Yara

7.3K 318 53
                                    

*Rita'dan*

"12/11/21. Haftalık gözlem raporu. Hasta dış dünya ile iletişim kurmamak konusunda direnç göstermeye devam ediyor. Bugün hastaneden taburcu oluşunun yirmi sekizinci günü. Fiziksel olarak hiç bir iz barındırmıyor, bedensel acı yok. Onunla iletişim kurulması halinde refleks olarak eli ayak bileğine gidiyor. Aynı odada başka bir insanla kaldığında aranma belirtileri gösteriyor. Sürekli kendini koruma ve saldırı durumunda." Derin bir nefes alıp akmaya çalışan gözyaşlarımı geri ittim.

"Bulunduğu odada ki beş kişinin ölümüne sebep olduğu adli tıp raporları ile doğrulandı. Ayağından bağlı olduğu zinciri kullanarak kendisine tecavüz etmeye kalkan beş kişiyi öldürmüş. Gerekli mercilere hastanın bu ölümler sırasında akli dengesinin yerinde olmadığını ilettim. Geçen hafta tehlikeli olduğu gerekçesi ile..." Ağzımdan bir hıçkırık kaçarken kayıt cihazını durdurdum. Bu çok ağırdı.

Benim küçük meleğimi gözümün önünde deli gömleğine sokup, iğneyle bayılttıktan sonra alıp götürmüşlerdi.

Kendisinden nefret de etsem Dante araya adam sokarak onun doktoru olmamı sağlamıştı. Kendimi toplamalıydım. Valerio. O iyi olduktan sonra dağılabilirdim. Ama şimdi. Olmazdı.

Büyük bir bardak su içip derin bir nefes aldıktan sonra cihazı çalıştırdım.

"Geçen hafta tehlikeli olduğu gerekçesi ile akıl hastanesine yatışı verilen hasta ortama uyum sağlayamadı. Grup terapilerini reddediyor, yemek yenilen salon kalabalık olduğu için yemek yemeyi de reddediyor. İlaç almaya da karşı geldiği için dün sabah saatlerinde yaklaşık olarak altı otuzda özel bir hücreye alındı. Anoreksiya tehlikesinden dolayı tüple beslenen ve ilaçları serumla devam ettirilen hasta giderek kötüleşiyor. Meslektaşlarıma göre..." Derin nefes Rita derin nefes. Valerio için.

"Meslektaşlarıma göre Valerio saldırgan-katatoniden, katatonik şizofreni evresine geçmiş durumda. Sürekli sayıklama, var olmayan şeyleri görme, korku ve ses duyma belirtileri gösteren hasta... Gittikçe kendi dünyasına hapsoluyor. Tah-Tahminlerimize göre hasta... Yaklaşık bir ay içinde tamamen kendini soyutlayacak. Eğer bu olmadan önce tedaviden herhangi bir yanıt alamazsak... Hasta kendini kapattığında, bir daha ona ulaşamayacağız." Benden habersiz usulca akan yaşları silerek devam ettim.

"Hastanın tedavisini hızlandırma amaçlı hastaneye istediğim nakil onaylandı. Bu günden itibaren hasta ile birebir temasta bulancak ve tedavisinin tamamını ben üstleneceğim. Gözlem raporu bitmiştir." Kayıt cihazını kapatıp önümde ki dosyalarla birlikte kenara ittim. Dirseklerimi masaya dayarken daha fazla dayanamayarak ağlamaya başladım.

Tüm ofiste haykırışlarım ve onları ara sıra kesen hıçkırık seslerim yankılanırken umurumda değildi.

Valerio'yu bir kere kaybetmiştim.

Bir daha kaybedemem.
Asla.

*-*-*-*

Naber?

Hop bir geçiş bölümü.

Yorum yapın lo. Gelmeyeli yorumlar baya azalmış. Ne düşündüğümüzü anlamak için müneccimlik yapıyoruz burada.

Rita'dan bölüm gelsin mi?

Valerio iyileşecek mi?

Dante yi sallayananız kaldı mı bilmiyorum ama Dante?

Beğenmeniz dileği ile.

Seviliyorzunuz.

-Burn.

Let's Play [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin