Bölüm 2

169 12 0
                                    

Chi Wen uykulu bir rüyadan uyandı, saf gazlı bez çadırına baktı, oda sessizdi, bilinçaltında birkaç kez ağlamak istedi, ama zamanında durdu.

Üç aylık, yetişkin zekalı bir bebek olarak, normal bir çocuğun uyandığında yaptığı gibi ağlamayacaktır.

Elini sıkı olmayan kundaktan çekmeye çabaladı, gözleri kırpıştı, ciddi düşündü.

O kadın nereye gitti?

Düşünürken, bilinçaltında tombul elini zevkle ağzına tıktı.

Ağzının kenarlarından şeffaf sıvı çıktı, Chi Wen'in küçük bedeni kaskatı kesildi ve ıslak ellerini gelişigüzel bir şekilde çıkardı ve tükürüğünü ovuşturdu.

Aniden, küçük yüzü kırıştı, beyaz yanakları kızardı, vücudunun tepkisini kontrol etmeye çalıştı, ama yine de bir şeyler aktı.

Chi Wen daha fazla dayanamadı ve çığlık atmaya başladı.

Çok geçmeden kapının dışından odaya giren ve ona doğru yürüyen bir hareket oldu.

"Bebeğim uyandı mı?"

Fu Yunruo gülümsedi, bebeği aldı, tanıdıkça vurdu, ikna etti ve dışarı çıktı, "Önce sus."

"Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, anne sana temiz bir bebek bezi değiştirecek!"

Neden böyle şeyler söylenmeli? Yüz istemiyor mu? Chi Wen bir kadın tarafından oynandı, yüzü kırık görünüyordu.

Aslında bu tür şeylere alışırsanız alışırsınız... değil mi?

Küçük ağız aniden yumuşak bir emziğe sıkıştı ve bilinçsizce emdi.

ılık su?

Birkaç yudum daha aldı, susamıştı ve ulumak boğazı için fazlaydı ve nemlendirilmeye ihtiyacı vardı.

Suyu içtikten sonra kadın, sallandıktan sonra şıngırdayan bebek arabasının üstüne renkli çanlar astı.

Onu reddetti, bir baktı ve ikincisine bakmadı. Bu kadar naif bir insan mı?

Chi Wen o anda iyi bir ruh halindeydi, sırtüstü yatıyordu, görüşü tam olarak kadını görüyordu, bu yüzden ona dikkatle baktı.

Tabii ki, onu görmek istediğini değil, küçük vücudunun kemiklerinin hala yumuşak olduğunu ve başını bile hareket ettiremediğini vurgulamak gerekir. Görmek istediği bu değil.

Fu Yunruo bebeği aldı, bebek arabasına koydu ve bahçeye itti.

Bugün bulutlu bir gün, sıcaklık yüksek değil ve rüzgar yok. Çocuklar bahçede bırakılabilir ve o yukarı baktığında hemen görebilir.

Fu Yunruo sebze tarlasında sebze toplamaya gitti ve hemen öğlen oldu ve biraz yeşil sebze kızartacaktı.

Kemik çorbası zaten mutfakta pişirilmişti ve kendine yetmişti.

Fu Yunruo sebzeleri topladıktan sonra bir dizi hardal yeşilliğine baktı. Onları kaldırıp kurutmanın zamanı geldi, diye düşündü.

Musluğa gitti ve sebzeleri yıkamak için suyu salladı, bir tabak yeşil sebze kızartmak için mutfağa gitti ve öğle yemeğine kemik suyuyla yerleşti ve ayrıca bebek için öğle yemeği hazırladı.

Tencerede bıraktığı kemik çorbasına biraz tuz ekledikten sonra bir termosa koyup Mei Teyze'ye götürecekti.

Hala bebeği beslediğinden, ağzındaki yemek nispeten hafifken Mei Teyze'nin tadı daha güçlüdür.

My Son is a Reborn VillainHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin