modelimizde hazır mı?" Dante başı ile onayladığında kadının gözleri bende takılı kaldı. Gözlerinden bir ışık geçtiğine yemin edebilirdim. Dante herkesi uyardığı için dokunmadan etrafımda bir tur attı.
"Bir sorun mu var Holomion?" Kadın dalmış halinden sıyrılıp gülümsedi.
"Lütfen efendim sadece Mion. Ve bir sorundan ziyade bir önerim var. Neden bu çalışmayı daha ateşli bir hale getirmiyoruz. Modelimizin fiziği oldukça kusursuz. Üstünde kıyafetler olsa bile seksi bir hava katabiliriz. Ne dersiniz?" Dante bir süre düşünür gibi bana baktıktan sonra kadına dönmeden konuştu.
"Bana kırmızı ipler getirin."
*-*-*-*
"Evet Valerio. Aynen böyle. Şimdi başını hafifçe eğ ve saçların önüne düşsün. Mükemmel."
Bu çok utanç vericiydi. Dante tarafından herkesin gözü önünde bağlanmış, bileğimde bir kelepçe ve ağzımda onun yaktığı bir sigara ile arsız pozlar veriyordum.
Boynumda ki tasmanın ucu ise kameramanın yanında oturan Dante'nin ayaklarının ucunda duruyordu.
Bana attığı boğucu bakışlar ile olduğum gibi kalmak çok zordu. Herkesin önünde böyle olmak beni hem utandırmış hemde... Tahrik etmişti.
Şuan tek istediğim şey Dante'nin herkesi stüdyodan kovup tasmayı sertçe çekerek bana hükmetmesiydi. Kalçalarımın arasından geçen ve önüme baskı yapan ip ile acıyla karışık zevk alıyordum. Biraz daha bu durumda kalırsam sertleşecektim.
Dante'nin bana bakarak dudaklarını yalaması ile içimden küfrettim. Pislik herif bilerek yapıyordu! Peki o zaman. Hadi başlayalım.
Elimi hafif kabarmış penisime atıp kelepçenin bacaklarımın arasından sarkmasını sağladım. Diğer elim ile boynumda ki tasmayı çekiştirip başımı geri atarak göğsümü iyice ortaya çıkarttım. Dudaklarımda ki sigaranın dumanı bir yılan kıvrılıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Let's Play [TAMAMLANDI]
General Fiction"Beni sinirlendirmek hoşuna gidiyor değil mi?" Bedenimde ki kelepçeler yetmezmiş gibi ağzımı da bağladığı için başımla onayladım. Gözlerinden şeytani bir bakış geçerken eline kırbacı aldı. "O zaman babacığının sana sağlam bir ders vermesi gerekiyo...